SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
waarom zou iemand eraan denken om die schoon te maken als ze m niet zelf mogen gebruiken?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een chef kok doet toch ook niet zijn afwas _o-
Nee, maar hier in het huis staat de WC-madam wel achter het kookfronuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een chef kok doet toch ook niet zijn afwas _o-
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar hier in het huis staat de WC-madam wel achter het kookfronuis.
Best bizar dat ze (Productie)) dat ding niet hebben schoongemaakt,quote:Op maandag 10 januari 2022 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
De pizza oven is nog van vorig jaar. Kitty moet schelden op Michel. Die bakte vorig jaar pizza.
het mag nog niet van Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef engine het volgende:
Ze zijn veel te laat. Duurt lang voordat het goed heet is.
iets zegt me dat ze heel veel gevloekt heeft op Michel vorig jaar en veel gezegd heeft dat ze het beter konquote:Op maandag 10 januari 2022 16:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een ergerlijk mens zeg.
Michel was vorig jaar een uur met die oven bezig.
Zij weet kennelijk al hoe het moet.
Als ze daar nu om 18u of om 20u eten. Denk dat het daar niet veel uitmaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef engine het volgende:
Ze zijn veel te laat. Duurt lang voordat het goed heet is.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zit ze nou met haar vieze handen aan het gehakt?
Die pizza oven is nooit om zes klaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ze daar nu om 18u of om 20u eten. Denk dat het daar niet veel uitmaakt
dat deed ze gewoon om aan het zout te zitten, dus met die natte handen in het zoutquote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef BB-King het volgende:
Ja Kitty ging met haar kolenhanden aan het gehakt zitten.
Vervolgens wel even handen gewast toen het kwaad al was geschied.
Wat een goor wijf is het tochquote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef BB-King het volgende:
Ja Kitty ging met haar kolenhanden aan het gehakt zitten.
Vervolgens wel even handen gewast toen het kwaad al was geschied.
En hij doet het heel lief. Gezien zijn band en internationale ervaring in het Judo kun je de meeste van de muur afschrapen als hij het echt gebruiktquote:
Want alleen in de keuken mag je flirten?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:15 schreef Stargazing het volgende:
Het probleem is ook wel dat omdat Kitty de baas speelt over de keuken we potentiële flirtsessies missen tussen Vera/Dimi of Vera/Tobias, of tot vorige week Sercan/Grace en wie weet misschien wel Salar/Peter
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keukenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik het zo bekijk denk ik dat personen zoals Tobias en Kristof erg ver ga komen. Bij de vrouwen Vera en Nouchine.
En ik vind de bewoners stilletjes aan beter dan dan de vorige editie. Nick en Jill zouden in mijn ogen in dit groep niet echt een kans hebben op de finale (eerder een halve finale). Maar dit is mijn persoonlijke mening en wss boeit het niemand
maar dat is wel wat we deze editie missen: Nick zou inderdaad slaags raken omdat hij tenminste zijn mond opentrekt en niet terug zou deinzenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keuken
Theo vs. Kitty was ook leuk geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keuken
Neequote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze nu al boodschappen gedaan?
Ja den dimi veranderd wel in positieve vormquote:Op maandag 10 januari 2022 16:23 schreef Burner82 het volgende:
Leuke van Dimi vind ik, A: lekker, B: heeft inhoud, C: heeft levenservaring, D: hij kan met iedereen wel omgaan
Geen verkeerde clubquote:Op maandag 10 januari 2022 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias gevoetbald bij Quick Den Haag 3e divisie landelijk gespeeld .. voordat de 3e divisie nu 3e divisie heet.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:24 schreef BB-King het volgende:
Kristof: Hey Dimitri, hier een cadeautje.
*ruft
Dat ze het lekker zelf doet, zij wil dictator spelen, kan ze ook zelf de oven schoonmaken.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij kwam Kitty daarnet naar buiten met een vrij duidelijke hint dat als ze de oven willen gebruiken, ze 'm wel nu moeten gaan schoonmaken en prepareren. De guys blijven echter nog gewoon chillen.
omg, gewoon blijven chillen nadat Commander Kitty je een opdracht heeft gegevenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij kwam Kitty daarnet naar buiten met een vrij duidelijke hint dat als ze de oven willen gebruiken, ze 'm wel nu moeten gaan schoonmaken en prepareren. De guys blijven echter nog gewoon chillen.
controle over de keuken en het voedsel behoudenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Kitty denkt dit 100dagen te kunnen volhouden als ze iedereen tegen zich in het harnas jaagt die niet meteen alles perfect doet zoals zij wil
Dat gaat haar niet blijven lukken, de rest van de bewoners gaat dat niet blijven pikken, wacht maar af.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
controle over de keuken en het voedsel behouden
Pff wat een irritant jongquote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof "Hoe word je eigenlijk het liefst versierd, Vera?"
Dimitri: "Op mijn manier gheghe"
Ze zal wel denken, ze moeten mij er wel inhouden ander krijgen ze geen eten.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
controle over de keuken en het voedsel behouden
zoals het moet zijn. Nederlanders en Belgen met elkaar en niet tegen elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
Vera, Dimi, Tobi, Kristof wel echt een clubje
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Kitty denkt dit 100dagen te kunnen volhouden als ze iedereen tegen zich in het harnas jaagt die niet meteen alles perfect doet zoals zij wil
ik hoop het, want ik kijk voor de fittiesquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat gaat haar niet blijven lukken, de rest van de bewoners gaat dat niet blijven pikken, wacht maar af.
Clubje mietjesquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
ze is niet zoveel ouder dan Peter maar ik zie Peter niets claimenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.
Zij denkt juist daardoor een natuurlijke overwicht te hebben.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Amy misschien wel iets voor Tobias is. Als het zo hoor.
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…quote:Op maandag 10 januari 2022 16:23 schreef Burner82 het volgende:
Leuke van Dimi vind ik, A: lekker, B: heeft inhoud, C: heeft levenservaring, D: hij kan met iedereen wel omgaan![]()
Maar wel als een klein kind lopen zeuren als ze naar een andere kamer gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.
Nee, aannames!! Dimi is lief!!quote:
Yuuup. Zoeken elkaar wel telkens op. Beetje flauwe humor somsquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
Denk dat Peter niet veel met haar op heeft.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze is niet zoveel ouder dan Peter maar ik zie Peter niets claimen
Moet zeggen dat ik Dimitri wel iets inhoudelijker vindt dan Tobiasquote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…
is dit de nieuwe en wanneer komt die in het huis?quote:
Peter en Grace zijn toch ook geen 20 meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt een raar wereldbeeld. Met mensen om kunnen gaan, is niet hetzelfde als met iedereen meewaaien.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…
Hebben er al wel 2 immuniteit!quote:
BB / [Aankomende bewoner] Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is dit de nieuwe en wanneer komt die in het huis?
Kristof is wel okay. Lijkt me ook geen mietje.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kristof en Vera zijn wel leuk, die andere 2 mogen er wel uit
Ik word niet goed van die domme typetjes. Heb hem nog geen zin normaal uit horen spreken.quote:
dat bedoel ik ook, het heeft niets met leeftijd en alles met rot/ controlerend karakter te maken. Ik heb de rest al verschillende pogingen zien doen om Kitty mee te trekken maar ze wil niet en houd haar steeds afzijdigquote:Op maandag 10 januari 2022 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Peter niet veel met haar op heeft.
Hij past zich beter aan naar de groep.
Niet? Ik al heel veel, ook in het Frans.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof is wel okay. Lijkt me ook geen mietje.
[..]
Ik word niet goed van die domme typetjes. Heb hem nog geen zin normaal uit horen spreken.
Weet er wel 1, hun kachel daar.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty gaat haar pak veilen voor een goed doel
Voor covid patienten die hun reuk en smaak kwijt zijn geraakt?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
zou er groene rook vanaf komen als je dat pak daar in de kachel gooit?quote:
Kan het leger gebruiken als een heftige stinkbom.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen idee, maar denk wel dat het heel lang blijft branden.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zou er groene rook vanaf komen als je dat pak daar in de kachel gooit?
Ik vind hem gewoon een enorme softie. Voor mij is er momenteel maar één iemand die ik de overwinning gun en dat is Kristoff. Brengt leven in de brouwerij en ik denk dat we van hem nog wel vuurwerk kunnen verwachtenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt een raar wereldbeeld. Met mensen om kunnen gaan, is niet hetzelfde als met iedereen meewaaien.
Of voor mensen met griep, die dit symptoom ook kunnen hebben...quote:Op maandag 10 januari 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor covid patienten die hun reuk en smaak kwijt zijn geraakt?
Ik zou het doneren aan de speurhonden opleidingcentrumquote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Dimi zal inderdaad niet de confrontatie meteen aangaan, dat klopt. Hij probeert iedereen te vriend te houden als dat lukt en het leuk en gezellig te houden.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:44 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon een enorme softie. Voor mij is er momenteel maar één iemand die ik de overwinning gun en dat is Kristoff. Brengt leven in de brouwerij en ik denk dat we van hem nog wel vuurwerk kunnen verwachten
Grote fout is dat de productie ze niet laten nomineren, want zo krijg je scheuren in de nogal homogene groep.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dimi zal inderdaad niet de confrontatie meteen aangaan, dat klopt. Hij probeert iedereen te vriend te houden als dat lukt en het leuk en gezellig te houden.
Kan ze ook gebruiken om spinazie op te zaaienquote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Dát dus!quote:Op maandag 10 januari 2022 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote fout is dat de productie ze niet laten nomineren, want zo krijg je scheuren in de nogal homogene groep.
Ja, het is een houtoven. Zie https://morsoe.com/us/product/outdoor/outdoor-fireplaces/forno_us waar ook een instructiefilmpje op staat.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch een poging doen bij de pizza oven, omdat Kitty zei dat het ook met hout kan. Ik heb geen idee
[ afbeelding ]
Eerste keer pizza maken vorig jaar mislukte ook (bij Theo)quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
sorry hoor, maar wat een puber jongentjes, nooit hun vader geholpen met de BBQ of houtje stoken, dat duurt uren voor die pizza steen heet is, dat zei michel vorig jaar. ze snappen niet dat ze houskool nodig zijn, en dat ze dat krijgen van hout op laten branden.
Wat Michel in een halve dag kan, kunnen zij in een half uur.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
sorry hoor, maar wat een puber jongentjes, nooit hun vader geholpen met de BBQ of houtje stoken, dat duurt uren voor die pizza steen heet is, dat zei michel vorig jaar. ze snappen niet dat ze houskool nodig zijn, en dat ze dat krijgen van hout op laten branden.
inderdaad, Michel begon daar smiddags al meequote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat Michel in een halve dag kan, kunnen zij in een half uur.
Vannacht is het eten klaar.
Beetje prutsen met de BBQ. Mooi man
Ik zou op save spelenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
In dat filmpje doen ze het een stuk sneller. Met behoorlijk wat hout.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Doen ze ookquote:Op maandag 10 januari 2022 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou op save spelen
1 buiten in de pizza oven
1 in de hetelucht oven
Nou ik maak wel eens pizza met pizzadeeg van Janquote:Op maandag 10 januari 2022 17:06 schreef rinardo het volgende:
Ze krijgen dat pizza deeg nooit klaar/gaar in die oven zo, misschien een kant en klare pizza uit de supermarkt, die kan je er warm in maken zoals zij het doen
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:09 schreef b_engeltje het volgende:
No
[..]
Nou ik maak wel eens pizza met pizzadeeg van Jan
Maar die is binnen een half uur klaar in de hetelucht oven
Maar goed dat is de helft van die dikke dingen van kitty
maak je niet zo druk, ze zijn lekker bezig, doen niemand kwaadquote:Op maandag 10 januari 2022 17:08 schreef rinardo het volgende:
Oh My God, ook niet 1 van die jongens die het ziet, mijn zoon van 17 doet dit zo, die kijkt altijd mee.
Dit moet je tegen Kitty zeggen.....van die moet en zal het gebeuren alleen doet ze het zelf niet. Vorig jaar zat er ook een hele beschrijving bij. Niet iedereen heeft thuis een pizza oven.....die pizza moet op een stenen plaat liggen.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
Je hebt ook gelijk, zal me er niet meer mee bemoeien, krijgt Kitty ook nog gelijk lol .quote:Op maandag 10 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, ze zijn lekker bezig, doen niemand kwaad
laat ze lekker het wiel maar opnieuw uitvinden
Moet je wel mee kunnen kijken.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:08 schreef rinardo het volgende:
Oh My God, ook niet 1 van die jongens die het ziet, mijn zoon van 17 doet dit zo, die kijkt altijd mee.
Dat is ook weer waar, niet elke vader leert zn kind een lekke fietsband plakken (kwam ik van de week ook achter)quote:
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit moet je tegen Kitty zeggen.....van die moet en zal het gebeuren alleen doet ze het zelf niet. Vorig jaar zat er ook een hele beschrijving bij. Niet iedereen heeft thuis een pizza oven.....die pizza moet op een stenen plaat liggen.
Kitty wilde juist niet dat de buiten pizza oven gebruikt werd, die wilde alles binnen bakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.
Dat is niet goed van Kitty. Snap je dat al?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kitty wilde juist niet dat de buiten pizza oven gebruikt werd, die wilde alles binnen bakken
Ja, hele nut van dat ding is op deze manier wegquote:Op [url=https://foru m.fok.nl/topic/2633996/6/25#p203127226]maandag 10 januari 2022 17:15[/url] schreef Li0nHeart het volgende:
@:rinardo
Je hebt het over die steen die heet moet worden .. maar mist die hier niet?
[ afbeelding ]
ja!!! die mist, de steen waar michel vorig jaar bloem op gooide weet je nog, en dan met die dunne schep de pizza er op liet glijdenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens wilde gisteren al een pizza bakken hadden ze gezegd tegen Kitty...nu heeft Kitty zelf al pizzadeeg gemaakt gister en vandaag vroegen ze het weer of ze haar konden helpen. Maar Kitty zei nee. ik het meeste werk doen en jullie met de eer strijken. Logisch dat de boys denken bekijk het, Maar in ene zei Kitty tegen Dimi we kunnen de buitenoven wel gebruiken. Dimmi haalde Kristoff en Tobias erbij maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van Kitty. Nu doet ze voorkomen dat ze het voor de jongens doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.
Kitty's hottub verhalenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Het is nu wel lekker hottub weer. Wordt tijd dat ze deze vrij mogen spelen.
Ik heb het toch anders bekeken.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
De pizza moet gewoon op de steen op de bodem ja, wat ze er nu in hebben staan is een grillplaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Of is die steen onderin, en moet je die verwarmen met hout?
juistquote:Op maandag 10 januari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De pizza moet gewoon op de steen op de bodem ja, wat ze er nu in hebben staan is een grillplaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okay dat heb ik niet gezien. Ik doelde er vooral op dat ze gisteren al het plan hadden.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jongens wilde gisteren al een pizza bakken hadden ze gezegd tegen Kitty...nu heeft Kitty zelf al pizzadeeg gemaakt gister en vandaag vroegen ze het weer of ze haar konden helpen. Maar Kitty zei nee. ik het meeste werk doen en jullie met de eer strijken. Logisch dat de boys denken bekijk het, Maar in ene zei Kitty tegen Dimi we kunnen de buitenoven wel gebruiken. Dimmi haalde Kristoff en Tobias erbij maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van Kitty. Nu doet ze voorkomen dat ze het voor de jongens doet.
Klopt helemaal, maar Kitty wilde dat tegenhouden en op een gegeven moment hadden zo iets van laat maar.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dat heb ik niet gezien. Ik doelde er vooral op dat ze gisteren al het plan hadden.
Denk dat ze spreiden, ze komen niet allemaal tegelijk naar binnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Nieuwe bewoner op komst... Dinsdag zal ze waarschijnlijk de andere bewoners vervoegen in het BB huis .
Je kan haar misschien kennen van het VTM programma"Vakantiehuis for life" waar ze samen met haar papa een Chalet verbouwde.
Veel succes Amy Van Wingen 👍👍 Gelezen in een andere groep.
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebtquote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik in ene ur gemist?
ben eingeslapen
Goed dat ze het gewoon doen danquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar Kitty wilde dat tegenhouden en op een gegeven moment hadden zo iets van laat maar.
Ja Mario! Dat was een genot om naar te kijken! Helaas heeft de regie die beelden moeten verwijderen ivm #metoo😉quote:Op maandag 10 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebt
ja en ik ben nikolausiquote:Op maandag 10 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebt
ja er is gisteravond al een topic aangemaakt over amy, we hebben alles al van haar insta, facebook, enzquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Nieuwe bewoner op komst... Dinsdag zal ze waarschijnlijk de andere bewoners vervoegen in het BB huis .
Je kan haar misschien kennen van het VTM programma"Vakantiehuis for life" waar ze samen met haar papa een Chalet verbouwde.
BB / [Aankomende bewoner] Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
EN toen kwam amy nietquote:Op maandag 10 januari 2022 17:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja er is gisteravond al een topic aangemaakt over amy, we hebben alles al van haar insta, facebook, enz
maar even serieus, je hebt niets gemist dat je nog niet gezien hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik in ene ur gemist?
ben eingeslapen
ik mag nie meer bemoeienquote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die steen.ligt er wel in hoor maar hun hebben die gietijzeren platen erop gezet
Ook niet zo raar , want ze loopt te emmeren met een natgemaakt lepel en veel te veel bejamel saus maar eerst voorbakken in de oven zou ook schelenquote:
Moet het niet andersom?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die steen.ligt er wel in hoor maar hun hebben die gietijzeren platen erop gezet
je weet wat ze zeggen over mensen die altijd het grootste woord moeten hebben he. Aan zijn gezicht en ijdelijheid te zien compenseert hij ook wel watquote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Mjelleke het volgende:
Salar grootste woord bij de oven maar steeds geen vinger uit
Wss welquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
Ik schakel net in. Kitty die met een natte lepel die pizza staat te prakken en met een theedoek(?) IN haar broek (die ze al 1,5 week aanheeft) staat te ‘koken’. Zijn er daar nou geen mensen die dat ongelofelijk ranzig vinden?!
niet zo ranzig als dat ze zonet eerst aan de kolen zat om vervolgens met die handen dat gehakt in stukken te trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
Ik schakel net in. Kitty die met een natte lepel die pizza staat te prakken en met een theedoek(?) IN haar broek (die ze al 1,5 week aanheeft) staat te ‘koken’. Zijn er daar nou geen mensen die dat ongelofelijk ranzig vinden?!
Terwijl ze een deeg roller hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
Je post in een forum, je bent niet aanwezig daar!quote:
Ja maarrrr… stel je voor dat hij rook in zijn oog krijgt! Of, erger nog, dat zijn wimpers verscroeien! En dat heb ik het nog niet eens over de kans op zwarte vingers!😱😱😱quote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Mjelleke het volgende:
Salar grootste woord bij de oven maar steeds geen vinger uit
Dat zijn aannames en dat is onmogelijk want Kitty heeft het zelf gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat deeg lijkt wel snot en is veel te nat.
Zei ik ook al.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Michel deed het gewoon op dat steen kwamen die platen niet aan te pas een Italiaan gebruikt ook geen gietijzeren platen maar zoiezo is dat deeg veel te nat zag ik gisteren al bleef vreselijk plakken ook aan haar handenquote:
Dat Dusquote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft daar nu niemand ook gehoord van een steenovenpizza en de link gelegd met een steen?
Als het nu ovensteen was....quote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft daar nu niemand ook gehoord van een steenovenpizza en de link gelegd met een steen?
Dat wordt helemaal niks!quote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ook handig oven niet eerst voorverwarmen. En maar op 150 zetten. Een pizza moet op minstens 225 graden in de oven. Hete lucht 220 en dat is beter als je verschillende lagen erin hebt staan
ze kennen het daar denk ik als pizzaoven...quote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heb er echt geen verstand van, maar lijkt me ook eigenlijk niet de bedoeling dat het deeg een nacht in de vriezer moet. Volgens mij komt er dan veel vocht bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
En slecht deeg. Kitty heeft slecht gemaakt! Is dat al doorgedrongen?quote:
De jongens waren anders erg onder de indruk van dat deeg netquote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En slecht deeg. Kitty heeft slecht gemaakt! Is dat al doorgedrongen?
Zal wel de schuld van Vera zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier heb je ei..quote:Op maandag 10 januari 2022 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
ze zijn in de leer geweest bij de fles
Dacht dat het ook van gister was......niet normaal toch. Kan ze nu gewoon niet meer op haar benen staan.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze daar weer zitten. Gisteren ook al. Denkt zeker buiten de camera angel te vallen zeker...
Gewoon intens lui aan het kijken hoe andere het werk doen 🥱quote:Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze daar weer zitten. Gisteren ook al. Denkt zeker buiten de camera angel te vallen zeker...
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou Michel nu zitten lachen voor de streams?
quote:
Jij wordt pissig omdat je denkt dat je Kitty bent.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:49 schreef rinardo het volgende:
oh my god ze gaan er nog 1 verknoeien, ik zou ook pissed worden als ik kitty was
ten ze nou dat schuifding ook in de oven met de piza erop?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ben benieuwd of het lukt, de pizza met moeite op dat schuifding gepropt
thefuckquote:
Was gisteren al veel te natquote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ze bakken 'm nu op de schep.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:51 schreef Angelique61 het volgende:
La
[..]
ten ze nou dat schuifding ook in de oven met de piza erop?
Kitty heeft dat deeg verpest. Ze weet alles zo goed maar kan geen pizza deeg makenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:49 schreef rinardo het volgende:
oh my god ze gaan er nog 1 verknoeien, ik zou ook pissed worden als ik kitty was
daar moet je pizza vanaf schuiven in de ovenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:51 schreef Angelique61 het volgende:
La
[..]
ten ze nou dat schuifding ook in de oven met de piza erop?
Tis altijd de schuld van een ander......terwijl ze mazzel heeft dat de mannen nu eerst het deeg laten drogen voordat hij op de steen gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
Oja hij ligt als zo lang is de reden dat dienpizza niet van aanrecht af komt. Nee mens dat deeg is veel te slap
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ki
[..]
Kitty heeft dat deeg verpest. Ze weet alles zo goed maar kan geen pizza deeg maken
Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.quote:
Ik heb de streams ook ff niet aan..graag meer capsssssquote:Op maandag 10 januari 2022 17:57 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.
Totdat ik dit zag. Nu snap ik het commentaar![]()
![]()
Jaquote:
heb een pizzaworkshop bij een Italiaanse kokkin geleerd, dus durf best te zeggen dat ik hier meer van af weet!quote:Op maandag 10 januari 2022 17:57 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.
Totdat ik dit zag. Nu snap ik het commentaar![]()
![]()
Het ziet er echt niet verkeerd uit.quote:
tja als het te vreten is,maar wurst mis ikquote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar ze hebben er toch een pizza van gebakken. Iedereen blij
zelfgemaakte saus,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet met tomatensaus of Ketchup
Ze kiest daar zelf voor. Als ze de keuken niet wil verlaten moet ze dat er maar bijnemenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef Sestra666 het volgende:
Toch maar ff aangeslingerd..
ik zou gek worden, al die mensen die bovenop je staan te loeren
slappe zooi, ik twijfel of het deeg wel gaar is aan de onderkantquote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet verkeerd uit.
behalve Kitty zelf dan. die is nog smerigerquote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Yolk het volgende:
Toch een puntje voor Kitty. Niets zo vies en smerig als die roddelpers.
Over het privéleven van een bekende volkszanger.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
over wat hebben het de meisjes?
monique,sarah,Tattoo
Het roze pak staat toch op de eerste plaats van viezigheid. Nog een puntje voor Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Yolk het volgende:
Toch een puntje voor Kitty. Niets zo vies en smerig als die roddelpers.
Dat is haar eer te na......straks krijgt het bakken nog tvtijd terwijl zij het meeste werk heeft gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom komt Kitty nu niet naar buiten om te kijken of ze alles wel goed doen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:03 schreef Sestra666 het volgende:
Hoeveel pizza's gaan ze maken, word je toch niet vol van, paar van die puntjes
tja ze hebben alleen zout en bloemquote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef danilel het volgende:
[..]
zelfgemaakte saus,
men neme 1 blik tomatenblokjes, zout, peper, knoflook, oregano en olijfolie, in de blender en klaar is je basissaus
salz en Blume?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
tja ze hebben alleen zout en bloem
dat snap ik, dus ik zou ook nu niet zo pizza maken, wel de bodem zonder er iets op bakken en erbij etenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
tja ze hebben alleen zout en bloem
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:05 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er van de vloer eten
pffquote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker die theedoek zo in d'r broek
[ afbeelding ]
ik mis de worst,schinken,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef zodeju het volgende:
Ik zou geen pizza boerenkool willen met zout. Ook zien ze er prachtig uit.
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondlooptquote:Op maandag 10 januari 2022 18:05 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er van de vloer eten
10 jaar in de keuken gewerkt, daar werd je al afgestraft als je dat ding op je schouder had. Laat staan zo goor in je broek 🤮quote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker die theedoek zo in d'r broek
[ afbeelding ]
Is dat niet de grillpan? Die hadden ze er ook nog bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie nu dat ze de steen (die op de bodem moet), omgekeerd op de grillplaat hebben liggen!
[ afbeelding ]
Nouja. misschien krijgen ze het later nog door.
Hey hungergames it isquote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondloopt
Zit het diep Stargazing? Doet ze je misschien aan iemand denken die je niet mag?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Stargazing het volgende:
hebben ze hun koffers eigenlijk al ondertussen? Ik zou er niet versteld van staan dat Kitty nog steeds in dat roze pak zou rondlopen als ze haar koffer al had
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarellaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondloopt
Ze vertelde dat ze nog zo'n soort pak had in haar koffer, maar kon die niet zo gauw vinden.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Stargazing het volgende:
hebben ze hun koffers eigenlijk al ondertussen? Ik zou er niet versteld van staan dat Kitty nog steeds in dat roze pak zou rondlopen als ze haar koffer al had
Gadver!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:10 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |