Verder was hij heel lekkerquote:
boerenkool met spekjesquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verder was hij heel lekkerMaar ik vind spekjes toch wel een vrij essentieel onderdeel
Ik lig nu met een kop koffie en een mini Tony Chocolonely op de bank. Sinds dit jaar snoep ik doordeweeks niet meer maar vandaag is een uitzondering.
Gaan we dit dagelijks/wekelijks te horen krijgen?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verder was hij heel lekkerMaar ik vind spekjes toch wel een vrij essentieel onderdeel
Ik lig nu met een kop koffie en een mini Tony Chocolonely op de bank. Sinds dit jaar snoep ik doordeweeks niet meer maar vandaag is een uitzondering.
Als iedere dag zo gaat als vandaag, dan welquote:Op maandag 10 januari 2022 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan we dit dagelijks/wekelijks te horen krijgen?
Inb4 @H_Tquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Flauwe humor is onder mijn niveauquote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:arizona werkt zeker bij Speksavers![]()
Inb4 @:redefine
Wat leuk, dit inkijkje in jouw huisquote:Op maandag 10 januari 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen, konijnen en een pingun in huis
En nog andere dieren![]()
Nog erger van slag nuquote:
Ja je hebt mij door, ik ben eigenlijk een japannerquote:Op maandag 10 januari 2022 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, dit inkijkje in jouw huis
Dat roze mondkapje was niet verhullend genoeg!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je hebt mij door, ik ben eigenlijk een japanner
Mobiel FOK!ken redde mijquote:
Het is gewoon niet hetzelfde zonder spekquote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is gewoon niet hetzelfde zonder spek
Twijfel jij nou aan de deskundigheid van Cyan als mod?quote:
85Dquote:
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twijfel jij nou aan de deskundigheid van Cyan als mod?
Morgen is een hele nieuwe dag met allemaal nieuwe kansenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch niet![]()
Morgen kook ik sperziebonen, krieltjes en vega sateschnitzels. 3 producten. Dat moet goedkomen hoop ik
Preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen is een hele nieuwe dag met allemaal nieuwe kansen
Vroeg naar bed dan is het snel morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had het hoogtepunt van de dag moeten worden maar dat werd het door het gemis van de spekjes toch niet![]()
Morgen kook ik sperziebonen, krieltjes en vega sateschnitzels. 3 producten. Dat moet goedkomen hoop ik
Ik noteer crewbash. Het gaat de verkeerde kant op met jou.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.
Het is dat ik geen klikspaan ben maar anders had ik @Cyan9 hier direct van op de hoogte gesteld!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel aan zijn kunde, niet aan zijn deskunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Juustem!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan is het snel morgen
Oh ja dat is wl een regelquote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik noteer crewbash. Het gaat de verkeerde kant op met jou.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is wl een regelDoor Arizona in de val gelokt
Vandaag past hij ook bij mij!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze gif meer bij Em passen eigenlijk
Ja ok, het is je vergeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaag past hij ook bij mij!
(Ik had geen spekjes bij mijn boerenkool he, vergeet dat niet)
Daarom hou ik zo van die beestjesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Ik: lig op de bank
Kat: hier wil ik bij liggen
Ik: hier is geen plek
Kat:vier kilo vol op mijn arm
Ik zie dit zo voor me.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Een driepersoonsbank is vaak ook niet voor meer dan twee katten geschiktquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef zorro28 het volgende:
Wie is Dommel? Is die weg bij Semafoor?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik kruip zo vast met Dommel in bed, vriend is weg en dochter zit luidruchtig te gamen met een stel. Dus geen reden voor mij om beneden te blijven
De knuffelkruik van Arizona, waarmee ze lekker in kan dommelenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie is Dommel? Is die weg bij Semafoor?
quote:Bij Noordwijk zwom een nat konijn
temidden van een school tonijn.
“Tja,” sprak het beest, “dat tomt er van
als men de ta niet zeggen tan.”
quote:
Excuus voor dit licht banale niveau, maar dit heeft maandenlang op de muur van mijn basisschool gestaan, en dat vonden wij destijds buitengewoon geestig.quote:Heb je het al gehoord
Van die vreselijke moord, in Lisse?
Daar schoten ze een hond
De ballen van zijn kont
Terwijl hij stond te pissen
In die Home Video’s vond ik hem echt heel slechtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens een beetje laat maar ik vind het toch wel heel treurig dat Bob Saget is overleden. Ik kende hem eerst van America's Funniest Home Videos wat we thuis vroeger elke week keken. Pas veel later zag ik ook Full House. Het leek me altijd wel een sympathieke man.
Ik snap waaromquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Excuus voor dit licht banale niveau, maar dit heeft maandenlang op de muur van mijn basisschool gestaan, en dat vonden wij destijds buitengewoon geestig.
Nee, hadden we foutquote:
Dit klinkt als een ietwat dubieuze vraag, zo vanuit het nietsquote:
Dat rijtje met de oorsprong van een aantal gerechten ging goed, want die hebben ze anderhalf jaar terug ook al gedaan. Ik had de meeste nog wel onthouden, net als McSki.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, hadden we fout
Wel het vermoeden dat we aardig gescoord hebbenJullie?
Als Bill en ik het over mannenpap willen hebben op een willekeurige maandagavond is dat ons goed rechtquote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ietwat dubieuze vraag, zo vanuit het niets
Ik ga geen moeite meer doen dit verder uit te leggenquote:
Ik vind dit klinken als een foute benaming voor sperma.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dit klinken als een foute benaming voor sperma.
Netjesquote:Op maandag 10 januari 2022 23:00 schreef H_T het volgende:
Ha. boven BillDat lukt niet vaak, dus ik ben trots
Alleen als dat meer dan drie punten verschil had gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NetjesIk was iets te laat, maar dat zou niet veel uitmaken denk ik.
Hugo de Jonge gaat de huizenmarkt oplossenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
We hebben zowaar een kabinet.
Toetertjes
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hugo de Jonge gaat de huizenmarkt oplossen
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch wel even slikken.
De markt voor koophuizen was jaren terug al hopeloos en het is sindsdien alleen maar erger gewordenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch we r even slikken.
Ben je voor koop of huur aan het kijken?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ben een beetje voorzichtig aan het orinteren op een verhuizing... maar het is wel echt ontzettend treurig gesteld zeg. Dat wist ik wel, maar de bevestiging is toch wel even slikken.
Huur! Met mijn relatieve starterssalaris en gebrek aan partner is kopen geen optie.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je voor koop of huur aan het kijken?
Is mooi ruk ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De markt voor koophuizen was jaren terug al hopeloos en het is sindsdien alleen maar erger gewordenIk had een huis moeten kopen toen niemand me een fatsoenlijke hypotheek wilde geven, want nu ik in aanmerking kan komen voor een hypotheek is het allemaal veel te duur
Huur is ook al best lastig ja. Begin dit jaar heb ik op 100 woningen gereageerd, maar 1 bezichtiging. Al zit ik natuurlijk wel in de randstad. Ze zijn best streng dat je vaak 3,5 of 4 of zelfs 4,5 keer de huur moet verdienen. En ze hebben ook wel van die truckjes zoals hoge servicekosten of verplichte parkeerplaatsen. Bij mijn vorige woning moest je verplicht een parkeerplaats huren ala 80 euro per maand nog buiten dat bedrag om. Bij deze woning moet ik een warmtepomp huren ala ook ongeveer 80 euro per maand (daarnaast heb je gewone kosten voor warmte). Kwam ik ook achter pas toen ik contract met warmtebedrijf moest regelenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Huur! Met mijn relatieve starterssalaris en gebrek aan partner is kopen geen optie.![]()
Mja. Moeilijk.
Ja, tot nu toe kwam ik hier bij de meeste op 3x huur verdienen (bruto) uit. Dat lijkt me ook wel de meest rele verhouding qua wat verantwoord is eigenlijk. Maar goed, of dat haalbaar blijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Huur is ook al best lastig ja. Begin dit jaar heb ik op 100 woningen gereageerd, maar 1 bezichtiging. Al zit ik natuurlijk wel in de randstad. Ze zijn best streng dat je vaak 3,5 of 4 of zelfs 4,5 keer de huur moet verdienen. En ze hebben ook wel van die truckjes zoals hoge servicekosten of verplichte parkeerplaatsen. Bij mijn vorige woning moest je verplicht een parkeerplaats huren ala 80 euro per maand nog buiten dat bedrag om. Bij deze woning moet ik een warmtepomp huren ala ook ongeveer 80 euro per maand (daarnaast heb je gewone kosten voor warmte). Kwam ik ook achter pas toen ik contract met warmtebedrijf moest regelen
Fucking indexaties..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:00 schreef Momo het volgende:
En ik verhuisde naar deze woning in mei, maar per 1 juli ging de huur al weer bijna 70 euro omhoog.
Scheelt wel iets het nu wel maximaal 2%+ inflatie is. Daarvoor konden ze doen wat ze wilde met de kale huur. Maar wat ik zei ze hebben genoeg truckjes in die trukendoos. Die parkeerplaats bij die vorige woning is nu niet eens beschikbaar vanwege de flat die ze er naast bouwen voor iets van 2/3 jaar, maar die mensen moeten nog gewoon betalen. Het is zelfs naar 100 euro per maand gegaan daar. Voor een niet bestaande parkeerplaats. En het kan gewoon want in de kleine lettertjes staat dat er een uitzondering is voor dit soort gevallen.quote:
Hopelijk kun je voor 3 keer bruto een leuke woning vinden, soms moet je ook net een beetje geluk hebben met zoiets dat er niet veel mensen op een woning zitten te loeren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe kwam ik hier bij de meeste op 3x huur verdienen (bruto) uit. Dat lijkt me ook wel de meest rele verhouding qua wat verantwoord is eigenlijk. Maar goed, of dat haalbaar blijkt.![]()
Stomme cowboys op de markt ook.Maar goed, in de sociale huur is al helemaal niks beschikbaar. 21 woningen voor heel West-Brabant (incl Breda) momenteel
Gaat goed hoor!! Ben eindelijk wat gewend aan het werkende leven haha, duurde even maar we komen er wel. Hoe is het met jou? Blessure van het hardlopen dat je bij de fysio zit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:mmf93 , hoe gaat het!
Ik waggel als een pinguin vandaag na de fysio van gisteren, @:momo zou trots zijn
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die nieuwe laptop nu alweer beu eigenlijk.
Nee, slijmbeursontsteking aan de heup.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Gaat goed hoor!! Ben eindelijk wat gewend aan het werkende leven haha, duurde even maar we komen er wel. Hoe is het met jou? Blessure van het hardlopen dat je bij de fysio zit?
Als iedereen als een pinguin zou lopen zou het leven toch briljant zijn
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar ik tot nu toe tegen aangelopen ben:
- Ik kan niks installeren (speciale client om in te kunnen loggen bij externe klant)
- hoogte-breedte verhouding van mijn tweede beeldscherm klopt niet.
Beide zaken kan ik niet aanpassen, omdat ik daarvoor een wachtwoord van ICT nodig heb.
Jij ook succesquote:
Ja, anders was ik nu hier niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodig![]()
(Doe ik overigens niet op de werklaptop)
Dat is niet de schuld van de laptop maar van ICTquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Ik kan niks installeren (speciale client om in te kunnen loggen bij externe klant)
Beide zaken kan ik niet aanpassen, omdat ik daarvoor een wachtwoord van ICT nodig heb.
Daar ben ik wel schuldig aan (terwijl ik nu op de werklaptop zitquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je er wel op fok!ken? Meer heb je niet nodig![]()
(Doe ik overigens niet op de werklaptop)
Ja, ok. Dan ben ik ICT beu....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van de laptop maar van ICT
Lekker handigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |