dat deed ze gewoon om aan het zout te zitten, dus met die natte handen in het zoutquote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef BB-King het volgende:
Ja Kitty ging met haar kolenhanden aan het gehakt zitten.
Vervolgens wel even handen gewast toen het kwaad al was geschied.
Wat een goor wijf is het tochquote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef BB-King het volgende:
Ja Kitty ging met haar kolenhanden aan het gehakt zitten.
Vervolgens wel even handen gewast toen het kwaad al was geschied.
En hij doet het heel lief. Gezien zijn band en internationale ervaring in het Judo kun je de meeste van de muur afschrapen als hij het echt gebruiktquote:
Want alleen in de keuken mag je flirten?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:15 schreef Stargazing het volgende:
Het probleem is ook wel dat omdat Kitty de baas speelt over de keuken we potentiële flirtsessies missen tussen Vera/Dimi of Vera/Tobias, of tot vorige week Sercan/Grace en wie weet misschien wel Salar/Peter
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keukenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik het zo bekijk denk ik dat personen zoals Tobias en Kristof erg ver ga komen. Bij de vrouwen Vera en Nouchine.
En ik vind de bewoners stilletjes aan beter dan dan de vorige editie. Nick en Jill zouden in mijn ogen in dit groep niet echt een kans hebben op de finale (eerder een halve finale). Maar dit is mijn persoonlijke mening en wss boeit het niemand
maar dat is wel wat we deze editie missen: Nick zou inderdaad slaags raken omdat hij tenminste zijn mond opentrekt en niet terug zou deinzenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keuken
Theo vs. Kitty was ook leuk geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill inderdaad niet, veel te kinderachtig. Maar Nick zou er prima tussen passen, al zou hij slaags raken met Kitty over de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |