SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
waarom zou iemand eraan denken om die schoon te maken als ze m niet zelf mogen gebruiken?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een chef kok doet toch ook niet zijn afwas _o-
Nee, maar hier in het huis staat de WC-madam wel achter het kookfronuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een chef kok doet toch ook niet zijn afwas _o-
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar hier in het huis staat de WC-madam wel achter het kookfronuis.
Best bizar dat ze (Productie)) dat ding niet hebben schoongemaakt,quote:Op maandag 10 januari 2022 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
De pizza oven is nog van vorig jaar. Kitty moet schelden op Michel. Die bakte vorig jaar pizza.
het mag nog niet van Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef engine het volgende:
Ze zijn veel te laat. Duurt lang voordat het goed heet is.
iets zegt me dat ze heel veel gevloekt heeft op Michel vorig jaar en veel gezegd heeft dat ze het beter konquote:Op maandag 10 januari 2022 16:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een ergerlijk mens zeg.
Michel was vorig jaar een uur met die oven bezig.
Zij weet kennelijk al hoe het moet.
Als ze daar nu om 18u of om 20u eten. Denk dat het daar niet veel uitmaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef engine het volgende:
Ze zijn veel te laat. Duurt lang voordat het goed heet is.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zit ze nou met haar vieze handen aan het gehakt?
Die pizza oven is nooit om zes klaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ze daar nu om 18u of om 20u eten. Denk dat het daar niet veel uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |