SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Mooiste scenario zou geweest zijn dat Kitty en Salar op de bank komen en Salar naar huis werd gestuurd. Want Kitty is de enige waarvan hij "zeker weet" dat hij kan winnen.Ben absoluut geen Kitty maar tussen die twee... Kitty zorgt voor irritaties maar die zorgt tenminste nog voor wat drama. Salar is te laf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende: Mooiste scenario zou zijn Peter en Kitty op de bank en dan Kitty naar huis.
Die doen het prima hierquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
TT: eerst maar eens zorgen dat hun streams het weer normaal doen.
Het bufferen is weer terug.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Hoeft ook niet snel.. daarom wachtte ik ook tot 3 minquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef tiki het volgende:
Had niet door dat ik de laatste post had.
Prima dat je hem geopend hebt. Ik ben daar niet snel genoeg voor.
Wat ik ook doe, van streamkwaliteit switchen helpt niet. Ligt aan hun kant dus.quote:
Hier ook drama, niemand hier had last, dus laptop opgeschoond opnieuw opgestart, maar nog steedsquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik baalde meteen toen Salar immuniteit had. Die mag er van mij zo snel mogelijk uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mooiste scenario zou geweest zijn dat Kitty en Salar op de bank komen en Salar naar huis werd gestuurd. Want Kitty is de enige waarvan hij "zeker weet" dat hij kan winnen.Ben absoluut geen Kitty maar tussen die twee... Kitty zorgt voor irritaties maar die zorgt tenminste nog voor wat drama. Salar is te laf.
Hoop dat hij juist gaat winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik baalde meteen toen Salar immuniteit had. Die mag er van mij zo snel mogelijk uit.
Ze hebben nog steeds geen kleren uit hun koffers.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Draagt Kitty nog dat zelfde pak?
Geen probleem hier. En ik kijk via tv vanuit Belgiëquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, van streamkwaliteit switchen helpt niet. Ligt aan hun kant dus.
Het pak draagt inmiddels Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat pak is enkele keren willen gaan lopen, maar Kitty is 'm te vlug af.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik als vlaming versta hem ook slecht. Spreekt met een brussels accent.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
verstaa geen word van dimitri
als hij babbelt, dat klingt zo als
en bandsalat
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doen bufferenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb geen probleem met m'n streams ... ook op laptop.
Misschien toch de provider. Nergens last van hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook drama, niemand hier had last, dus laptop opgeschoond opnieuw opgestart, maar nog steeds
Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Of anders een andere webbrowser proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doet bufferen
[ afbeelding ]
Hier ook niet, haal snelheden van 121 mbps.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doen bufferen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoop dat hij juist gaat winnen.
Leuke gozer.
Ik ook vindt em heerlijke humor hebben steekt de draak met zichzelf over zijn ijdel zijn, ja mag em wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoop dat hij juist gaat winnen.
Leuke gozer.
ze had met boodschappen 3 wasmunten meegenomen voor de wasmachine, ze koos voor de andere kleren en cijferde zich zelf weer weg, het pak nam te veel ruimte weg in de machine zei ze, ze had liever dat de handdoeken en ondergoed en kleding van de rest werd gewassen. ze moet eens leren dat haar eigen dingen ook best belangrijk mogen zijn, maar dat is moeilijk als je vast zit in een patroon.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds geen kleren uit hun koffers.
Laptop, dat laatste is wel een optie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Of anders een andere webbrowser proberen.
Wel KPN en Videoland maar apart van elkaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook weer goed, ook KPN soms met videoland?
Ze hebben maar bezetting voor 2 camera's. Als de camera in de DBK bediend moet worden, dan een SL. Ze zetten 'm niet zomaar op een groepje, want ze willen controle houden. Ze zullen maar eens iets verkeerds zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:21 schreef BB-King het volgende:
Blijf het belachelijk vinden hoe de regie stream 2 zwaar verwaarloost.
Je kan makkelijk in het huis meerdere groepjes volgen. Nee, een dode hoek in de tuin.
Of als ze gaan zingenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
1 stream is te weinig.Ik moet kunnen switchen als een persoon of een gesprek mij niet bevalt.
zijn zelfvertrouwen hangt af van zijn rimpels,... triestquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
als je je toch zo druk moet maken om een paar rimpeltjes
Misschien in de keuken, dan is ze vaak wel stilquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty denk ik want die hoor ik niet
Waarom dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De hele ochtend al omstebeurten
Die gaat nog wel botox nemen of fillersquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet bij Salar's leven blijkbaar
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gaat nog wel botox nemen of fillers
Vindt het toch wel leuk, ken niemand die zo ijdel is maar hij komt er ook voor uit. Wat ze ook over hem denken kan hem geen barst schelen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar rennend naar een spiegel omdat ze 2 rimpels bij hem ontdekken.
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Veer en Nawel vinden Victor Verhulst een mooie gast.
En wie is Victor Verhulst??quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Veer en Nawel vinden Victor Verhulst een mooie gast.
de zoon van Gertjeeeeeeeee(van Samson en Gert)quote:
misschien moet salar eens op een andere wijze in een spiegel kijkenquote:
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het toch wel leuk, ken niemand die zo ijdel is maar hij komt er ook voor uit. Wat ze ook over hem denken kan hem geen barst schelen.
Waarschijnlijk direct al nadat hij BB uit komt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gaat nog wel botox nemen of fillers
Ik wist niet eens dat hij een zoon had. En waarom heeft hij die zoon niet Samson genoemd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:31 schreef Clasientje het volgende:
Gert Verhulst bah nee man Victor zijn zoon vind ik wel een knapperd😍
nee en ook niet van Chantal Jansenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat en vriendin van birgit mausland ?
koffer van Gracequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft Tobias nou kleren uit de koffer?
Ik zou er kriegel van worden, maar voor daar en hij ontkent het ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.
Hou van naturel.
Z'n vrouw Mega Mindy vond dat geen goed idee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een zoon had. En waarom heeft hij die zoon niet Samson genoemd?
toen ik nog een just mietje was had ik ook zo'n blouse en toen vroeg mijn vader of ik niet genoeg geld had om een shirt van dezelfde stof te kopen ipv diverse stukjesquote:
Nou , als er 1 een bus haarlak kiest, als je 2 kilo dingen mag kiezen uit je koffer, dan gaan bij mij wel vraagtekens komen. hoe belangrijk kan haarlak zijn voor een man, in deze situatie? zn haar zit elke dag perfect!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.
Hou van naturel.
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Nawel die zie je ook enkel zitten of liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
Tobias gaat de Rambo-truuk proberen om 1 van de bewoners tot zich te winnen
[ afbeelding ]
prinses op de erwtquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..
Geen idee ik ken de vriendinnen van Bridgit nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat en vriendin van birgit mausland ?
Daar heeft hij de rambotruuk echt niet voor nodig, in tegendeel eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ze is in ieder geval niet chagiquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:37 schreef just me het volgende:
Grace naar de voorraadkamer, tijd voor je pilletje
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..
dat kan er maar 1 zijn..Peter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
dat is ze niet vaakquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is in ieder geval niet chagi
gelijke hoogtequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....
en stoeprandjequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Wat leuk!! Ze zijn een soort van aan het hinkelen.
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
1 van de leukste straatspelletjes die ik altijd deed.
hahaha bij mij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....
is die blouse van Grace?quote:
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
elastiekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging hahaquote:
Ooh ja, Michel en Julie met die legpuzzel.. Vreselijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Wat is lepelen??quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
petanque kregen ze ook van BBquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Dat "wat is de kans" varieert ook enorm. Soms verzinnen ze alleen hele stomme dingen en gaat het werkelijk nergens over. Op andere momenten komen ze met grappige opdrachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.
Tegenwoordig kunnen de meesten zich nog geen 15 min. buiten vermaken.
Kennen geen spelletjes.
Heb ik voor je gedaan. Komt goedquote:
Soort verstoppertje maar dan is de buutplek een bal die weggetrapt kan worden waardoor het weer overnieuw begint... zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging haha
Aap paard Dinoquote:
De zoemer, alle bewoners naar de bankquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef Benny het volgende:
Volgens de stories op Insta gaan ze zo de immuniteit bekend maken
mijn kinderen en hun vrienden hebben heel veel buitengespeeltquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?
Dat hebben we vooral aan de SM te danken denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
dat is 'n oldbiequote:
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zoemer, alle bewoners naar de bank
niet zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.
DIe kans zit er in inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.
Dat is ook zo. En wat de ouder stimuleren of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn kinderen en hun vrienden hebben heel veel buitengespeelt
en zijn nu nog steeds veel buiten
het is ook maar waar je opgroeit
Voor Dimitriquote:
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:53 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En wat de ouder stimuleren of niet.
Mijn kinderen moesten eigenlijk elke dag wel minstens een uurtje buiten spelen.
Daar stelde ik mijn tuin dan ook voor beschikbaar en konden ze uitspoken wat ze wilden.
Het was dus ook niet vreemd dat het 1 grote hutten en modderzooi was in mijn tuin
Daar moeten ze ook buiten spelen. En in de pauze op school. Ik heb bij beiden gewerkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hadden je bronnen dit niet voorspeld?
niks je kon stemmen wie er immuniteit kan krijgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:56 schreef tiki het volgende:
Het ging zo snel dat ik niet eens in de gaten heb gehad wat ze nou moesten doen voor de vrijstelling.
na na na na naquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:56 schreef Benny het volgende:
Ik eis een hertelling!
...en dat Kitty andere kleding aantrekt
...en dat niet-genomineerden te allen tijde bovenkleding dragen, vooral Dimitri
Nee hoor, week is nog niet omquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
na na na na na
Kitty genomineerd![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:56 schreef engine het volgende:
Ja Dimi zal wel de meeste stemmen gehad hebben
Die moet nu wel bovenkleding dragen anders zien we de pin nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:56 schreef Benny het volgende:
Ik eis een hertelling!
...en dat Kitty andere kleding aantrekt
...en dat niet-genomineerden te allen tijde bovenkleding dragen, vooral Dimitri
Je kon er maar uit 4 kiezen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimitri is niet met de meeste stemmen geindigd he. Kan zijn dat hij ergens in het midden stond, maar iedereen boven hem al immuniteit heeft.
Ekte rambo's steken die gewoon door een tepelquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
D
[..]
Die moet nu wel bovenkleding dragen anders zien we de pin niet
Ojaquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
D
[..]
Die moet nu wel bovenkleding dragen anders zien we de pin niet
Ben er ook bang voor. De kracht van een love story.quote:
schat je kon maar uit 4 kiezen hequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimitri is niet met de meeste stemmen geindigd he. Kan zijn dat hij ergens in het midden stond, maar iedereen boven hem al immuniteit heeft.
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, had het Peter gegund maar ben zo blij dat het Kitty niet is.....
Ow. Naja, dan is het gewoon doorgestoken kaartquote:
Ja weet ik veel wat dat allemaal was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat je kon maar uit 4 kiezen he
heb je zelf ook op Vera gestemd
weet je nog
(is moeilijk om het allemaal te onthouden voor je ik weet het)
aah je hebt niet je vingers gebruikt om te klikkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat dat allemaal was.
Ik zie Vera. Ik klik Vera. Simpel.
Dit.quote:
en een huilerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:00 schreef just me het volgende:
Nee Kitty je bent geen sjagrijn, je bent gewoon vervelend
Ik had ook op Vera gestemdquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blijf dromen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ekte rambo's steken die gewoon door een tepel
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Silves het volgende:
En lieve Peter is de enige die niet zit te zeiken...go peter go nr1
Onzin, vorig jaar werden Jill en Thomas ook gescheiden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Blijf dromen.
Mensen houden van een lovestory en na die kus van gisteren is ze enorm gestegen in de peiling
Zeg, jij zei dat je het namens mij zou regelen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt he... lekker naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kitty![]()
![]()
![]()
nog steeds pissed over het ballonnen spel
Wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Kitty is nog heeeelemaal van slag van het balonnenspel
"zo voor gevochten"quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
ze heeft wat gepresteerd met het ballonnen spel![]()
![]()
Vorig jaar werden Jill en Thomas gescheiden omdat Thomas van 2 walletjes at en er niets gebeurde.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar werden Jill en Thomas ook gescheiden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan Kitty weer een slachtoffer spelen?
Ze moesten al die balonnen ploppen om briefjes te vinden.quote:
DOe ik een keer in een keer iets goed wordt je er voor afgestraftquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Silves het volgende:
En weer de zielige kaart trekken!!foei foei
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar deze is gekozen door 'het publiek' dus komt lekker aan bij kitty... lekker janken hele dag
ik ga jou opgeven!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de bewoners moeten kiezen wie er naar huis gaat, dat zou pas hard zijn van Mama BB
het inmiddels begrepen. Zielige mens zeg HUp naar huis met derquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze moesten al die balonnen ploppen om briefjes te vinden.
Kitty had er één en dacht dat dat vrijstelling betekende. BB dacht van niet. Nu is kitty vertieft.
ja nur vera gaat niet verder dann kussenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Blijf dromen.
Mensen houden van een lovestory en na die kus van gisteren is ze enorm gestegen in de peiling
Ze had als eerste een gouden ticket in een ballon gevonden en dacht daarmee safe te zijn, maar dat bleek een ticket naar de volgende spelronde. Die plottwist kan ze niet handelen.quote:
Ik stel voor dat we de gulden middenweg nemen en haar fijn thuis een ander pak laten aantrekkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij hoeft Kitty niet naar huis ... ze is best een schat soms ... alleen graag af en toe een ander huispak aan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef mario390 het volgende:
is geen spel meer?
dann denk ik dat vera naar
huis moet
maak je je daar nu nog druk omquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur vera gaat niet verder dann kussen
Ze heeft al een vriend voor het leven... Het roze pak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef tiki het volgende:
Kitty wil niet alleen zijn.........nou op deze manier zal ze in het echte leven ook geen leuke levenspartner vinden.
Hoe vaak heeft ze nu al 'gisteren was echt fucked up' gezegd?
Wie heeft er nu zin in zo'n hangende langspeelplaat met zielige verhalen.
Gelukkig zonder het libido.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Kitty maakt wel top TV. Een soort oudere Billly (uit Utopia)
Die dacht de publieksfavoriet te zijn na die boodschappen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
Kitty maakt zichzelf belachelijk zo
echt
dat gaa je zien , als ik vor en favorit houdquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je je daar nu nog druk om
als ze het wel doen is het zo
Jemig en nog steeds het ballonen spel de schuld geven. Die heeft haar de nek omgedaan....Ze wordt af gestraft denkt ze.....Ze heeft er zo voor gevochten om dat spel te winnen.....Ze wil niet naar huis.....triest hoor.....zelfs een wondertje van een kleinkind kan haar niet schelen.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty: "Misschien vinden ze me wel een chagrijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |