en stoeprandjequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Wat leuk!! Ze zijn een soort van aan het hinkelen.
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
1 van de leukste straatspelletjes die ik altijd deed.
hahaha bij mij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....
is die blouse van Grace?quote:
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
elastiekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging hahaquote:
Ooh ja, Michel en Julie met die legpuzzel.. Vreselijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Wat is lepelen??quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
petanque kregen ze ook van BBquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |