schat je kon maar uit 4 kiezen hequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimitri is niet met de meeste stemmen geindigd he. Kan zijn dat hij ergens in het midden stond, maar iedereen boven hem al immuniteit heeft.
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, had het Peter gegund maar ben zo blij dat het Kitty niet is.....
Ow. Naja, dan is het gewoon doorgestoken kaartquote:
Ja weet ik veel wat dat allemaal was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat je kon maar uit 4 kiezen he
heb je zelf ook op Vera gestemd
weet je nog
(is moeilijk om het allemaal te onthouden voor je ik weet het)
aah je hebt niet je vingers gebruikt om te klikkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat dat allemaal was.
Ik zie Vera. Ik klik Vera. Simpel.
Dit.quote:
en een huilerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:00 schreef just me het volgende:
Nee Kitty je bent geen sjagrijn, je bent gewoon vervelend
Ik had ook op Vera gestemdquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blijf dromen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ekte rambo's steken die gewoon door een tepel
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Silves het volgende:
En lieve Peter is de enige die niet zit te zeiken...go peter go nr1
Onzin, vorig jaar werden Jill en Thomas ook gescheiden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Blijf dromen.
Mensen houden van een lovestory en na die kus van gisteren is ze enorm gestegen in de peiling
Zeg, jij zei dat je het namens mij zou regelen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt he... lekker naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kitty![]()
![]()
![]()
nog steeds pissed over het ballonnen spel
Wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Kitty is nog heeeelemaal van slag van het balonnenspel
"zo voor gevochten"quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
ze heeft wat gepresteerd met het ballonnen spel![]()
![]()
Vorig jaar werden Jill en Thomas gescheiden omdat Thomas van 2 walletjes at en er niets gebeurde.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar werden Jill en Thomas ook gescheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |