Je bent daar te jong voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een lange manier van zeggen om naar huis te gaan.
Ojee ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Ja en mijn ouders ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee ...![]()
En je was gewoon de hele dag thuis?
Jullie zijn mijn Cheers caféquote:
Dan maar even contact opnemen met de verzender...quote:
Deze TT past wel. En dan heb ik zoveel woorden nodig.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Dat ben ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef usagi414 het volgende:
De TT had ik al in gedachten sinds @:Meke begon met naamtopics.
Maar nu past het niet eens.
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Contactformulier van DPD ook ingevuld. En nu kan het nog langere wachten beginnen.
Zou dan fijn zijn als ze dat gezegd hadden en waar dat dan is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Hmm.. bedoel je daar niet dit forum mee?
24601!quote:
Dat had ik ookquote:
Ligt het niet bij de voordeur?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ook al gekeken en ook in de tuin gekeken, maar er ligt niks. Daarnaast is er ook helemaal geen DPD wagen door de straat gereden.quote:
En achter het huis misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook al gekeken en ook in de tuin gekeken, maar er ligt niks. Daarnaast is er ook helemaal geen DPD wagen door de straat gereden.
Dat kan niet, de poort is dicht, dan zouden ze het in de brandgang moeten hebben neergezet. Dat zou ik echt schandalig vinden.quote:
Ben benieuwd hoe de tandpasta bevaltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even die Oral B Calm tandpasta gekocht. En ook een shiatsu massage-gordel want die zag ik toevallig liggen en ik dacht meteen dat ik dit nodig had in mijn leven![]()
Boh dat is wel lekker op je schouders hoor
Ik ook! Meestal duurt het een dag of 2 voor ik verschil merk. Maar deze keer is nog geen een tandpasta een succes. Maar wie weet deze welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de tandpasta bevalt![]()
Ik wil ook zo’n gordel![]()
Wat hebben we toch een bruisend leven
Ik eigenlijk hierover, maar dat had er vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het over die van Cheers. Therapy heb ik nooit gekeken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Oke even iets genants wat vanavond gebeurde tijdens het boodschappen doen. Normaal ga ik naar een supermarkt met een zelfscankassa waar je zelf kunt afrekenen. Deze keer moest ik naar een andere supermarkt vlakbij mijn werk. Daar kon ik gelukkig wel zo'n een zelfscan pakken. Ik sta in de rij voor de kassa en de cassiere verwijst mij naar de zelfscankassa. In totale verstandverbijstering raak ik die kassa aan en wil ik afrekenen terwijl dat juist een kassa is voor de medewerkers en niet om zelf af te rekenen![]()
Het meisje wat mij later hielp begint ook helemaal uit te leggen wat nou de bedoeling is terwijl ik dat zelf ook heel goed weet. Ik kon ook alleen maar sorry zeggen. Sta je daar met een kar vol boodschappen
![]()
Oke even iets genants wat vanavond gebeurde tijdens het boodschappen doen. Normaal ga ik naar een supermarkt met een zelfscankassa waar je zelf kunt afrekenen. Deze keer moest ik naar een andere supermarkt vlakbij mijn werk. Daar kon ik gelukkig wel zo'n een zelfscan pakken. Ik sta in de rij voor de kassa en de cassiere verwijst mij naar de zelfscankassa. In totale verstandverbijstering raak ik die kassa aan en wil ik afrekenen terwijl dat juist een kassa is voor de medewerkers en niet om zelf af te rekenen![]()
Het meisje wat mij later hielp begint ook helemaal uit te leggen wat nou de bedoeling is terwijl ik dat zelf ook heel goed weet. Ik kon ook alleen maar sorry zeggen. Sta je daar met een kar vol boodschappen
![]()
![]()
Met die andere kassa's kun je niet met een zelfscan afrekenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Huh maar waarom verwees ze je er dan naar?
Dan zit je een beetje op mijn niveau. Ik begrijp ook niks meer van boodschappen doen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Deze was misschien iets te grof. Maar als @Strani hem zelf liked.quote:
Ja misschien heb ik het verkeerd in m'n hoofd, maar waarom moest de caissière iets doen? Je doet het toch juist helemaal zelf?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met die andere kassa's kun je niet met een zelfscan afrekenen
Die kassa kon ik niet gebruiken omdat alleen medewerkers die mogen gebruiken. Die cassiere moest mijn zelfscan controleren en afrekenen. Een "echte" zelfscankassa waarbij je zelf je boodschappen afrekent was er niet. Zoals Arizona zegt is het een beetje verwarrend als supermarkten niet een zelfde systeem hanterenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien heb ik het verkeerd in m'n hoofd, maar waarom moest de caissière iets doen? Je doet het toch juist helemaal zelf?Maar misschien heb ik het verkeerd in m'n hoofd
Oh mijn gevoel voor humor is véél donkerder en harder dan dat hoor, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze was misschien iets te grof. Maar als @:Strani hem zelf liked.
Mijn ervaring is dat je pas beter gaat rijden als je al wat langer een rijbewijs hebt,
Wij nemen gewoon de Spaanse TV overquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Strani het volgende:
Ik hoor op de Spaanse TV het woord 'spek' vallen terwijl ze naar spek wijzen. En nu ben ik een beetje in de war.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mijn gevoel voor humor is véél donkerder en harder dan dat hoor, maak je geen zorgenVraag maar aan @:meke !
Ahh okeequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kassa kon ik niet gebruiken omdat alleen medewerkers die mogen gebruiken. Die cassiere moest mijn zelfscan controleren en afrekenen. Een "echte" zelfscankassa waarbij je zelf je boodschappen afrekent was er niet. Zoals Arizona zegt is het een beetje verwarrend als supermarkten niet een zelfde systeem hanteren
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mijn gevoel voor humor is véél donkerder en harder dan dat hoor, maak je geen zorgenVraag maar aan @:meke !
Jij kent mijn humor een beetje!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Ik dacht eigenlijk dat het een lieve, geïnteresseerde vraag wasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze was misschien iets te grof. Maar als @:Strani hem zelf liked.
Mijn ervaring is dat je pas beter gaat rijden als je al wat langer een rijbewijs hebt,
Ja ik moet wel lachen om die dickpics maar zou het niet humor noemenquote:
Hm oké dan verschillen we daarover van mening.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel lachen om die dickpics maar zou het niet humor noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook hallo naar de staatssecretaris van VolksgezondheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke zo kan het wel weer, terug naar de inhoud.
Optie 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag een nieuwe serveerster in een café waar ik wel eens kom gevraagd wat haar naam is (ik vind haar eigenlijk wel leuk) en was thuis uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op haar Insta, maar maakte toen de klassieke fout door per ongeluk een foto van haar te liken. Tja, wat zijn dan je opties hè?
1. In paniek de like ongedaan maken wetende dat de pushmelding gewoon zal blijven staan
2. Het zo laten
3. All-in gaan en dan ook maar haar account volgen
Ik heb optie 3 gekozen. En ze heeft zojuist een follow request teruggestuurd. Kom ik goed weg.
Misschien leuk om binnenkort eens met haar en haar vriend iets te gaan eten ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag een nieuwe serveerster in een café waar ik wel eens kom gevraagd wat haar naam is (ik vind haar eigenlijk wel leuk) en was thuis uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op haar Insta, maar maakte toen de klassieke fout door per ongeluk een foto van haar te liken. Tja, wat zijn dan je opties hè?
1. In paniek de like ongedaan maken wetende dat de pushmelding gewoon zal blijven staan
2. Het zo laten
Ik heb optie 3 gekozen. En ze heeft zojuist een follow request teruggestuurd. Kom ik goed weg.
Misschien had ze de pushmeldingen wel uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Ja hopen dat het een beetje een leuke kerel is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien leuk om binnenkort eens met haar en haar vriend iets te gaan eten ofzo.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Daarvoor heeft ze niet genoeg volgers, om zich dat te kunnen veroorloven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien had ze de pushmeldingen wel uit.
Ja dat is kut hahahahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien had ze de pushmeldingen wel uit.
Heeft dat iets met volgers te maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ze niet genoeg volgers, om zich dat te kunnen veroorloven.
Fijn dat je het herkentquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is kut hahahahahaIs het zo dat de pushmelding blijft staan? Ik verwijder het wel eens, in de hoop dat ze de pushmeldingen uit hebben
Mwa het is meer dat als je niet zo veel volgers hebt, het wellicht ook minder urgent is om je meldingen uit te zetten. Dan ben je nog blij met je likes.quote:
Wordt dit een nieuwe reeks?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Tuurlijk, dat kan op zo'n beetje elke app.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je pushmeldingen uitzetten op insta?
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa het is meer dat als je niet zo veel volgers hebt, het wellicht ook minder urgent is om je meldingen uit te zetten. Dan ben je nog blij met je likes.
Vervolg op Darten met Strani.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wordt dit een nieuwe reeks?![]()
Daten met Strani ofzoiets
Zou dat wat kunnen worden, denk je?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wordt dit een nieuwe reeks?![]()
Daten met Strani ofzoiets
Ik zou er voor intekenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou dat wat kunnen worden, denk je?
Ik wil niet meer trouwen nu, Strani.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Als je veel volgers hebt en veel content plaatst. Dan zet je de meldingen wel uit ja. Zelfs ik met weinig volgers heb de meldingen uitstaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa het is meer dat als je niet zo veel volgers hebt, het wellicht ook minder urgent is om je meldingen uit te zetten. Dan ben je nog blij met je likes.
Voorganger van Karten met Strani.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vervolg op Darten met Strani.
quote:
Je merkt, drama gegarandeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer trouwen nu, Strani.
Daarom ben ik er. It's all about the drama!quote:
Dat wil ik wel doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Voorganger van Karten met Strani.
Dat makkelijke liken in Instagram is inderdaad wel irritant. Zeker als je een beetje door oude foto’s zit te scrollen ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is kut hahahahahaIs het zo dat de pushmelding blijft staan? Ik verwijder het wel eens, in de hoop dat ze de pushmeldingen uit hebben
Jeetje het zit wel diep hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
*gooit dramatisch gourmetstel en pannetjes op de vloer.*
Ja, of net per ongeluk op die ene foto met bikini.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat makkelijke liken in Instagram is inderdaad wel irritant. Zeker als je een beetje door oude foto’s zit te scrollen ofzo
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje het zit wel diep hè?Misschien kunnen we het nog een kans geven?
Heb je dat serieus gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, of net per ongeluk op die ene foto met bikini.
Ja maar ik merk aan jou dat je dat wellicht helemaal niet zo fijn zou vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wellicht vindt je een goeie therapeut op instagram.
Dat is me serieus een keer overkomenquote:
Ja, of een foto van Vaderdag 2018 met alleen haar oude heer eropquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, of net per ongeluk op die ene foto met bikini.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Hier komt even een hele oppervlakkige post
Wat is de nieuwe staatssecretaris van Cultuur en Media een ontzettend knappe vrouwInhoud in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke zo kan het wel weer, terug naar de inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Behalve als het een mannelijke therapeut is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik merk aan jou dat je dat wellicht helemaal niet zo fijn zou vinden.
Het is verdomme afzien Fred.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of een foto van Vaderdag 2018 met alleen haar oude heer erop
Oké, dat zal even wennen zijn, ik ben juist meer gewend aan scheve machtsverhoudingen met vrouwen. Maar ik zal eens rondkijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Behalve als het een mannelijke therapeut is.
Ik scroll in zulke situaties sowieso al extreem voorzichtig, wat een amateur ben je.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is me serieus een keer overkomenEn destijds ging ik voor Optie 1
Maar dat meisje had ik verder eigenlijk geen interesse in.
Destijds een amateur die nog niet wist dat je op Instagram foto's liket door ze aan te raken. Vanavond was ik gewoon onoplettend. Gelukkig was dit een hele normale foto met zowel háár als een mooi uitzicht erop.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik scroll in zulke situaties sowieso al extreem voorzichtig, wat een amateur ben je.
Vroegah was het bij dubbelklikken inderdaad dat je liked, terwijl dat in bijna alle gevallen vergroten/inzoomen is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Destijds een amateur die nog niet wist dat je op Instagram foto's liket door ze aan te raken. Vanavond was ik gewoon onoplettend. Gelukkig was dit een hele normale foto met zowel háár als een mooi uitzicht erop.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Inhoud in de spoilerGelukkig maakte ik nog wel kennis met haar door de inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaloersmakende CV
![]()
'cv'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte ik nog wel kennis met haar door de inhoudjaloersmakende CV
Helemaal mee eens, Cosette is echt een bitch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
Genoten van Les Mis, maar ik blijf Cosette een beetje een zeikwijf vindenEponine heeft ook betere liedjes
Cosette is Anne Hathaway toch? Dat is inderdaad een beetje een zeikrol.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
Genoten van Les Mis, maar ik blijf Cosette een beetje een zeikwijf vindenEponine heeft ook betere liedjes
Ah vandaar dat je het in hoofdletters had geschrevenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaloersmakende centrale verdediger bedoel ik hoor?
Aaah onze Strani is verliefd!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Slechts 300 keer per jaar.quote:
Dat is waar D66 het denkt ik heel goed heeft gedaan nu,quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte ik nog wel kennis met haar door de inhoudjaloersmakende CV
Alsnog beter dan een foto van de jongeheer van haar oude heer. Waarbij je je ook meteen kunt afvragen waarom ze zoiets in hemelsnaam op Instagram zetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of een foto van Vaderdag 2018 met alleen haar oude heer erop
In deze categorie vind ik het wel altijd mooi dat veel bedrijven ook een bekende Vlaming zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je het in hoofdletters had geschreven
Ik kwam laatst op Tinder een profiel tegen met een foto waarop de hoofdrolspeelster aan het zoenen was met (naar ik aanneem) een ex. Ook bijzonder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog beter dan een foto van de jongeheer van haar oude heer. Waarbij je je ook meteen kunt afvragen waarom ze zoiets in hemelsnaam op Instagram zet
Ok, ik vind mezelf geen idioot dat ik niet wist dat die nu spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soedan tegen Guinee-Bissau
Nou hopelijk dan snel weer eens en vooral dat het wederzijds isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]Nee verliefd wordt Strani niet zo snel! Echt verliefd hooguit een keer of drie in m'n leven.
Wanneer de tijd rijp is! Ik ben eigenlijk ook best gelukkig met m'n huidige levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou hopelijk dan snel weer eens en vooral dat het wederzijds is
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op Tinder een profiel tegen met een foto waarop de hoofdrolspeelster aan het zoenen was met (naar ik aanneem) een ex. Ook bijzonder.
Dank je. Er is uiteraard helemaal niet per se een noodzaak toe. Er zijn zoveel zaken die het leven leuk makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer de tijd rijp is! Ik ben eigenlijk ook best gelukkig met m'n huidige levenEn ik wens jou natuurlijk hetzelfde!
Daarom, we hebben FOK!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Er is uiteraard helemaal niet per se een noodzaak toe. Er zijn zoveel zaken die het leven leuk maken
Anne speelt Fantine, die wordt ontslagen, verkoopt haar haar en tanden, wordt prostituee, zingt een liedje en gaat dood voordat de film op eenderde is. Cosette is haar dochter, die opgroeit bij Ali G en de Hartenkoningin tot Wolverine haar wegkoopt, ze samen vluchten voor Gladiator waarna hij haar verder opvoedt en waardoor ze geen Mean Girl wordt maar meer eerder genoemd zeikwijf. Eponine is de dochter van Borat en Mrs Lovett, zij groeit op in een criminele familie, wordt verliefd op Stephen Hawking die dan weer een oogje heeft op Courgette en worst neergeschoten tijdens een poging tot revolutie, want Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Cosette is Anne Hathaway toch? Dat is inderdaad een beetje een zeikrol.
Ik vind dit trouwens een geweldige video:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer de tijd rijp is! Ik ben eigenlijk ook best gelukkig met m'n huidige levenEn ik wens jou natuurlijk hetzelfde!
Het is net alsof jullie afscheid van elkaar nemen hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Er is uiteraard helemaal niet per se een noodzaak toe. Er zijn zoveel zaken die het leven leuk maken
Een bekende Vlaming die bij een carnavalsvereniging deo volente de algemene voorwaarden en verder wil lezen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
In deze categorie vind ik het wel altijd mooi dat veel bedrijven ook een bekende Vlaming zijn.
Juist ja nee dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Anne speelt Fantine, die wordt ontslagen, verkoopt haar haar en tanden, wordt prostituee, zingt een liedje en gaat dood voordat de film op eenderde is. Cosette is haar dochter, die opgroeit bij Ali G en de Hartenkoningin tot Wolverine haar wegkoopt, ze samen vluchten voor Gladiator waarna hij haar verder opvoedt en waardoor ze geen Mean Girl wordt maar meer eerder genoemd zeikwijf. Eponine is de dochter van Borat en Mrs Lovett, zij groeit op in een criminele familie, wordt verliefd op Stephen Hawking die dan weer een oogje heeft op Courgette en worst neergeschoten tijdens een poging tot revolutie, want Frankrijk.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Het is net alsof jullie afscheid van elkaar nemen hier
Wel lief verder
Ja alleen een beetje jammer van die ene @Em31quote:
Die is eigenlijk ook best liefquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer van die ene @:Em31
Ik wilde die @ nog weghalen. Maar drukte al op het verzenden knopjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer van die ene @:Em31
Interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op Tinder een profiel tegen met een foto waarop de hoofdrolspeelster aan het zoenen was met (naar ik aanneem) een ex. Ook bijzonder.
Ik ben hier toch echt te oud voorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
2. Het zo laten
Ja daarom zet ik dat soort foto's ook nooit op Instagramquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessant![]()
Minstens zo interessant als de grote schoonmaak op een instagramprofiel zodra een relatie is uitgegaan en alle herinnering moet worden uitgewist.
Ja heb je daar nog trauma's van Fred?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessant![]()
Minstens zo interessant als de grote schoonmaak op een instagramprofiel zodra een relatie is uitgegaan en alle herinnering moet worden uitgewist.
Maar dat klopt dan ook. @Strani gaan binnenkort FOK! verlaten. Wij gaan beiden op zoek naar een andere uitdaging. Wij hebben hier met veel plezier gepost en veel geleerd, maar we moeten verder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Het is net alsof jullie afscheid van elkaar nemen hier
Wel lief verder
Minder verwarrende uitleg: Eponine is diegene met de zonnebril in haar haarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Cosette is Anne Hathaway toch? Dat is inderdaad een beetje een zeikrol.
Ik vind dit trouwens een geweldige video:
Hij schijnt zijn CV al op andere sites gedeeld te hebben jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan ook. @:Strani gaan binnenkort FOK! verlaten. Wij gaan beiden op zoek naar een andere uitdaging. Wij hebben hier met veel plezier gepost en veel geleerd, maar we moeten verder.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan ook. @:Strani gaan binnenkort FOK! verlaten. Wij gaan beiden op zoek naar een andere uitdaging. Wij hebben hier met veel plezier gepost en veel geleerd, maar we moeten verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het is elke keer zo’n gedoequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heb je daar nog trauma's van Fred?![]()
maar inderdaad ja
Ik krijg steeds berichten 'Mensen die u volgt met dezelfde interesses volgen ook @Strani, misschien moet u dat ook gaan doen/ Geen idee wat voor nut dat zou hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij schijnt zijn CV al op andere sites gedeeld te hebben ja
Toch maar goed dat dat Viva-forum een doorstart heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze daar een Spaans hoekje krijgen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch maar goed dat dat Viva-forum een doorstart heeft gemaakt.
Ojaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben hier toch echt te oud voor![]()
Maar leuk
GMTAquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je veel volgers hebt en veel content plaatst. Dan zet je de meldingen wel uit ja. Zelfs ik met weinig volgers heb de meldingen uitstaan
Optie 3.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké:
Je ziet op straat een best aantrekkelijke man. Je neemt zijn bestaan ter kennisgeving aan en loopt verder. Een stukje verderop kom je een goede vriendin tegen en na wat koetjes en kalfjes, waaronder natuurlijk de laatste nieuwtjes over mannen, zeg je dat je zojuist een enorm aantrekkelijke kerel zag waarmee je wel eens beschuit wilt eten, en geeft je vriendin een gedetailleerd beeld over de kleding die hij droeg en welke zijn spierbundels zo goed accentueerde. Precies op dat moment blijkt de man in kwestie achter jou te staan. Wat doe je?
Optie 1: Je gilt en rent weg, en glijdt na een meter of tien uit over de gladde stoeprand
Optie 2: Je doet alsof je hem niet ziet, verandert van onderwerp en hoopt er het beste van
Optie 3: Je draait je om, slaat je armen om hem heen zoent 'm ongegeneerd op de mond
Nou dat is het zo'n beetje.
Gezien de naam lijkt het me eigenlijk één grote Spaanse hoek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze daar een Spaans hoekje krijgen inderdaad.
Daarover gesproken: wanneer had je nou een gesprek bij je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor alle lezers die het, ondanks dat het er heel dik bovenop ligt, nog niet hebben begrepen. Strani probeert in dit verhaal zichzelf te beschrijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké:
Je ziet op straat een best aantrekkelijke man. Je neemt zijn bestaan ter kennisgeving aan en loopt verder. Een stukje verderop kom je een goede vriendin tegen en na wat koetjes en kalfjes, waaronder natuurlijk de laatste nieuwtjes over mannen, zeg je dat je zojuist een enorm aantrekkelijke kerel zag waarmee je wel eens beschuit wilt eten, en geeft je vriendin een gedetailleerd beeld over de kleding die hij droeg en welke zijn spierbundels zo goed accentueerde. Precies op dat moment blijkt de man in kwestie achter jou te staan. Wat doe je?
Optie 1: Je gilt en rent weg, en glijdt na een meter of tien uit over de gladde stoeprand
Optie 2: Je doet alsof je hem niet ziet, verandert van onderwerp en hoopt er het beste van
Optie 3: Je draait je om, slaat je armen om hem heen zoent 'm ongegeneerd op de mond
Nou op z'n hoogst ben ik 'de goede vriendin'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor alle lezers die het, ondanks dat het er heel dik bovenop ligt, nog niet hebben begrepen. Strani probeert in dit verhaal zichzelf te beschrijven.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké:
Jij gaat je grootste nachtmerrie ooit beleven daar. Een forum met een Spaanse titel die verder allesbehalve Spaans is. Kortom het Loco Loco van de fora.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de naam lijkt het me eigenlijk één grote Spaanse hoek.
Donderdag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Daarover gesproken: wanneer had je nou een gesprek bij je nieuwe baan?
LEEUEEHUEEUK en spannendquote:
Hoe voel je je?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Behalve als het een mannelijke therapeut is.
Je weet dat leidinggevenden bepaalde dingen niet van je mógen vragen hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef Meke het volgende:
Een leidinggevende op m'n werk had laatst z'n laptop onbeheerd achtergelaten middenin een Teams-gesprek. Ik schreeuwde keihard: NOU HIER HEB IK WEL EEN MENING OVER, terwijl ik z'n laptop alsnog blokkeerde. Bleek hij vlak achter me te staanMaar hij had gelukkig niets gehoord
![]()
Ik vond dat ook wel stom, mensen sturen hem dingen in vertrouwen en ik wil niet dat alles wat ik hem stuur zomaar door iedereen gelezen kan worden
Hier in de SC zullen we voortaan ook wel onze pc's blokkeren als we even weglopen. Anders kan iedereen zomaar jouw DM's lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef Meke het volgende:
Een leidinggevende op m'n werk had laatst z'n laptop onbeheerd achtergelaten middenin een Teams-gesprek. Ik schreeuwde keihard: NOU HIER HEB IK WEL EEN MENING OVER, terwijl ik z'n laptop alsnog blokkeerde. Bleek hij vlak achter me te staanMaar hij had gelukkig niets gehoord
![]()
Ik vond dat ook wel stom, mensen sturen hem dingen in vertrouwen en ik wil niet dat alles wat ik hem stuur zomaar door iedereen gelezen kan worden
Maar ook even serieus. Dat is inderdaad niet zo handig nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef Meke het volgende:
![]()
Dat klinkt alsof jij door schade en schande wijs bent geworden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat leidinggevenden bepaalde dingen niet van je mógen vragen hè?
HR en ik leren veel van elkaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij door schade en schande wijs bent geworden.
Zou echt iets voor mij zijnquote:
Jij wordt zeker als voorbeeld gebruikt hoe het niet moet.quote:
Jij bent sapioseksueel?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zou echt iets voor mij zijn![]()
Maar ik ben niet meer zo onder de indruk van spierbundels
Nee het ging eigenlijk over roddelen over andere mensenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat leidinggevenden bepaalde dingen niet van je mógen vragen hè?
Nee ik vond het ook stomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Dat is inderdaad niet zo handig nee.
Roddelen!? Goh dit verbaast me een beetje over jou.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ging eigenlijk over roddelen over andere mensen
Ja hèquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Roddelen!? Goh dit verbaast me een beetje over jou.
Volgende week komen ze naar Nederland en ik heb een kaartje en geen hoop dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik eigenlijk hierover, maar dat had er vrij weinig mee te maken![]()
Bij ons zijn er weleens collega's die bij het delen van hun scherm hun laatste gesprek in Teams open hebben staan. En dat dus in beeld komt. Niet dat er dan iets schokkends in staat, maar handig is dat zeker nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ging eigenlijk over roddelen over andere mensen
Ik wist niet dat ze nog aan het touren waren eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgende week komen ze naar Nederland en ik heb een kaartje en geen hoop dat het doorgaat.
Dat is wel balen dan. Goede band. Hopelijk wordt het op een beter tijdstip ingehaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgende week komen ze naar Nederland en ik heb een kaartje en geen hoop dat het doorgaat.
Que?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef Fred_B het volgende:
KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
Ohh jeetje...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit ook oa met hem in een chatgroep met een ludieke naam (iets over drugshandelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons zijn er weleens collega's die bij het delen van hun scherm hun laatste gesprek in Teams open hebben staan. En dat dus in beeld komt. Niet dat er dan iets schokkends in staat, maar handig is dat zeker niet
Al gegoocheldquote:
Je hebt er ook niks aan gemist hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik vind mezelf geen idioot dat ik niet wist dat die nu spelen.
Ja, ze komen een stuk of 5 keer naar Nederland! Al zal het wel 0 keer wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog aan het touren waren eigenlijk.
dan wordt het voor de derde keer uitgesteldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan. Goede band. Hopelijk wordt het op een beter tijdstip ingehaald.
Ze zullen niet anders kunnen. Zie sowieso nog veel concerten staan voor deze en komende maand. Ik denk zelf dat dit pas vanaf mei echt grote kans heeft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze komen een stuk of 5 keer naar Nederland! Al zal het wel 0 keer worden
[..]
dan wordt het voor de derde keer uitgesteld
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb komende week officieel ook 2 concerten waarvan de ene inmiddels is verplaatst. En met de ander gaat dat sowieso ook gebeuren. Blijft balen of course maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom we die Fieldlabs hebben gehad. Daaruit bleek dat evenementen veilig konden. En toen hadden we nog niet eens vaccins…quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb komende week officieel ook 2 concerten waarvan de ene inmiddels is verplaatst. En met de ander gaat dat sowieso ook gebeuren. Blijft balen of course maar het is niet anders.
Ja, heel triest dat daar gewoon niks mee wordt gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom we die Fieldlabs hebben gehad. Daaruit bleek dat evenementen veilig konden. En toen hadden we nog niet eens vaccins…
Hopelijk gaat het bij jou wel goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag poging 3 van Postnl om pakket bij mij te laten bezorgen
Heb je dat ooit een account aangemaakt? Zo nee, dan moet je een nieuw account aanmaken en daarna je track&trace daar aan koppelen. Zo werkt het meestal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan achterhalen op DPD? Er staat een "bewijs van levering", maar om die te kunnen zien, moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord hebben.
Ik had nooit een account daar. Ik heb intussen wel een account gemaakt. Weet jij hoe ik een T&T kan koppelen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je dat ooit een account aangemaakt? Zo nee, dan moet je een nieuw account aanmaken en daarna je track&trace daar aan koppelen. Zo werkt het meestal.
Dat dook zelf ook altijd. Scheelt veel gedoe. Al kunnen bedrijven Douglas) of bezorgers dan alsnog de fout in gaan door bij een ander afleverpunt te bezorgen. Maar dat is tot nu toe gelukkig maar één winkel geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Als jullie het nou gewoon een keer bij een pakketpunt laten bezorgen als je toch al steeds weet dat het zo vaak misgaat.
Ik heb zelden of nooit een levering van DPD dus weet niet hoe zij dat precies doen. Maar meestal is dat wel binnen de account of app te zien. Of het staat ergens op de site.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nooit een account daar. Ik heb intussen wel een account gemaakt. Weet jij hoe ik een T&T kan koppelen?
Ja en soms kun je dan als het echt ver is het pakketje nog wel van pakketpunt laten wisselen ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dook zelf ook altijd. Scheelt veel gedoe. Al kunnen bedrijven Douglas) of bezorgers dan alsnog de fout in gaan door bij een ander afleverpunt te bezorgen. Maar dat is tot nu toe gelukkig maar één winkel geweest.
En bij pakketjes die je toegestuurd krijgt, die je dus zelf niet hebt besteld, kun je helaad meestal niet zelf kiezen.
Dit is de eerste keer dat het misgaat. En de tweede keer dat ik hier besteld heb. Dus in 50% van de gevallen, gaat het mis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Als jullie het nou gewoon een keer bij een pakketpunt laten bezorgen als je toch al steeds weet dat het zo vaak misgaat.
Denk omdat ze weten dat er richting niks mee wordt gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel triest dat daar gewoon niks mee wordt gedaanEn ergens snap ik ook niet dat artiesten niet volop met dat argument naar voren stappen op dit moment
Het is nou ook niet echt dat we hier een meegaande Tweede Kamer hebben op dat gebied. Het werkte niet, was een fout onderzoek etc. en sommige dingen waren ook wat dubieus, maar dan wordt meteen álles afgekeurd. Dat vind ik echt vreselijk irritant, want wat jij ook zegt, dan kun je niet de dingen pakken/proberen die misschien wel gewoon kunnen, door de extreme tegenstand over alles en een regering die dan maar niets daarvan meer probeert.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk omdat ze weten dat er richting niks mee wordt gedaan
Met die fieldlabs hadden ze van alles kunnen doen. Maar eigenlijk hebben ze het alleen een beetje gebruikt om toch wat dingen door te kunnen laten gaan toen.
Want stel je voor dat je kennis die je eerder hebt opgedaan zou gaan gebruiken. Dat moet je tijdens een pandemie die heel lastig ye besturen is natuurlijk niet willen
Het is echt verbazingwekkend hoe weinig ze kijken naar wat er wel een niet werkte afgelopen twee jaar. Gewoon nog even afgelopen november met een nieuwe maatregel komen die ze daarvoor helemaal nog niet gebruikt hebben. Terwijl ze hadden kunnen kijken wat daarvoor wel en niet werkte.
Eens ja. Ik kijk bij mijn keuze waar ik iets bestel altijd even wat hun manier van leveren is. Als bij de een je wel voor ophalen bij een afhaalpunt kunt kiezen en bij de ander niet, dan kies ik altijd voor de eerste.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en soms kun je dan als het echt ver is het pakketje nog wel van pakketpunt laten wisselen ook.
Als je er elke week zo’n gedoe van hebt kun je je afvragen waarom je dat jezelf steeds aandoet.
In principe ben ik heel veel thuis dus dan is thuisbezorgen wel makkelijk. En ik heb een goede band met de DHL bezorger, we wensen elkaar fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar enzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Omdat hij niet bezorgd is natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie mijn pakket nu ook terug op mijn account, maar daar kan ik niet kiezen voor bewijs.
Ja, dat klopt, maar er staat wel dat ie bezorgd is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat hij niet bezorgd is natuurlijk
Griep kan erg hardnekkig zijn, gewoon goed uitziekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Mentaal gezien prima.![]()
Fysiek gezien nog steeds als een natte krant door de griep.
Ik denk dat sporten en winkelen weer mogelijk gaat worden maar met beperkingen. Dus tot 17:00 uur, met die medische mondkapjes (die niet verkrijgbaar zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
Ben benieuwd hoe goed wij kunnen voorspellen als groep:
[poll=3452]
Ik heb wel even zelf een soort "wat zullen ze als eerste open gooien" er in gegooid anders had je wel heel veel mogelijkheden
Zelf trouwens gestemd voor dat het weer mogelijk wordt om te sporten én te winkelen vanwege de protesten o.a. ook uit de gemeenten. Al moet ik zeggen dat dit eerder een wens dan een verwachting is
Ja ik vind het ook steeds lastiger worden. En het mooie is wel dat je ziet dat we hier altijd wel wat te klagen hebben over het beleid. Doe je minder dan doe je 'te weinig' als achteraf blijkt dat je weer een tandje bij moet zetten en ben je (zoals nu) voorzichtig dan gaat weer iedereen in verzetquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:54 schreef Arizona het volgende:
Alles blijft hetzelfde zou ook kunnen, want dan moeten we nog 2 of 3 weken aanzien wat het openen van de scholen gaat betekenen. We zijn erg voorzichtig hier.
En ik vind het zo dubbel he. Aan de ene kant denk ik, we gaan toch allemaal een keer voor de bijl, laten we nu maar door de zure appel heen bijten. Aan de andere kant, een code zwart, waarbij gevaccineerde mensen zouden overlijden omdat ze hun benodigde zorg niet kunnen krijgen, verschrikkelijk vinden. Ik zou zeggen, dat moet je koste wat kost willen voorkomen. Maar de kosten voor de samenleving in zijn geheel worden eigenlijk te hoog.
Ja. Over de regels was destijds niet heel erg goed nagedacht. Dat merkte je wel aan dat de ene woordvoerder zei dat ze zo het een konden testen, terwijl een ander weer wat anders zeiquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt dat we hier een meegaande Tweede Kamer hebben op dat gebied. Het werkte niet, was een fout onderzoek etc. en sommige dingen waren ook wat dubieus, maar dan wordt meteen álles afgekeurd. Dat vind ik echt vreselijk irritant, want wat jij ook zegt, dan kun je niet de dingen pakken/proberen die misschien wel gewoon kunnen, door de extreme tegenstand over alles en een regering die dan maar niets daarvan meer probeert.
Ik vermoed dat er weinig veranderd. Eventueel wel alle scholen open. En ik denk dat ze winkelen op afspraak weer gaan doen zoals vorig jaar. Ik denk dat 1 februari pas weer wat open gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
[poll=3452]
Ik heb wel even zelf een soort "wat zullen ze als eerste open gooien" er in gegooid anders had je wel heel veel mogelijkheden
Zelf trouwens gestemd voor dat het weer mogelijk wordt om te sporten én te winkelen vanwege de protesten o.a. ook uit de gemeenten. Al moet ik zeggen dat dit eerder een wens dan een verwachting is
Dat is ook wel ideaal jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:39 schreef Meke het volgende:
Ik heb beneden in m'n flat kluisjes. Dan moet ik het met een bepaalde code op een bepaald adres laten bezorgen, daar nemen ze het aan. Door de code weten ze dat het maar mij moet en dan krijg ik een smsje waarmee ik de kluis kan openen.
Nooit meer pakketjesstress(behalve als ze 's avonds of in het weekend bezorgen of ik het voor een bepaalde datum wil
)
Die routekaarten waren wel heel bijzonder ja. Volgens mij hebben we die echt nog nooit precies gevolgd zoals opgesteldquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Over de regels was destijds niet heel erg goed nagedacht. Dat merkte je wel aan dat de ene woordvoerder zei dat ze zo het een konden testen, terwijl een ander weer wat anders zei
En i.p.v. te kijken wat er bruikbaar is uit die testen en/of te kijken wat er aan verbeterd moet worden kiezen ze ervoor gewoon niks meer mee te doen...
Hetzelfde met die routekaarten. Dat was dan nog de minst lastige weg om beleid op uit te zetten. Maar dan moet je die niet twaalf keer te veranderen en eigenlijk nooit echt gebruiken.
Het is uiteraard heel lastig om zo'n pandemie goed te leiden. Maar elke vorm van nadenken en kijken naar de informatie die je wel al hebt bleek toch wel erg moeilijk.
Hooguit een paar dagen, want na die paar dagen was die al weer aangepastquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die routekaarten waren wel heel bijzonder ja. Volgens mij hebben we die echt nog nooit precies gevolgd zoals opgesteld
Gebruikersnaam is meestal je e-mail adres en dan zou je ‘wachtwoord vergeten’ kunnen proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan achterhalen op DPD? Er staat een "bewijs van levering", maar om die te kunnen zien, moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord hebben.
Ik zou DPD gewoon even bellen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar er staat wel dat ie bezorgd is.Ik heb alleen nog steeds geen idee waar.
Precies ook mijn motivatie achter m'n stem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
[poll=3452]
Ja dat is echt voor (bijna) iedereen efficiënterquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel ideaal ja
Binnen een x aantal jaar gaat het er wel naartoe dat er in een wijk kluizen staan waar pakketjes worden bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, de optie wachtwoord vergeten is er dus niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gebruikersnaam is meestal je e-mail adres en dan zou je ‘wachtwoord vergeten’ kunnen proberen.
Hier dezelfde gedachtegangquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
[poll=3452]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Griep kan erg hardnekkig zijn, gewoon goed uitzieken
Hopelijk geven ze het gelijk aan je zonder gedoe.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht gehad van de winkel dat het contactloos is bezorgd op een ander huisnummer in mijn straat.
Daar dan straks maar heen lopen.
Ja, dat hoop ik ook. Ik heb geen idee wat voor mensen daar wonen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze het gelijk aan je zonder gedoe.
Ik gok ook op een nieuwe “routekaart”.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:46 schreef Yesse het volgende:
[poll=3452]
Nou lekker dan. Wij hadden een soortgelijke situatie voor de kerst waarbij we dus niet wisten dat het pakje onderweg was. Geen briefje niks. Tot opeens de buurman voor de deur stond met het pakje omdat wij hem maar niet kwamen halenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht gehad van de winkel dat het contactloos is bezorgd op een ander huisnummer in mijn straat.
Daar dan straks maar heen lopen.
In dat geval mis ik Even tot hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik gok ook op een nieuwe “routekaart”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee johquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje was al door iemand anders die een briefje heeft gehad opgehaald. Nu weet ik alleen niet door wie en waar die persoon woont natuurlijk.
Maar mijn pakket is dus voor mij verdwenen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dat zou je verwachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee joh
Wel wat brutaal van die ander, want die zou in principe moeten weten dat het niet voor zichzelf bestemd was.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Yesse het volgende:
Ik ben deze week ook extra geïnteresseerd in de Duitse maatregelenBelgië heeft in elk geval zonder lockdown exact dezelfde curve als Nederland, dus waarom zou je je schuldig voelen om even aan die zinloze maatregelen te ontsnappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik ben deze week ook extra geïnteresseerd in de Duitse maatregelenTja, je wil toch wat leuks doen dat weekendje? Je kan ook naar een bungalowpark in Noord-Holland gaan, maar dan moet je alsnog zelf koken of pizza laten bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets om je schuldig over te hoeven voelen!
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lastige situatiequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten.Wellicht dat die persoon hier nog heen komt of er retour laat sturen. Geen idee. Ik heb in ieder geval weer contact opgenomen met de winkel en formulier van de DPD ingevuld waarop ik verklaar dat ik het niet heb ontvangen. DPD moet hun fout maar herstellen en het ongeopende pakket bij de verkeerde persoon ophalen en bij mij brengen.
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik moet effe wat kwijt, jongens.Jeetje wat schrikken. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België heeft in elk geval zonder lockdown exact dezelfde curve als Nederland, dus waarom zou je je schuldig voelen om even aan die zinloze maatregelen te ontsnappen?Ja uiteindelijk gaan we het ook gewoon doen denk ik. Het gaat wel maar om 1 dag. de rest van de dagen gaan we gewoon zelf koken of bestellen en gaan we de natuur in de buurt opzoeken (hopelijk blijft het nog een klein beetje droogquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, je wil toch wat leuks doen dat weekendje? Je kan ook naar een bungalowpark in Noord-Holland gaan, maar dan moet je alsnog zelf koken of pizza laten bezorgenNiets om je schuldig over te hoeven voelen!
)
Fuck the EBU
Ik ben ook benieuwd ja. Vooral omdat die van de week gezegd heeft dat het anders moet. Dat er veel meer naar de gevolgen van lockdowns etc. gekeken moet worden dan alleen de ziekenhuizen. M.a.w. voorheen deden ze het fout. Terwijl die zelf altijd vanuit zijn kant geadviseerd heeft o.b.v. ziekenhuisbezetting. Dat klinkt nogal hypocriet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Kuipers het gaat doen tijdens de persconferenties, al is hij vast makkelijker te volgen dan Hugo.
Het zijn Magic kaarten en accessoires. Dus als je dat spaart en speelt dan wil je dat wel gratis hebben. Anders heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastige situatieIs het een product wat mensen graag gratis zouden willen hebben?
Ik ben deze week ook extra geïnteresseerd in de Duitse maatregelenLeuk! Zijn wij vroeger ook een paar keer geweest, ik vond het een gezellig parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik als grensbewoner voel me niet echt schuldig om de grens over te gaan om te shoppen, dat deden we voor Corona ook regelmatig. Ik zit dichterbij Duitsland dan bij Amsterdam![]()
Hou vooral ook de maatregelen van de deelstaat NRW in de gaten, deelstaten kunnen nog weer afwijken van het landelijke beleid. Momenteel geldt voor winkelen 2G, dus dat je gevaccineerd of genezen moet zijn.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Lekker makkelijk natuurlijk om je voorganger de schuld te geven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd ja. Vooral omdat die van de week gezegd heeft dat het anders moet. Dat er veel meer naar de gevolgen van lockdowns etc. gekeken moet worden dan alleen de ziekenhuizen. M.a.w. voorheen deden ze het fout. Terwijl die zelf altijd vanuit zijn kant geadviseerd heeft o.b.v. ziekenhuisbezetting. Dat klinkt nogal hypocriet.
Wij hebben laatst exact hetzelfde gehad. Alleen waren wij de partij die het briefje in de bus kregen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn Magic kaarten en accessoires. Dus als je dat spaart en speelt dan wil je dat wel gratis hebben. Anders heb je er weinig aan.
Ik zou ook even Markplaats e.d. in de gaten houden voor de zekerheid.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn Magic kaarten en accessoires. Dus als je dat spaart en speelt dan wil je dat wel gratis hebben. Anders heb je er weinig aan.
Probleem is dat het een mystery gift box was, dus ik weet niet wat de precieze inhoud was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou ook even Markplaats e.d. in de gaten houden voor de zekerheid.
Oh wat balenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Probleem is dat het een mystery gift box was, dus ik weet niet wat de precieze inhoud was.
We hebben allebei gelukkig alle 3 de doses in ons certificaat staatquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Zijn wij vroeger ook een paar keer geweest, ik vond het een gezellig park![]()
Ik als grensbewoner voel me niet echt schuldig om de grens over te gaan om te shoppen, dat deden we voor Corona ook regelmatig. Ik zit dichterbij Duitsland dan bij Amsterdam![]()
Hou vooral ook de maatregelen van de deelstaat NRW in de gaten, deelstaten kunnen nog weer afwijken van het landelijke beleid. Momenteel geldt voor winkelen 2G, dus dat je gevaccineerd of genezen moet zijn.
Dat zou kunnen. Maar dat vind ik niet mijn taak eigenlijk. Ik heb er te veel tijd ingestoken. DPD moet dit oplossen!.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wat balen![]()
Optie om alle huizen in de straat af te gaan?
Dat is inderdaad wat specifiek. Dan vooral te hopen dat het geen verzamelaar is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad nogal typisch aan zijn uitspraken. Waar nog bij komt dat hij zelf juist dat adviseerde wat de Jonge heeft doorgevoerd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk natuurlijk om je voorganger de schuld te geven.
Sturen ze een nieuw item op?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reactie van de winkel gehad op dat ik bij die mensen ben langs geweest en heb nu een formulier ingevuld van de DPD dat het niet is ontvangen. Zodat zij een onderzoek kunnen starten. In de PS naar de winkel ook aangegeven dat ik hoop dat ze een andere bezorgdienst gaan nemen.
Dat nog niet. Eerst onderzoek afwachten waarschijnlijk over hoe DPD het geeft kunnen verprutsen.quote:
Als ik zulke verhalen hoor ben ik heel blij dat het bij mij eigenlijk altijd goed gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het altijd wel apart hoe makkelijk de bezorg bedrijven ergens mee weg kunnen komen. Sowieso is het al typisch dat je contact op moet nemen met de verkoper om die contact op te laten nemen met DPD etc. Ja de verkoper is waar je zaken mee doet. Maar het probleem zit bij de bezorging, dus waarom daar dan niet direct contact mee op kunnen nemen (mits het probleem niet zit in de levering van de verkoper naar de bezorger)
Ik zag laatst een topic in WGR over iemand die een smartphone had geretourneerd naar Coolblue. Dat had diegene netjes gedaan via PostNL, daar dan ook netjes een bewijs van. Aangetekend versturen kon dan weer niet volgens de regels.
Dat pakketje is vervolgens kwijtgeraakt. Er is een onderzoek gestart, maar niks uirgekomen. Hei pakketje zou ergens moeten liggen. Maar omdat het te lang duurde heeft PostNL aangeven het onderzoek te staken. Omdat Coolblue niks heeft ontvangen zeggen die doodleuk tegen die klant/user dat ze niks ontvangen hebben een dus ook geen geld terug storten.
Die had het dan maar aangetekend moeten versturen, terwijl de klant het traject heeft gevolgd wat Coolblue heeft opgegegen. Dus dat is vrij schandalig vanuit Coolblue.
Maar het mooiste is dus dat PostNL degene is die in gebreke is, maar zelf mogen bepalen dat ze het onderzoek staken omdat ze het niet binnen twee weken kunnen vinden
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Als consument trek je altijd aan het kortste eind.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het altijd wel apart hoe makkelijk de bezorg bedrijven ergens mee weg kunnen komen. Sowieso is het al typisch dat je contact op moet nemen met de verkoper om die contact op te laten nemen met DPD etc. Ja de verkoper is waar je zaken mee doet. Maar het probleem zit bij de bezorging, dus waarom daar dan niet direct contact mee op kunnen nemen (mits het probleem niet zit in de levering van de verkoper naar de bezorger)
Ik zag laatst een topic in WGR over iemand die een smartphone had geretourneerd naar Coolblue. Dat had diegene netjes gedaan via PostNL, daar dan ook netjes een bewijs van. Aangetekend versturen kon dan weer niet volgens de regels.
Dat pakketje is vervolgens kwijtgeraakt. Er is een onderzoek gestart, maar niks uirgekomen. Hei pakketje zou ergens moeten liggen. Maar omdat het te lang duurde heeft PostNL aangeven het onderzoek te staken. Omdat Coolblue niks heeft ontvangen zeggen die doodleuk tegen die klant/user dat ze niks ontvangen hebben een dus ook geen geld terug storten.
Die had het dan maar aangetekend moeten versturen, terwijl de klant het traject heeft gevolgd wat Coolblue heeft opgegegen. Dus dat is vrij schandalig vanuit Coolblue.
Maar het mooiste is dus dat PostNL degene is die in gebreke is, maar zelf mogen bepalen dat ze het onderzoek staken omdat ze het niet binnen twee weken kunnen vinden
De bezorger heeft lopen kloten, dus die moet het oplossen ja. Al vrees ik dat die het niet meer weet gezien het aantal pakketjes zo iemand in hele korte tijd moet afleveren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Als consument trek je altijd aan het kortste eind.
In mijn geval heb ik zowel met DPD als met de winkel contact opgenomen en van beide heb ik al zo'n formulier ingevuld dat ik het niet heb ontvangen.
De bezorger heeft ergens een briefje in de brievenbus gedaan dat bij een huisnummer in mijn straat zijn/haar pakje is bezorgd. Dus die bezorger moet maar naar dat huis toe gaan waar die dat briefje in de bus heeft gedaan, want dat was niet bij ons.
Bij mij het het gelukkig ook bijna altijd goed. Alleen in 2020 een pakketje wat nooit goed is aangekomen waarvoor ik het geld terug kreeg. En een paar keer wat gerommel met verkeerde afleverpunt of verschuiven van bezorgdag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik zulke verhalen hoor ben ik heel blij dat het bij mij eigenlijk altijd goed gaat.
Ik bedoel, ik wacht nu wel al heel lang op een pakket, maar dat ligt niet zozeer aan de bezorgdienst, maar meer aan het bedrijf die moeite had om alle orders rond de feestdagen te verwerken.
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet effe wat kwijt, jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hee die ken ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook bijna de neiging om een volgende keer dan maar het in de winkel op te halen, maar die winkel zit in Delft, dus dat is ook niet echt naast de deur.
Ik moet effe wat kwijt, jongens.Da's schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftig ook! Sterkte Mandy
Wat een rotsituatie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wow. Dit is ook niet mijn gebruikelijke ervaring met Coolblue. Zelf bestel ik daarom ook altijd het liefst bij Cooblue omdat ze niet zo moeilijk doen en met je meedenken. Zo had ik laatst een artikel die een week later ofzo in de aanbieding was. Toen heb ik gebeld en heb ik het verschil terug gekregen. Maar blijkbaar zijn alle bedrijven soms heel klantonvriendelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef Redefine het volgende:
Oh, dan moet ik het voortaan via jou laten lopen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee die ken ikDat is van de vriend van een kennis van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat lijkt me heel vervelend! Anders maar mee naar de huisarts, als je er teveel last van krijgt!quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:03 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop trouwens dat de pedicures snel weer open mogen, iets met likdoorns enzo
Nu maar bezig met pleisters, hopelijk helpt het genoeg om fatsoenlijk te kunnen blijven lopen.
Dat is inderdaad een prima bedrijf. En je kunt zelfs bij de beste bedrijven het een keer slecht treffen. Al zag ik dat topic, dat ze dat gebied niet al te best bekend staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wow. Dit is ook niet mijn gebruikelijke ervaring met Coolblue. Zelf bestel ik daarom ook altijd het liefst bij Cooblue omdat ze niet zo moeilijk doen en met je meedenken. Zo had ik laatst een artikel die een week later ofzo in de aanbieding was. Toen heb ik gebeld en heb ik het verschil terug gekregen. Maar blijkbaar zijn alle bedrijven soms heel klantonvriendelijk
Hier begint het nu ook weer mistig te worden, terwijl die rond de lunch even weg was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:27 schreef Redefine het volgende:
Het is hier nog steeds heel mistig. Denk maximaal tachtig meter zicht. En dat in de middag
Vreselijk he! Hadden wij hier maandag, toen was er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat echt heel dichte mist.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:27 schreef Redefine het volgende:
Het is hier nog steeds heel mistig. Denk maximaal tachtig meter zicht. En dat in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |