Eerste keer pizza maken vorig jaar mislukte ook (bij Theo)quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
sorry hoor, maar wat een puber jongentjes, nooit hun vader geholpen met de BBQ of houtje stoken, dat duurt uren voor die pizza steen heet is, dat zei michel vorig jaar. ze snappen niet dat ze houskool nodig zijn, en dat ze dat krijgen van hout op laten branden.
Wat Michel in een halve dag kan, kunnen zij in een half uur.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
sorry hoor, maar wat een puber jongentjes, nooit hun vader geholpen met de BBQ of houtje stoken, dat duurt uren voor die pizza steen heet is, dat zei michel vorig jaar. ze snappen niet dat ze houskool nodig zijn, en dat ze dat krijgen van hout op laten branden.
inderdaad, Michel begon daar smiddags al meequote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat Michel in een halve dag kan, kunnen zij in een half uur.
Vannacht is het eten klaar.
Beetje prutsen met de BBQ. Mooi man
Ik zou op save spelenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
In dat filmpje doen ze het een stuk sneller. Met behoorlijk wat hout.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Doen ze ookquote:Op maandag 10 januari 2022 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou op save spelen
1 buiten in de pizza oven
1 in de hetelucht oven
Nou ik maak wel eens pizza met pizzadeeg van Janquote:Op maandag 10 januari 2022 17:06 schreef rinardo het volgende:
Ze krijgen dat pizza deeg nooit klaar/gaar in die oven zo, misschien een kant en klare pizza uit de supermarkt, die kan je er warm in maken zoals zij het doen
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:09 schreef b_engeltje het volgende:
No
[..]
Nou ik maak wel eens pizza met pizzadeeg van Jan
Maar die is binnen een half uur klaar in de hetelucht oven
Maar goed dat is de helft van die dikke dingen van kitty
maak je niet zo druk, ze zijn lekker bezig, doen niemand kwaadquote:Op maandag 10 januari 2022 17:08 schreef rinardo het volgende:
Oh My God, ook niet 1 van die jongens die het ziet, mijn zoon van 17 doet dit zo, die kijkt altijd mee.
Dit moet je tegen Kitty zeggen.....van die moet en zal het gebeuren alleen doet ze het zelf niet. Vorig jaar zat er ook een hele beschrijving bij. Niet iedereen heeft thuis een pizza oven.....die pizza moet op een stenen plaat liggen.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:00 schreef rinardo het volgende:
Je hebt ook gelijk, zal me er niet meer mee bemoeien, krijgt Kitty ook nog gelijk lol .quote:Op maandag 10 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, ze zijn lekker bezig, doen niemand kwaad
laat ze lekker het wiel maar opnieuw uitvinden
Moet je wel mee kunnen kijken.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:08 schreef rinardo het volgende:
Oh My God, ook niet 1 van die jongens die het ziet, mijn zoon van 17 doet dit zo, die kijkt altijd mee.
Dat is ook weer waar, niet elke vader leert zn kind een lekke fietsband plakken (kwam ik van de week ook achter)quote:
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit moet je tegen Kitty zeggen.....van die moet en zal het gebeuren alleen doet ze het zelf niet. Vorig jaar zat er ook een hele beschrijving bij. Niet iedereen heeft thuis een pizza oven.....die pizza moet op een stenen plaat liggen.
Kitty wilde juist niet dat de buiten pizza oven gebruikt werd, die wilde alles binnen bakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |