Dat "wat is de kans" varieert ook enorm. Soms verzinnen ze alleen hele stomme dingen en gaat het werkelijk nergens over. Op andere momenten komen ze met grappige opdrachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.
Tegenwoordig kunnen de meesten zich nog geen 15 min. buiten vermaken.
Kennen geen spelletjes.
Heb ik voor je gedaan. Komt goedquote:
Soort verstoppertje maar dan is de buutplek een bal die weggetrapt kan worden waardoor het weer overnieuw begint... zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging haha
Aap paard Dinoquote:
De zoemer, alle bewoners naar de bankquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef Benny het volgende:
Volgens de stories op Insta gaan ze zo de immuniteit bekend maken
mijn kinderen en hun vrienden hebben heel veel buitengespeeltquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?
Dat hebben we vooral aan de SM te danken denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
dat is 'n oldbiequote:
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zoemer, alle bewoners naar de bank
niet zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |