Misschien in de keuken, dan is ze vaak wel stilquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty denk ik want die hoor ik niet
Waarom dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De hele ochtend al omstebeurten
Die gaat nog wel botox nemen of fillersquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet bij Salar's leven blijkbaar
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gaat nog wel botox nemen of fillers
Vindt het toch wel leuk, ken niemand die zo ijdel is maar hij komt er ook voor uit. Wat ze ook over hem denken kan hem geen barst schelen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar rennend naar een spiegel omdat ze 2 rimpels bij hem ontdekken.
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Veer en Nawel vinden Victor Verhulst een mooie gast.
En wie is Victor Verhulst??quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:27 schreef Jockari het volgende:
Veer en Nawel vinden Victor Verhulst een mooie gast.
de zoon van Gertjeeeeeeeee(van Samson en Gert)quote:
misschien moet salar eens op een andere wijze in een spiegel kijkenquote:
Heb een hekel aan dat soort mensen. Jezelf verzorgen oké, maar dit is over de top.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het toch wel leuk, ken niemand die zo ijdel is maar hij komt er ook voor uit. Wat ze ook over hem denken kan hem geen barst schelen.
Waarschijnlijk direct al nadat hij BB uit komt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gaat nog wel botox nemen of fillers
Ik wist niet eens dat hij een zoon had. En waarom heeft hij die zoon niet Samson genoemd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:31 schreef Clasientje het volgende:
Gert Verhulst bah nee man Victor zijn zoon vind ik wel een knapperd😍
nee en ook niet van Chantal Jansenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat en vriendin van birgit mausland ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |