Dat gaat haar niet blijven lukken, de rest van de bewoners gaat dat niet blijven pikken, wacht maar af.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
controle over de keuken en het voedsel behouden
Pff wat een irritant jongquote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof "Hoe word je eigenlijk het liefst versierd, Vera?"
Dimitri: "Op mijn manier gheghe"
Ze zal wel denken, ze moeten mij er wel inhouden ander krijgen ze geen eten.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
controle over de keuken en het voedsel behouden
zoals het moet zijn. Nederlanders en Belgen met elkaar en niet tegen elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
Vera, Dimi, Tobi, Kristof wel echt een clubje
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Kitty denkt dit 100dagen te kunnen volhouden als ze iedereen tegen zich in het harnas jaagt die niet meteen alles perfect doet zoals zij wil
ik hoop het, want ik kijk voor de fittiesquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat gaat haar niet blijven lukken, de rest van de bewoners gaat dat niet blijven pikken, wacht maar af.
Clubje mietjesquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
ze is niet zoveel ouder dan Peter maar ik zie Peter niets claimenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.
Zij denkt juist daardoor een natuurlijke overwicht te hebben.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Amy misschien wel iets voor Tobias is. Als het zo hoor.
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…quote:Op maandag 10 januari 2022 16:23 schreef Burner82 het volgende:
Leuke van Dimi vind ik, A: lekker, B: heeft inhoud, C: heeft levenservaring, D: hij kan met iedereen wel omgaan![]()
Maar wel als een klein kind lopen zeuren als ze naar een andere kamer gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet leuk om daar te zijn met een groot leeftijdsverschil naar de rest.
Nee, aannames!! Dimi is lief!!quote:
Yuuup. Zoeken elkaar wel telkens op. Beetje flauwe humor somsquote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef Moonlight het volgende:
Denk dat Peter niet veel met haar op heeft.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze is niet zoveel ouder dan Peter maar ik zie Peter niets claimen
Moet zeggen dat ik Dimitri wel iets inhoudelijker vindt dan Tobiasquote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…
Peter en Grace zijn toch ook geen 20 meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt een raar wereldbeeld. Met mensen om kunnen gaan, is niet hetzelfde als met iedereen meewaaien.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:35 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Ofwel, een meeloper die met alle winden meewaaid…
Hebben er al wel 2 immuniteit!quote:
BB / [Aankomende bewoner] Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is dit de nieuwe en wanneer komt die in het huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |