... 2025 toch op z'n minst neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari
Dat moeten we afwachten, kabinet is niet meer demissionair dus kans dat er wat meer medewerking is van 1 partij, plus dat nagenoeg alle EU landen het invoeren of al ingevoerd hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan komt het er toch weer niet door. Of zijn de kaarten nu anders geschud?
Denk het ook. In maart horeca open😎quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze vast zouden houden aan op afspraak. Al zal dit wel als wisselgeld gebracht worden om de horeca en cultuur sectoren nog even een paar weekjes gesloten te houden.
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.quote:
En ten derde is het dragen van een mondkapje sowieso vrijblijvend eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral ook benieuwd naar dat mondkapjesbeleid, ten eerste is het niet te zien wat voor soort medisch kapje het is en ten tweede is er bijna niet aan die betere maskers te komen
Ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Goed voor de winkels, dat horeca / culturele sector dichtblijven natuurlijk beschamend.
Ik neem het ze ook zeker niet kwalijk hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, ik zou er zelf ook gaan zitten als het dichterbij huis was geweestKan het ze niet kwalijk nemen.
Wut, zo lang nog?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.
En nu doorpakken, om het op zijn VVD's uit te drukken.
Zou wel sneaky zijn als ze nooit van plan waren om de winkels op afspraak te openen, maar altijd al van plan waren om de winkels ''gewoon'' te openen. Wetende dat mensen zouden gaan zeiken om ze dan tegemoet te kunnen komen zodat ze niet of minder zouden gaan zeuren om horeca en cultuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:11 schreef -0- het volgende:
Slimme strategie van het kabinet.
Eerst met name de OMT adviezen uit laten lekken en dan de maatregelen zo aanpassen dat het lijkt alsof het kabinet de regie op een positieve manier overneemt en zelfs meer versoepelingen durft door te voeren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.
En nu doorpakken, om het op zijn VVD's uit te drukken.
Dat doen we hier niet, in quarantaine met hem!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jor_Dii maakt een misplaatste grap
Om ze te overhalen om zich te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar je gevaccineerde medemens wordt wel gewoon aangestoken. Die op zijn beurt de ongevaccineerden (thuis, op het werk of in de winkel) aan steekt.
Dus waarom een hele groep uitsluiten van een deel van het maatschappelijk leven?
Die worden toch allemaal wel besmet en met de besmettelijkheid van Omicron ga je die golf echt niet veel verder uitsmeren door ongevaccineerden niet meer toe te laten op tal van plekken.
Het is gewoon kolder en complete waanzin om te denken dat 2G ook maar iets doet qua aantallen besmettingen.
Oh aan dit soort dingen wordt constant gedachtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou wel sneaky zijn als ze nooit van plan waren om de winkels op afspraak te openen, maar altijd al van plan waren om de winkels ''gewoon'' te openen. Wetende dat mensen zouden gaan zeiken om ze dan tegemoet te kunnen komen zodat ze niet of minder zouden gaan zeuren om horeca en cultuur.
Nu nog duidelijkheid over horeca en cultuur. En dan niet aan komen zetten met vage termen als ''mits het goed blijft gaan'' wat nogal subjectief gelezen kan worden. Of ''we kijken over drie weken wel keertje verder''. Nee, versoepel ook de horeca en cultuur gewoon binnen een week als de cijfers stabiel of dalende blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Positieve hieraan is dat de almacht van de witte jassen en het Catshuis duidelijk gebroken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Gefeliciteerd met het nieuwe record
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |