en stoeprandjequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Wat leuk!! Ze zijn een soort van aan het hinkelen.
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
1 van de leukste straatspelletjes die ik altijd deed.
hahaha bij mij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....
is die blouse van Grace?quote:
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan. Zo jammer dat je dat nu niet meer zoveel ziet.
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef tiki het volgende:
elastiekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en touwtje springen, tikkertje en opvangertje op het schoolplein.
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging hahaquote:
Ooh ja, Michel en Julie met die legpuzzel.. Vreselijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn dit jaar wel creatief om spelletjes zelf te maken. Gelukkig geen puzzels of petanquen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Wat is lepelen??quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
petanque kregen ze ook van BBquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat petanquen vond ik nog wel leuk, het erge is weerwolfje en kaartspelletjes.
Dat "wat is de kans" varieert ook enorm. Soms verzinnen ze alleen hele stomme dingen en gaat het werkelijk nergens over. Op andere momenten komen ze met grappige opdrachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen dat "wat is de kans?" is nog wel leuk. Dat lepelen is ook verschrikkelijk.
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Wij waren altijd buiten na school.
Tegenwoordig kunnen de meesten zich nog geen 15 min. buiten vermaken.
Kennen geen spelletjes.
Heb ik voor je gedaan. Komt goedquote:
Soort verstoppertje maar dan is de buutplek een bal die weggetrapt kan worden waardoor het weer overnieuw begint... zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ook gedaan, zou nu alleen niet meer weten hoe het ook alweer ging haha
Aap paard Dinoquote:
De zoemer, alle bewoners naar de bankquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef Benny het volgende:
Volgens de stories op Insta gaan ze zo de immuniteit bekend maken
mijn kinderen en hun vrienden hebben heel veel buitengespeeltquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk heel jammer! maar hoeveel kinderen gaan er niet na een naschoolse opvang?
Dat hebben we vooral aan de SM te danken denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
zoals wij vroeger buitenspeelde zie je helemaal niet meer haha
dat is 'n oldbiequote:
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zoemer, alle bewoners naar de bank
niet zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan krijgen we waarschijnlijk ook een SL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |