quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan Kitty weer een slachtoffer spelen?
Ze moesten al die balonnen ploppen om briefjes te vinden.quote:
DOe ik een keer in een keer iets goed wordt je er voor afgestraftquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Silves het volgende:
En weer de zielige kaart trekken!!foei foei
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar deze is gekozen door 'het publiek' dus komt lekker aan bij kitty... lekker janken hele dag
ik ga jou opgeven!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de bewoners moeten kiezen wie er naar huis gaat, dat zou pas hard zijn van Mama BB
komt helemaal goedquote:
het inmiddels begrepen. Zielige mens zeg HUp naar huis met derquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze moesten al die balonnen ploppen om briefjes te vinden.
Kitty had er één en dacht dat dat vrijstelling betekende. BB dacht van niet. Nu is kitty vertieft.
ja nur vera gaat niet verder dann kussenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Blijf dromen.
Mensen houden van een lovestory en na die kus van gisteren is ze enorm gestegen in de peiling
Ze had als eerste een gouden ticket in een ballon gevonden en dacht daarmee safe te zijn, maar dat bleek een ticket naar de volgende spelronde. Die plottwist kan ze niet handelen.quote:
Ik stel voor dat we de gulden middenweg nemen en haar fijn thuis een ander pak laten aantrekkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij hoeft Kitty niet naar huis ... ze is best een schat soms ... alleen graag af en toe een ander huispak aan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:04 schreef mario390 het volgende:
is geen spel meer?
dann denk ik dat vera naar
huis moet
maak je je daar nu nog druk omquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur vera gaat niet verder dann kussen
weg met die Thomasquote:
Ze heeft al een vriend voor het leven... Het roze pak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef tiki het volgende:
Kitty wil niet alleen zijn.........nou op deze manier zal ze in het echte leven ook geen leuke levenspartner vinden.
Hoe vaak heeft ze nu al 'gisteren was echt fucked up' gezegd?
Wie heeft er nu zin in zo'n hangende langspeelplaat met zielige verhalen.
Gelukkig zonder het libido.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Kitty maakt wel top TV. Een soort oudere Billly (uit Utopia)
Die dacht de publieksfavoriet te zijn na die boodschappen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
Kitty maakt zichzelf belachelijk zo
echt
dat gaa je zien , als ik vor en favorit houdquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je je daar nu nog druk om
als ze het wel doen is het zo
Jemig en nog steeds het ballonen spel de schuld geven. Die heeft haar de nek omgedaan....Ze wordt af gestraft denkt ze.....Ze heeft er zo voor gevochten om dat spel te winnen.....Ze wil niet naar huis.....triest hoor.....zelfs een wondertje van een kleinkind kan haar niet schelen.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty: "Misschien vinden ze me wel een chagrijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |