Hier ook niet, haal snelheden van 121 mbps.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn internet die de streams doen bufferen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoop dat hij juist gaat winnen.
Leuke gozer.
Ik ook vindt em heerlijke humor hebben steekt de draak met zichzelf over zijn ijdel zijn, ja mag em wel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoop dat hij juist gaat winnen.
Leuke gozer.
ze had met boodschappen 3 wasmunten meegenomen voor de wasmachine, ze koos voor de andere kleren en cijferde zich zelf weer weg, het pak nam te veel ruimte weg in de machine zei ze, ze had liever dat de handdoeken en ondergoed en kleding van de rest werd gewassen. ze moet eens leren dat haar eigen dingen ook best belangrijk mogen zijn, maar dat is moeilijk als je vast zit in een patroon.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds geen kleren uit hun koffers.
Laptop, dat laatste is wel een optie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Of anders een andere webbrowser proberen.
Wel KPN en Videoland maar apart van elkaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier ook weer goed, ook KPN soms met videoland?
Ze hebben maar bezetting voor 2 camera's. Als de camera in de DBK bediend moet worden, dan een SL. Ze zetten 'm niet zomaar op een groepje, want ze willen controle houden. Ze zullen maar eens iets verkeerds zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:21 schreef BB-King het volgende:
Blijf het belachelijk vinden hoe de regie stream 2 zwaar verwaarloost.
Je kan makkelijk in het huis meerdere groepjes volgen. Nee, een dode hoek in de tuin.
Of als ze gaan zingenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
1 stream is te weinig.Ik moet kunnen switchen als een persoon of een gesprek mij niet bevalt.
Kitty denk ik want die hoor ik nietquote:
zijn zelfvertrouwen hangt af van zijn rimpels,... triestquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
als je je toch zo druk moet maken om een paar rimpeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |