Verder was hij heel lekkerquote:
boerenkool met spekjesquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verder was hij heel lekkerMaar ik vind spekjes toch wel een vrij essentieel onderdeel
Ik lig nu met een kop koffie en een mini Tony Chocolonely op de bank. Sinds dit jaar snoep ik doordeweeks niet meer maar vandaag is een uitzondering.
Gaan we dit dagelijks/wekelijks te horen krijgen?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verder was hij heel lekkerMaar ik vind spekjes toch wel een vrij essentieel onderdeel
Ik lig nu met een kop koffie en een mini Tony Chocolonely op de bank. Sinds dit jaar snoep ik doordeweeks niet meer maar vandaag is een uitzondering.
Als iedere dag zo gaat als vandaag, dan welquote:Op maandag 10 januari 2022 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we dit dagelijks/wekelijks te horen krijgen?
Inb4 @H_Tquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Flauwe humor is onder mijn niveauquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:arizona werkt zeker bij Speksavers![]()
Inb4 @:redefine
Wat leuk, dit inkijkje in jouw huisquote:Op maandag 10 januari 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen, konijnen en een pingun in huis
En nog andere dieren![]()
Nog erger van slag nuquote:
Ja je hebt mij door, ik ben eigenlijk een japannerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, dit inkijkje in jouw huis
Dat roze mondkapje was niet verhullend genoeg!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je hebt mij door, ik ben eigenlijk een japanner
Mobiel FOK!ken redde mijquote:
Het is gewoon niet hetzelfde zonder spekquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is gewoon niet hetzelfde zonder spek
Twijfel jij nou aan de deskundigheid van Cyan als mod?quote:
85Dquote:
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twijfel jij nou aan de deskundigheid van Cyan als mod?
Morgen is een hele nieuwe dag met allemaal nieuwe kansenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch niet![]()
Morgen kook ik sperziebonen, krieltjes en vega sateschnitzels. 3 producten. Dat moet goedkomen hoop ik
Preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen is een hele nieuwe dag met allemaal nieuwe kansen
Vroeg naar bed dan is het snel morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch niet![]()
Morgen kook ik sperziebonen, krieltjes en vega sateschnitzels. 3 producten. Dat moet goedkomen hoop ik
Ik noteer crewbash. Het gaat de verkeerde kant op met jou.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.
Het is dat ik geen klikspaan ben maar anders had ik @Cyan9 hier direct van op de hoogte gesteld!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Juustem!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan is het snel morgen
Oh ja dat is wl een regelquote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik noteer crewbash. Het gaat de verkeerde kant op met jou.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is wl een regelDoor Arizona in de val gelokt
Vandaag past hij ook bij mij!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze gif meer bij Em passen eigenlijk
Ja ok, het is je vergeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaag past hij ook bij mij!
(Ik had geen spekjes bij mijn boerenkool he, vergeet dat niet)
Daarom hou ik zo van die beestjesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Ik: lig op de bank
Kat: hier wil ik bij liggen
Ik: hier is geen plek
Kat:vier kilo vol op mijn arm
Ik zie dit zo voor me.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Een driepersoonsbank is vaak ook niet voor meer dan twee katten geschiktquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Wie is Dommel? Is die weg bij Semafoor?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik kruip zo vast met Dommel in bed, vriend is weg en dochter zit luidruchtig te gamen met een stel. Dus geen reden voor mij om beneden te blijven
De knuffelkruik van Arizona, waarmee ze lekker in kan dommelenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie is Dommel? Is die weg bij Semafoor?
quote:Bij Noordwijk zwom een nat konijn
temidden van een school tonijn.
“Tja,” sprak het beest, “dat tomt er van
als men de ta niet zeggen tan.”
quote:
Excuus voor dit licht banale niveau, maar dit heeft maandenlang op de muur van mijn basisschool gestaan, en dat vonden wij destijds buitengewoon geestig.quote:Heb je het al gehoord
Van die vreselijke moord, in Lisse?
Daar schoten ze een hond
De ballen van zijn kont
Terwijl hij stond te pissen
In die Home Video’s vond ik hem echt heel slechtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens een beetje laat maar ik vind het toch wel heel treurig dat Bob Saget is overleden. Ik kende hem eerst van America's Funniest Home Videos wat we thuis vroeger elke week keken. Pas veel later zag ik ook Full House. Het leek me altijd wel een sympathieke man.
Ik snap waaromquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Excuus voor dit licht banale niveau, maar dit heeft maandenlang op de muur van mijn basisschool gestaan, en dat vonden wij destijds buitengewoon geestig.
Nee, hadden we foutquote:
Dit klinkt als een ietwat dubieuze vraag, zo vanuit het nietsquote:
Dat rijtje met de oorsprong van een aantal gerechten ging goed, want die hebben ze anderhalf jaar terug ook al gedaan. Ik had de meeste nog wel onthouden, net als McSki.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, hadden we fout
Wel het vermoeden dat we aardig gescoord hebbenJullie?
Als Bill en ik het over mannenpap willen hebben op een willekeurige maandagavond is dat ons goed rechtquote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ietwat dubieuze vraag, zo vanuit het niets
Ik ga geen moeite meer doen dit verder uit te leggenquote:
Ik vind dit klinken als een foute benaming voor sperma.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dit klinken als een foute benaming voor sperma.
Netjesquote:Op maandag 10 januari 2022 23:00 schreef H_T het volgende:
Ha. boven BillDat lukt niet vaak, dus ik ben trots
Alleen als dat meer dan drie punten verschil had gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NetjesIk was iets te laat, maar dat zou niet veel uitmaken denk ik.
Hugo de Jonge gaat de huizenmarkt oplossenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
We hebben zowaar een kabinet.
Toetertjes
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hugo de Jonge gaat de huizenmarkt oplossen
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch wel even slikken.
De markt voor koophuizen was jaren terug al hopeloos en het is sindsdien alleen maar erger gewordenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch we r even slikken.
Ben je voor koop of huur aan het kijken?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch wel even slikken.
Huur! Met mijn relatieve starterssalaris en gebrek aan partner is kopen geen optie.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je voor koop of huur aan het kijken?
Is mooi ruk ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De markt voor koophuizen was jaren terug al hopeloos en het is sindsdien alleen maar erger gewordenIk had een huis moeten kopen toen niemand me een fatsoenlijke hypotheek wilde geven, want nu ik in aanmerking kan komen voor een hypotheek is het allemaal veel te duur
Huur is ook al best lastig ja. Begin dit jaar heb ik op 100 woningen gereageerd, maar 1 bezichtiging. Al zit ik natuurlijk wel in de randstad. Ze zijn best streng dat je vaak 3,5 of 4 of zelfs 4,5 keer de huur moet verdienen. En ze hebben ook wel van die truckjes zoals hoge servicekosten of verplichte parkeerplaatsen. Bij mijn vorige woning moest je verplicht een parkeerplaats huren ala 80 euro per maand nog buiten dat bedrag om. Bij deze woning moet ik een warmtepomp huren ala ook ongeveer 80 euro per maand (daarnaast heb je gewone kosten voor warmte). Kwam ik ook achter pas toen ik contract met warmtebedrijf moest regelenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Huur! Met mijn relatieve starterssalaris en gebrek aan partner is kopen geen optie.![]()
Mja. Moeilijk.
Ja, tot nu toe kwam ik hier bij de meeste op 3x huur verdienen (bruto) uit. Dat lijkt me ook wel de meest rele verhouding qua wat verantwoord is eigenlijk. Maar goed, of dat haalbaar blijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Huur is ook al best lastig ja. Begin dit jaar heb ik op 100 woningen gereageerd, maar 1 bezichtiging. Al zit ik natuurlijk wel in de randstad. Ze zijn best streng dat je vaak 3,5 of 4 of zelfs 4,5 keer de huur moet verdienen. En ze hebben ook wel van die truckjes zoals hoge servicekosten of verplichte parkeerplaatsen. Bij mijn vorige woning moest je verplicht een parkeerplaats huren ala 80 euro per maand nog buiten dat bedrag om. Bij deze woning moet ik een warmtepomp huren ala ook ongeveer 80 euro per maand (daarnaast heb je gewone kosten voor warmte). Kwam ik ook achter pas toen ik contract met warmtebedrijf moest regelen
Fucking indexaties..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:00 schreef Momo het volgende:
En ik verhuisde naar deze woning in mei, maar per 1 juli ging de huur al weer bijna 70 euro omhoog.
Scheelt wel iets het nu wel maximaal 2%+ inflatie is. Daarvoor konden ze doen wat ze wilde met de kale huur. Maar wat ik zei ze hebben genoeg truckjes in die trukendoos. Die parkeerplaats bij die vorige woning is nu niet eens beschikbaar vanwege de flat die ze er naast bouwen voor iets van 2/3 jaar, maar die mensen moeten nog gewoon betalen. Het is zelfs naar 100 euro per maand gegaan daar. Voor een niet bestaande parkeerplaats. En het kan gewoon want in de kleine lettertjes staat dat er een uitzondering is voor dit soort gevallen.quote:
Hopelijk kun je voor 3 keer bruto een leuke woning vinden, soms moet je ook net een beetje geluk hebben met zoiets dat er niet veel mensen op een woning zitten te loeren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe kwam ik hier bij de meeste op 3x huur verdienen (bruto) uit. Dat lijkt me ook wel de meest rele verhouding qua wat verantwoord is eigenlijk. Maar goed, of dat haalbaar blijkt.![]()
Stomme cowboys op de markt ook.Maar goed, in de sociale huur is al helemaal niks beschikbaar. 21 woningen voor heel West-Brabant (incl Breda) momenteel
Gaat goed hoor!! Ben eindelijk wat gewend aan het werkende leven haha, duurde even maar we komen er wel. Hoe is het met jou? Blessure van het hardlopen dat je bij de fysio zit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:mmf93 , hoe gaat het!
Ik waggel als een pinguin vandaag na de fysio van gisteren, @:momo zou trots zijn
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die nieuwe laptop nu alweer beu eigenlijk.
Nee, slijmbeursontsteking aan de heup.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Gaat goed hoor!! Ben eindelijk wat gewend aan het werkende leven haha, duurde even maar we komen er wel. Hoe is het met jou? Blessure van het hardlopen dat je bij de fysio zit?
Als iedereen als een pinguin zou lopen zou het leven toch briljant zijn
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar ik tot nu toe tegen aangelopen ben:
- Ik kan niks installeren (speciale client om in te kunnen loggen bij externe klant)
- hoogte-breedte verhouding van mijn tweede beeldscherm klopt niet.
Beide zaken kan ik niet aanpassen, omdat ik daarvoor een wachtwoord van ICT nodig heb.
Jij ook succesquote:
Ja, anders was ik nu hier niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodig![]()
(Doe ik overigens niet op de werklaptop)
Dat is niet de schuld van de laptop maar van ICTquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Ik kan niks installeren (speciale client om in te kunnen loggen bij externe klant)
Beide zaken kan ik niet aanpassen, omdat ik daarvoor een wachtwoord van ICT nodig heb.
Daar ben ik wel schuldig aan (terwijl ik nu op de werklaptop zitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodig![]()
(Doe ik overigens niet op de werklaptop)
Ja, ok. Dan ben ik ICT beu....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van de laptop maar van ICT
Lekker handigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben een eigen ICT afdeling. En ik had ze over beide dingen al gemaild. Over het eerste al een reactie waar ik niks mee kan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker handig![]()
Hebben jullie een eigen ICT afdeling? Of zit die in buitenland?
Wat raar.. Als je een softwareprogramma nodig hebt (en ook al in gebruik had op je andere PC) dan moet je dat toch gewoon installeren? Bij ons wordt dat direct bij aflevering geregeld, dat je in ieder geval dezelfde dingen kan op je nieuwe als op je oude laptop. Vage boel. Misschien via je leidinggevende laten lopen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een eigen ICT afdeling. En ik had ze over beide dingen al gemaild. Over het eerste al een reactie waar ik niks mee kan.En dat voor hen nu is afgehandeld.
Ookal is dat schattig, sterkte vooral!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:mmf93 , hoe gaat het!
Ik waggel als een pinguin vandaag na de fysio van gisteren, @:momo zou trots zijn
Zie de ICT-er al zitten:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een eigen ICT afdeling. En ik had ze over beide dingen al gemaild. Over het eerste al een reactie waar ik niks mee kan.En dat voor hen nu is afgehandeld.
Voorheen werkte ik op priv laptop, dus daar kan ik gewoon alles op installeren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat raar.. Als je een softwareprogramma nodig hebt (en ook al in gebruik had op je andere PC) dan moet je dat toch gewoon installeren? Bij ons wordt dat direct bij aflevering geregeld, dat je in ieder geval dezelfde dingen kan op je nieuwe als op je oude laptop. Vage boel. Misschien via je leidinggevende laten lopen?
Plaatje werkt niet bij mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie de ICT-er al zitten:
[ afbeelding ]
Maar wat frustrerend zeg, je moet toch fatsoenlijk je werk kunnen doen.
WATquote:Op maandag 10 januari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens een beetje laat maar ik vind het toch wel heel treurig dat Bob Saget is overleden. Ik kende hem eerst van America's Funniest Home Videos wat we thuis vroeger elke week keken. Pas veel later zag ik ook Full House. Het leek me altijd wel een sympathieke man.
Het is wel een fijn idee dat wij helemaal niet gevolgd worden door Google en Facebook enzo.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een fijn idee dat wij helemaal niet gevolgd worden door Google en Facebook enzo.
Dat is wel een beetje een overkill inderdaad. Of ze willen op termijn de SMS stopzetten en alles via de app laten lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:24 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt bij mijn podotherapeut, gewoon een herhaalafspraak niks bijzonders. Nu krijg ik een mail dat ik een app kan downloaden om herinnerd te worden aan mijn afspraken. Maar ik ontvang ook nog los een sms en een mail. Je kunt in de app afspraken ook opzoeken. Maar dan denk ik: waarom zou je een losse app gebruiken terwijl je ook gewoon een kalenderapp hebt... En als je het daarin vergeet te zetten je ook een SMS krijgt ter herinnering...
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij.
Oei. Dat zou ik ook wel missen. Spotify is bij ons gelukkig te installeren zonder tussenkomst van ICT. Thuis kun je misschien nog met boxjes en je telefoon werken ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige dat ik mis is muziek op mijn nieuwe laptop.
Die app kreeg ik ook bij de fysio gisteren!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:24 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt bij mijn podotherapeut, gewoon een herhaalafspraak niks bijzonders. Nu krijg ik een mail dat ik een app kan downloaden om herinnerd te worden aan mijn afspraken. Maar ik ontvang ook nog los een sms en een mail. Je kunt in de app afspraken ook opzoeken. Maar dan denk ik: waarom zou je een losse app gebruiken terwijl je ook gewoon een kalenderapp hebt... En als je het daarin vergeet te zetten je ook een SMS krijgt ter herinnering...
Ik heb nu Q via internet aangezet. Maar ik luister normaal zelden radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei. Dat zou ik ook wel missen. Spotify is bij ons gelukkig te installeren zonder tussenkomst van ICT. Thuis kun je misschien nog met boxjes en je telefoon werken ofzo?
Is het wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu Q via internet aangezet. Maar ik luister normaal zelden radio.
Spotify >>>>>>>>>>>>>>>> radioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu Q via internet aangezet. Maar ik luister normaal zelden radio.
Eens maar radio kan wel een goed alternatief zijn als je geen optie op Spotify hebt op dat moment.quote:
Ik luister eigenlijk alleen actief radio tijdens de top 2000. En in de auto want daar hebben we geen Spotify verbinding opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens maar radio kan wel een goed alternatief zijn als je geen optie op Spotify hebt op dat moment.
Ik luister normaal iTunes, maar dan zou ik alsnog mijn eigen laptop moeten aanzetten.quote:
Alleen tijdens de Top 2000 inderdaad luister ik radio. In mijn eigen auto sluit ik mijn iPod aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen actief radio tijdens de top 2000. En in de auto want daar hebben we geen Spotify verbinding op
Nu het foute uur. Dat is altijd wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goede radio >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Spotify
Ja samequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Ik luister liever de Spotify radio van mijn favoriete playlists en artiestenBest of both worlds
Deed ik voorheen ook (en nu soms ook nog wel). Maar op een gegeven moment hoor je dan wel steeds hetzelfde, ondanks dat ik veel playlists heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Ik luister liever de Spotify radio van mijn favoriete playlists en artiestenBest of both worlds
Altijd feest, die pakketjes. Ik wacht nog steeds op eentje die aan zijn reis is begonnen op 29 november.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:46 schreef AgnesGru het volgende:
Kreeg gisteren mailtje dat mijn bestelling was verzonden, deze zou dus vanmiddag bezorgd worden. Maar dan ben ik niet thuis, dus ik dacht laat ik hem bij een PostNL punt afleveren. Die optie was niet mogelijk, kon de bezorging naar de avond of een andere dag verplaatsen
Ik krijg een sms dat ze afspraak willen maken om te bezorgen. Ik vertrouw dat sms nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer mijn pakje vandaag bezorgd gaat worden. Hij ligt nog steeds op het depot.
Altijd baas boven baas.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Altijd feest, die pakketjes. Ik wacht nog steeds op eentje die aan zijn reis is begonnen op 29 november.
Heeft jouw pakket corona😮. Blijkbaar moet daarom in quarantainequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Altijd feest, die pakketjes. Ik wacht nog steeds op eentje die aan zijn reis is begonnen op 29 november.
Dat is wel waar. Ik vind alleen op de meeste zenders het constante gepraat zo vervelend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deed ik voorheen ook (en nu soms ook nog wel). Maar op een gegeven moment hoor je dan wel steeds hetzelfde, ondanks dat ik veel playlists heb.
Voordeel van radio is dat je dan ook eens wat anders hoort en er iets meer afwisseling in zit.
Al is het dan wel belangrijk dat het een goede radiozender is die bij je past.
Daar krijg ik juist vellen van op de binnenkant van mijn lip. Heel gek. Ik denk ergens allergisch voor ofzo. Maar mijn moeder vindt het ook prettig voor haar gevoelige tandenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
@:Arizona, ik heb alle tandpasta’s geprobeerd, maar deze werkt als enige voor mij: Calm van Oral B (gevoeligheid en tandvlees).
Lekker in n keer doorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Vorige week dinsdag booster gehad, super veel last van gehad en beroerd geweest, en nu heb ik al twee dagen griep.
Dank je voor de tip! Ga ik die ook nog halenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
@:Arizona, ik heb alle tandpasta’s geprobeerd, maar deze werkt als enige voor mij: Calm van Oral B (gevoeligheid en tandvlees).
Beterschap Mendiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Vorige week dinsdag booster gehad, super veel last van gehad en beroerd geweest, en nu heb ik al twee dagen griep.
Ach ja, als kleine Strani had ik daar geen besef van, hoe slecht het was.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die Home Video’s vond ik hem echt heel slecht![]()
Al leek het me verder geen verkeerde man ofzo. Altijd treurig als iemand zomaar overlijdt.
Beterschap!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Bwuuuh. Misselijk.quote:
Dat is gek inderdaad. Dat doen ze toch nooit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg een sms dat ze afspraak willen maken om te bezorgen. Ik vertrouw dat sms niet
Daarom is het ook belangrijk om naar de juiste radiozender te luisteren. De zender waar ik naar luister wordt weinig gepraat. Waarbij wat er wel gezegd wordt is juist wel goed als afwisseling. Enige nadeel is dan de reclame.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Ik vind alleen op de meeste zenders het constante gepraat zo vervelend.
[..]
Daar krijg ik juist vellen van op de binnenkant van mijn lip. Heel gek. Ik denk ergens allergisch voor ofzo. Maar mijn moeder vindt het ook prettig voor haar gevoelige tanden
Behalve als je even niet geweldig in je vel zit en behoefte hebt aan mensen die live praten tussen de liedjes door.quote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Sterkte beerquote:
Op Spotify heb je ook nog podcasts waarin mensen hele uren aan elkaar lullenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve als je even niet geweldig in je vel zit en behoefte hebt aan mensen die live praten tussen de liedjes door.
Doe mij maar radio zonder DJ’s.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve als je even niet geweldig in je vel zit en behoefte hebt aan mensen die live praten tussen de liedjes door.
Dat heb alleen jijquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een bijwerking van deze SC.
Er zijn op social media al expers die weten wat de doodsoorzaak isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die Home Video’s vond ik hem echt heel slecht![]()
Al leek het me verder geen verkeerde man ofzo. Altijd treurig als iemand zomaar overlijdt.
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zijn op social media al expers die weten wat de doodsoorzaak is
Ik dacht bij Home Videos altijd dat het een programma uit de jaren 70 ofzo was, realiseer me nu dat ik het gewoon 'live' heb gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, als kleine Strani had ik daar geen besef van, hoe slecht het was.
Ja maar da's niet live h. Heb jij nooit behoefte om te weten dat mensen ergens op dt moment aan het praten zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op Spotify heb je ook nog podcasts waarin mensen hele uren aan elkaar lullen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht bij Home Videos altijd dat het een programma uit de jaren 70 ofzo was, realiseer me nu dat ik het gewoon 'live' heb gezien
Al m'n spaargeld uitgegeven aan viagra, had stress ook voldoende geweest en dat is gratisquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
Blugh, mijn hele lichaam is gewoon stijf van stress![]()
Heb net nog best goed gewerkt, nu even ontspannen.
Ik heb meteen die titelsong weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]Het staat me nog steeds bij dat mijn vader zei dat het heel bijzonder was dat AFHV op de Nederlandse TV kwam want in dat programma zouden we voor het eerst zien dat ze pauzeren voor de reclame. De reclame zelf natuurlijk niet maar wel het "we'll be right back" en zo. Waarom dat me nog steeds bijstaat weet ik ook niet.
Haha ik heb 'm gisteren ook nog even bekeken op YouTube, jeugdsentiment hquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb meteen die titelsong weer in mijn hoofd.
Ameerica, Ameerica, this is yooouuuuu
HUH? Dat zeiden ze daarvoor toch ook al?Of hebben zij dat bedacht?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]Het staat me nog steeds bij dat mijn vader zei dat het heel bijzonder was dat AFHV op de Nederlandse TV kwam want in dat programma zouden we voor het eerst zien dat ze pauzeren voor de reclame. De reclame zelf natuurlijk niet maar wel het "we'll be right back" en zo. Waarom dat me nog steeds bijstaat weet ik ook niet.
Nou ja ik neem niet aan dat je je hle lichaam stijf wil hebben. Is een beetje overkill dit hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Al m'n spaargeld uitgegeven aan viagra, had stress ook voldoende geweest en dat is gratis
Jup! Ik vond Full House altijd heel leuk, dat keek ik altijd en AFHV keek ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik heb 'm gisteren ook nog even bekeken op YouTube, jeugdsentiment h
Jawel maar ik denk dat zij het eerste Amerikaanse 'live'-programma waren dat op de Nederlandse TV werd uitgezonden. Ik heb hier gisteren nog over nagedacht en kon inderdaad niks anders bedenken. Tot dan toe zagen we alleen series.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:12 schreef Meke het volgende:
[..]
HUH? Dat zeiden ze daarvoor toch ook al?Of hebben zij dat bedacht?
Als ik dan gewoon een heel klein beetje stress consumeer? Net genoeg?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ik neem niet aan dat je je hle lichaam stijf wil hebben. Is een beetje overkill dit hoor
Geen idee, ik kan het niet voor je uittestenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik dan gewoon een heel klein beetje stress consumeer? Net genoeg?
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar da's niet live h. Heb jij nooit behoefte om te weten dat mensen ergens op dt moment aan het praten zijn?
YouTube is juist heel goed in het niet aankondigen van reclames. Super irritantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
We hadden toen trouwens ook nog geen YouTube @:meke - dat moet je ook even meenemen in dit verhaal.
Haha nou ja voor vrouwen schijnt het ook te werken, maar vooruit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het niet voor je uittesten![]()
Ik mis daar een essentieel onderdeel voor!
We hadden wel De Leukste Thuis met Linda de Mol natuurlijk. Dat was 30 jaar terug het toppunt van vermaak op TV.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
We hadden toen trouwens ook nog geen YouTube @:meke - dat moet je ook even meenemen in dit verhaal.
Jerry en/of Oprah wellicht, maar weet niet wat eerder was.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk dat zij het eerste Amerikaanse 'live'-programma waren dat op de Nederlandse TV werd uitgezonden. Ik heb hier gisteren nog over nagedacht en kon inderdaad niks anders bedenken. Tot dan toe zagen we alleen series.
Ik denk dat dat pas later kwam want dat was allemaal commercieel en AFHV werd op de publieke uitgezonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jerry en/of Oprah wellicht, maar weet niet wat eerder was.
Ik was wel een beetje verliefd op Linda de Mol toen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hadden wel De Leukste Thuis met Linda de Mol natuurlijk. Dat was 30 jaar terug het toppunt van vermaak op TV.
Ja, Linda was toen voorbestemd om een ESF in Nederland te presenteren. Maar ja, wij stuurden Willeke en Mrs. Einsteinquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verliefd op Linda de Mol toen!
Ja dat zou kunnen. Maar NLse shows werden toch ook al onderbroken op de commercilen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk dat zij het eerste Amerikaanse 'live'-programma waren dat op de Nederlandse TV werd uitgezonden. Ik heb hier gisteren nog over nagedacht en kon inderdaad niks anders bedenken. Tot dan toe zagen we alleen series.
Ja het kan ook zijn dat het bij ns thuis de eerste keer was want wij hadden nog geen RTL-Veroniquequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar NLse shows werden toch ook al onderbroken op de commercilen?![]()
Maar misschien het eerste waarbij ze zeiden dat ze gingen onderbreken en het dan niet deden omdat ze in Amerika veel vaker reclame hebben
Ik wilde later net zo worden als Linda de Mol. Toen ze de DJ Kat Show presenteerdequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verliefd op Linda de Mol toen!
En je bent ng beter en knapper geworden dan Linda, hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde later net zo worden als Linda de Mol. Toen ze de DJ Kat Show presenteerde
Dat ziet er interessant uit jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb even die Oral B Calm tandpasta gekocht. En ook een shiatsu massage-gordel want die zag ik toevallig liggen en ik dacht meteen dat ik dit nodig had in mijn leven![]()
Boh dat is wel lekker op je schouders hoor
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En je bent ng beter en knapper geworden dan Linda, hoe is het mogelijk
Dat klinkt wel logischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het kan ook zijn dat het bij ns thuis de eerste keer was want wij hadden nog geen RTL-Veronique
Haha jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch![]()
Grappig hoe dat soort loze opmerkingen van je ouders dan zo'n impact kunnen hebben
Helaas is ze tegenwoordig nogal verzuurd en de ingrepen zijn zonde van haar gezicht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:04 schreef Arizona het volgende:
Kijk dan hoe leuk ze in die tijd was
[ afbeelding ]
Ze is nu redelijk verspookt jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Helaas is ze tegenwoordig nogal verzuurd en de ingrepen zijn zonde van haar gezicht.
Ik heb nu mijn eigen laptop en mijn werklaptop op mijn bureauquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben geswitcht naar mijn eigen laptop nu om verder te werken. Kan ik ten minste ook weer normaal muziek luisteren.
Zoveel ruimte heb ik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn eigen laptop en mijn werklaptop op mijn bureau
Vertraging door de feestdagen, volgens hun klantenservice. Op de tracker zie ik in ieder geval dat er dingen gebeuren, de eerste maand gebeurde er gewoon niks.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas.
Die is wel lang onderweg danis er al een onderzoek gedaan waar ie blijft?
Frusterend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vertraging door de feestdagen, volgens hun klantenservice. Op de tracker zie ik in ieder geval dat er dingen gebeuren, de eerste maand gebeurde er gewoon niks.
Pakketten en wijsheid, dat gaat niet samen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Frusterend.
Ik moet morgen in ieder geval n pakket krijgen, misschien wel twee. Was 1 bestelling bij de Hema, maar die heeft in al haar wijsheid besloten om er twee aparte pakketten met twee aparte T&T van te maken. Van n heb ik nu bericht van DHL dat ze morgen komen. Ik wacht het maar af.
Idem! Mijn concentratie is ook weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pakketten en wijsheid, dat gaat niet samen.
Ondertussen ben ik overduidelijk niet meer gefocust op het werk, en de middag is pas net begonnen.
Nouja ook als het wel klopt is het toch grappig dat je dat onthouden hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha jaHet kn nog wel kloppen hoor maar het zal op het randje zijn geweest.
Ik moet nog iemand terugbellen, en daar heb ik zo geen zin in. Ik duik zelfs nog liever even wat dossiers in.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Idem! Mijn concentratie is ook weg.
Straks om 15:00 nog een meeting van een HEEL UUR. Die moet ik nog door zien te komen en dan vind ik het helemaal wel mooi geweest.
Ik heb zo'n hekel aan bellenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand terugbellen, en daar heb ik zo geen zin in. Ik duik zelfs nog liever even wat dossiers in.
Ik stuur ook liever een mail, maar met de doelgroep waarmee ik werk moet je al snel telefonisch dingen afhandelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan bellenAls je bij mij niet direct opneemt dan stuur ik je een mailtje "want je was niet beschikbaar, dus maar even zo". Ik ben een echte millennial
Ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan bellenAls je bij mij niet direct opneemt dan stuur ik je een mailtje "want je was niet beschikbaar, dus maar even zo". Ik ben een echte millennial
Blinden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik stuur ook liever een mail, maar met de doelgroep waarmee ik werk moet je al snel telefonisch dingen afhandelen.
Ouderen (lees 70+). Verschilt natuurlijk per persoon, maar er zijn nog heel wat die geen mail opgeven als contact optie.quote:
Ah nee, dan snap ik het wel. Ik merk het zelfs al aan mijn ouders (worden dit jaar 70) dat ze toch steeds liever dingen telefonisch afhandelen. Ze worden wat onzekerder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ouderen (lees 70+). Verschilt natuurlijk per persoon, maar er zijn nog heel wat die geen mail opgeven als contact optie.
De mijne zijn beide rond pensioenleeftijd, en houden ook niet van bellen. Het zit in de genen denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah nee, dan snap ik het wel. Ik merk het zelfs al aan mijn ouders (worden dit jaar 70) dat ze toch steeds liever dingen telefonisch afhandelen. Ze worden wat onzekerder.
Nou hier dus niet, ik heb niet de bel-genen van mijn ouders gekregenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De mijne zijn beide rond pensioenleeftijd, en houden ook niet van bellen. Het zit in de genen denk ik.
En de pakketjes-saga duurt voortquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de bezorger is te laat. In de T&T staat nu ook geen tijd meer aangegeven, enkel dat mijn pakket door DPD wordt bezorgd.
Binnenkort een dagelijkse soap van 5 minutenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de pakketjes-saga duurt voort![]()
Ik vind het wel mooi om alle bezorg-perikelen van iedereen hier telkens te lezen
Ik zet op Teams gewoon Fok! er over heen. Lijkt het net alsof ik naar Teams kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
Ik fake ook wel eens problemen met de webcam tijdens een Teams meeting![]()
Zodat ik tijdens oninteressante meetings nog wat op mijn telefoon kan pielen
De webcam van mijn tablet doet het al bijna twee jaar niet meer. Ik heb het niet bewust stuk gemaakt, maar heb er ook niet al te veel moeite in gestoken om die weer werkend te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
Ik fake ook wel eens problemen met de webcam tijdens een Teams meeting![]()
Zodat ik tijdens oninteressante meetings nog wat op mijn telefoon kan pielen
Zo zo, ouwe hosselaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook geen fan van videobellen. Ik heb een paar vriendinnen en die vinden het dan leuk om te gaan videobellen.Ik zet mijn telefoon dan ergens neer, zodat ik maar een beetje in beeld ben. En soms 'valt' de telefoon plat op tafel en kijkt de camera naar het plafond.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
De webcam van mijn tablet doet het al bijna twee jaar niet meer. Ik heb het niet bewust stuk gemaakt, maar heb er ook niet al te veel moeite in gestoken om die weer werkend te krijgenVideobellen hoeft niet zo nodig van mij
Als het alternatief voor videobellen face-to-face afspreken is dan kies ik toch voor videobellenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook geen fan van videobellen. Ik heb een paar vriendinnen en die vinden het dan leuk om te gaan videobellen.Ik zet mijn telefoon dan ergens neer, zodat ik maar een beetje in beeld ben. En soms 'valt' de telefoon plat op tafel en kijkt de camera naar het plafond.
ik doe gewoon liever chatten via whatsapp.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Als het alternatief voor videobellen face-to-face afspreken is dan kies ik toch voor videobellen(behalve met goede vrienden, die zie ik liever face-to-face) En met mijn ouders facetime ik ook nog wel eens. Dan is het gewoon handig/leuker dan gewoon bellen. Vooral als ze weer eens een computer gerelateerde vraag hebben
Schiet lekker op danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vertraging door de feestdagen, volgens hun klantenservice. Op de tracker zie ik in ieder geval dat er dingen gebeuren, de eerste maand gebeurde er gewoon niks.
Duss.quote:Met het STAP-budget kunt u een opleiding, training of cursus volgen. Zo heeft u meer kansen om uw baan te houden, of om een nieuwe baan te vinden. Vanaf 1 maart 2022 kunt u hiervoor bij ons een vergoeding aanvragen. We geven daarbij ook vrijblijvend advies over de situatie op de arbeidsmarkt. Dit kan u helpen bij het maken van een goede keuze waaraan u het STAP-budget besteedt.
Meer over de voorwaarden en het aanvragen vindt u vanaf 1 maart 2022 op het STAP-portaal van UWV.
Is het al 1 maart?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik was aan het kijken voor een cursus/opleiding bij bijvoorbeeld NTI. Zijn de studiekosten vanaf dit jaar niet meer aftrekbaar, daar is STAP budget (1000) voor in de plaats gekomen. Kwam ik vorige week achter (helaas dus een week te laat).
Maar over dat nieuwe is dus niet zo veel bekend![]()
Van de site van het UWV:
[..]
Duss.
Nee, ga je gangquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Is er al een topic voor Finland 2022?
Nee volgens mij niet, is er info?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Is er al een topic voor Finland 2022?
Even kalender gecheckt, maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Even kalender gecheckt, maar helaas.
Maar heb eigenlijk geen zin om nog twee maanden te moeten wachten, want nu heb ik sowieso de tijd en ruimte ervoor.
Nu moet ik meteen hier aan denkenquote:
Die zag ik ook genoeg voorbij komen, maar als gifje is het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen hier aan denken
Zo typisch weer ditquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Even kalender gecheckt, maar helaas.
Maar heb eigenlijk geen zin om nog twee maanden te moeten wachten, want nu heb ik sowieso de tijd en ruimte ervoor.
Ja toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een goede tactiek, om die meisjes voor te houden dat je ze gefriendzoned hebt
Echt hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo typisch weer ditZoiets moet toch uitgewerkt zijn voordat het ingaat.
HRMquote:Wat voor richting zit je te denken?
Huh kuuuut dit heb ik gemist. Helemaal niks meer aftrekbaar bij de belasting?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik was aan het kijken voor een cursus/opleiding bij bijvoorbeeld NTI. Zijn de studiekosten vanaf dit jaar niet meer aftrekbaar, daar is STAP budget (1000) voor in de plaats gekomen. Kwam ik vorige week achter (helaas dus een week te laat).
Maar over dat nieuwe is dus niet zo veel bekend![]()
Van de site van het UWV:
[..]
Duss.
Vanaf dit jaar niet meer, dus mocht je vorig jaar kosten hebben gemaakt kan je die nog wel aftrekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh kuuuut dit heb ik gemist. Helemaal niks meer aftrekbaar bij de belasting?
Of gaat dit over uwv?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh kuuuut dit heb ik gemist. Helemaal niks meer aftrekbaar bij de belasting?
Nee ik ga 1 februari beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar niet meer, dus mocht je vorig jaar kosten hebben gemaakt kan je die nog wel aftrekken.
Nee, over de studiekosten die je bij de belastingaangifte kon aftrekken. Daar komt dat UWV gedoe voor in de plaats. Maar is dus nog geen info over.quote:
Ze moeten die miljarden ergens van betalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar niet meer, dus mocht je vorig jaar kosten hebben gemaakt kan je die nog wel aftrekken.
Oh balen, ook net te laat dus.quote:
Echt heel kutquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, over de studiekosten die je bij de belastingaangifte kon aftrekken. Daar komt dat UWV gedoe voor in de plaats. Maar is dus nog geen info over.
Nouja bij mij is het een klein gedeelte dus die overgangsperiode had bij mij niks uitgemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh balen, ook net te laat dus.
Eigenlijk vind dat ze een overgangsperiode moeten hebben tussen 1 jan en 1 maart, maarja overheid zegt
Je kan iemand bellen! Of nee, daar houd je niet vanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net m'n collega naar huis gestuurd, maar nu besef ik me opeens dat ik niemand meer hier heb om mee te praten.
Wij zijn er tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net m'n collega naar huis gestuurd, maar nu besef ik me opeens dat ik niemand meer hier heb om mee te praten.
Het is per jaar. Je moet dan een aanvraag doen bij het UWV en als die het goed keuren betalen ze aan de opleider. Maar hoezo krijgen mensen die het volgen het niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja bij mij is het een klein gedeelte dus die overgangsperiode had bij mij niks uitgemaakt.
1000 euro is hopelijk per jaar, per studie ga je er anders echt op achteruit
quote:Deze aanpassing is gewenst, omdat juist de mensen die het meeste voordeel hebben van een investering in de eigen loopbaan weinig gebruik maken van deze mogelijkheid. Bijvoorbeeld mensen die om financile redenen geen (bij)scholing kunnen volgen.
Oja het is per jaar, dat valt weer meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja bij mij is het een klein gedeelte dus die overgangsperiode had bij mij niks uitgemaakt.
1000 euro is hopelijk per jaar, per studie ga je er anders echt op achteruit
Ik denk dat het te maken heeft met voorschieten? Bij aftrekken van de belasting duurt het natuurlijk best even voordat je het terug hebt en hierdoor verlagen de kosten directquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is per jaar. Je moet dan een aanvraag doen bij het UWV en als die het goed keuren betalen ze aan de opleider. Maar hoezo krijgen mensen die het volgen het niet?
De reden achter dat STAP gebeuren:
[..]![]()
Meer info:
https://www.rijksoverheid(...)gelingen/stap-budget
Ik heb maar ternauwernood dat telefoongesprek met de dochter van clint overleefd, wat wil je me aandoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan iemand bellen! Of nee, daar houd je niet van
Dat is waar, kom je even langs?quote:
Als ik nu wegga ben ik er 20.25, ik hoop dat je dan al weg bentquote:
Als ik dan nog niet weg ben ga ik echt huilen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik nu wegga ben ik er 20.25, ik hoop dat je dan al weg bent
Muzikaal zit dit zo goed in elkaar.quote:
In eerste instantie had ik niet door dat de man Michiel Huisman was. Maar echt een goede serie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vorige week begonnen met die nieuwe serie met Michiel Huisman, Angela Black. Echt tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nadeel van afleveringen achter elkaar kijken is dat ik weer op zoek moest naar iets anders.
Ik ben nu met Close to me bezig. Maar dat zijn ook maar 6 afleveringen.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Beschikbaar zijn is k vermoeiend!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik had zondag geen bal te doen met werk, maar krijg er wel extra toeslag voor want zondag. Dure werknemer ben ik dan.
Hebben wij hetzelfde pakket besteldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat mijn pakket vandaag nog wordt bezorgd.
Jij nu wel helaas.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde pakket besteld
PostNLquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ook door DPD?
Helaas nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij nu wel helaas.
Ook geen update gekregen ?
Of zijn jullie gewoon dezelfde user?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde pakket besteld
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Of zijn jullie gewoon dezelfde user?
Kom jij die even langsbrengen? Is het waarschijnlijk sneller dan wachten op de postdienst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:20 schreef H_T het volgende:
Pakketjes voor de buren aannemen is tot daar aan toe, maar nu wordt er bij mij een pakje gedumpt voor iemand uit Zeeland en eentje voor iemand uit Friesland. En dan ook nog door twee verschillende postdiensten ook!
PostNL-wagentje in botsing gekomen met de wagen van DPD.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij die even langsbrengen? Is het waarschijnlijk sneller dan wachten op de postdienst.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PostNL-wagentje in botsing gekomen met de wagen van DPD.
Leuk!quote:
En dan zit ESF1Gamer zonder. Jij hebt een auto.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij die even langsbrengen? Is het waarschijnlijk sneller dan wachten op de postdienst.
Dan gaat ie eerst het pakje bij ESF1Gamer afgeven en daarna naar mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zit ESF1Gamer zonder. Jij hebt een auto.
En HT zal vast ergens in het midden wonen.
Dan moet ie eerst een visum en negatieve PCR test regelenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaat ie eerst het pakje bij ESF1Gamer afgeven en daarna naar mij.
Oh ohquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ergens in de buurt bij @:Aoibhin
Van mij & @Luctor.et.Emergoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ohMoet ik nog cruciale post van iemand redden?
Daarom is de PostNL er ook nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst een visum en negatieve PCR test regelen
Fryslan is toch een beetje buitenlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom is de PostNL er ook nog niet.
Als je met HR analytics bedoeld dat ze een goede analyse moeten kunnen maken hoeveel mensen er extra aangenomen moeten worden, dan deel ik die mening.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk!
Je merkt bij ons dat er steeds meer behoefte is aan kennis op het gebied van HR analytics. Ik weet natuurlijk niet of dat sub-onderdeel je ook aanspreekt maar zo ja, dan zou ik dat zeker meenemen
BE-LACH-E-LIJKquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu een update dat het morgen wordt![]()
Ik had het pakketje al gisteren moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |