Neequote:Op maandag 10 januari 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze nu al boodschappen gedaan?
Ja den dimi veranderd wel in positieve vormquote:Op maandag 10 januari 2022 16:23 schreef Burner82 het volgende:
Leuke van Dimi vind ik, A: lekker, B: heeft inhoud, C: heeft levenservaring, D: hij kan met iedereen wel omgaan
Geen verkeerde clubquote:Op maandag 10 januari 2022 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias gevoetbald bij Quick Den Haag 3e divisie landelijk gespeeld .. voordat de 3e divisie nu 3e divisie heet.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:24 schreef BB-King het volgende:
Kristof: Hey Dimitri, hier een cadeautje.
*ruft
Dat ze het lekker zelf doet, zij wil dictator spelen, kan ze ook zelf de oven schoonmaken.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij kwam Kitty daarnet naar buiten met een vrij duidelijke hint dat als ze de oven willen gebruiken, ze 'm wel nu moeten gaan schoonmaken en prepareren. De guys blijven echter nog gewoon chillen.
omg, gewoon blijven chillen nadat Commander Kitty je een opdracht heeft gegevenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij kwam Kitty daarnet naar buiten met een vrij duidelijke hint dat als ze de oven willen gebruiken, ze 'm wel nu moeten gaan schoonmaken en prepareren. De guys blijven echter nog gewoon chillen.
controle over de keuken en het voedsel behoudenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Kitty denkt dit 100dagen te kunnen volhouden als ze iedereen tegen zich in het harnas jaagt die niet meteen alles perfect doet zoals zij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |