Je bent daar te jong voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een lange manier van zeggen om naar huis te gaan.
Ojee ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Ja en mijn ouders ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee ...![]()
En je was gewoon de hele dag thuis?
Jullie zijn mijn Cheers caféquote:
Dan maar even contact opnemen met de verzender...quote:
Deze TT past wel. En dan heb ik zoveel woorden nodig.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Dat ben ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef usagi414 het volgende:
De TT had ik al in gedachten sinds @:Meke begon met naamtopics.
Maar nu past het niet eens.
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Contactformulier van DPD ook ingevuld. En nu kan het nog langere wachten beginnen.
Zou dan fijn zijn als ze dat gezegd hadden en waar dat dan is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Hmm.. bedoel je daar niet dit forum mee?
24601!quote:
Dat had ik ookquote:
Ligt het niet bij de voordeur?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ook al gekeken en ook in de tuin gekeken, maar er ligt niks. Daarnaast is er ook helemaal geen DPD wagen door de straat gereden.quote:
En achter het huis misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook al gekeken en ook in de tuin gekeken, maar er ligt niks. Daarnaast is er ook helemaal geen DPD wagen door de straat gereden.
Dat kan niet, de poort is dicht, dan zouden ze het in de brandgang moeten hebben neergezet. Dat zou ik echt schandalig vinden.quote:
Ben benieuwd hoe de tandpasta bevaltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even die Oral B Calm tandpasta gekocht. En ook een shiatsu massage-gordel want die zag ik toevallig liggen en ik dacht meteen dat ik dit nodig had in mijn leven![]()
Boh dat is wel lekker op je schouders hoor
Ik ook! Meestal duurt het een dag of 2 voor ik verschil merk. Maar deze keer is nog geen een tandpasta een succes. Maar wie weet deze welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de tandpasta bevalt![]()
Ik wil ook zo’n gordel![]()
Wat hebben we toch een bruisend leven
Ik eigenlijk hierover, maar dat had er vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het over die van Cheers. Therapy heb ik nooit gekeken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Oke even iets genants wat vanavond gebeurde tijdens het boodschappen doen. Normaal ga ik naar een supermarkt met een zelfscankassa waar je zelf kunt afrekenen. Deze keer moest ik naar een andere supermarkt vlakbij mijn werk. Daar kon ik gelukkig wel zo'n een zelfscan pakken. Ik sta in de rij voor de kassa en de cassiere verwijst mij naar de zelfscankassa. In totale verstandverbijstering raak ik die kassa aan en wil ik afrekenen terwijl dat juist een kassa is voor de medewerkers en niet om zelf af te rekenen![]()
Het meisje wat mij later hielp begint ook helemaal uit te leggen wat nou de bedoeling is terwijl ik dat zelf ook heel goed weet. Ik kon ook alleen maar sorry zeggen. Sta je daar met een kar vol boodschappen
![]()
Oke even iets genants wat vanavond gebeurde tijdens het boodschappen doen. Normaal ga ik naar een supermarkt met een zelfscankassa waar je zelf kunt afrekenen. Deze keer moest ik naar een andere supermarkt vlakbij mijn werk. Daar kon ik gelukkig wel zo'n een zelfscan pakken. Ik sta in de rij voor de kassa en de cassiere verwijst mij naar de zelfscankassa. In totale verstandverbijstering raak ik die kassa aan en wil ik afrekenen terwijl dat juist een kassa is voor de medewerkers en niet om zelf af te rekenen![]()
Het meisje wat mij later hielp begint ook helemaal uit te leggen wat nou de bedoeling is terwijl ik dat zelf ook heel goed weet. Ik kon ook alleen maar sorry zeggen. Sta je daar met een kar vol boodschappen
![]()
![]()
Met die andere kassa's kun je niet met een zelfscan afrekenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Huh maar waarom verwees ze je er dan naar?
Dan zit je een beetje op mijn niveau. Ik begrijp ook niks meer van boodschappen doen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Deze was misschien iets te grof. Maar als @Strani hem zelf liked.quote:
Ja misschien heb ik het verkeerd in m'n hoofd, maar waarom moest de caissière iets doen? Je doet het toch juist helemaal zelf?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met die andere kassa's kun je niet met een zelfscan afrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |