koffer van Gracequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft Tobias nou kleren uit de koffer?
Ik zou er kriegel van worden, maar voor daar en hij ontkent het ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.
Hou van naturel.
Z'n vrouw Mega Mindy vond dat geen goed idee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een zoon had. En waarom heeft hij die zoon niet Samson genoemd?
toen ik nog een just mietje was had ik ook zo'n blouse en toen vroeg mijn vader of ik niet genoeg geld had om een shirt van dezelfde stof te kopen ipv diverse stukjesquote:
Nou , als er 1 een bus haarlak kiest, als je 2 kilo dingen mag kiezen uit je koffer, dan gaan bij mij wel vraagtekens komen. hoe belangrijk kan haarlak zijn voor een man, in deze situatie? zn haar zit elke dag perfect!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.
Hou van naturel.
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Nawel die zie je ook enkel zitten of liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
Tobias gaat de Rambo-truuk proberen om 1 van de bewoners tot zich te winnen
[ afbeelding ]
prinses op de erwtquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..
Geen idee ik ken de vriendinnen van Bridgit nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat en vriendin van birgit mausland ?
Daar heeft hij de rambotruuk echt niet voor nodig, in tegendeel eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ze is in ieder geval niet chagiquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:37 schreef just me het volgende:
Grace naar de voorraadkamer, tijd voor je pilletje
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en zuchten, en steeds om dingen vragen, de diva in de dop..
dat kan er maar 1 zijn..Peter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
dat is ze niet vaakquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is in ieder geval niet chagi
gelijke hoogtequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze staat bijna nog boven Kitty in mijn irritatielevel .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |