ja er is gisteravond al een topic aangemaakt over amy, we hebben alles al van haar insta, facebook, enzquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Nieuwe bewoner op komst... Dinsdag zal ze waarschijnlijk de andere bewoners vervoegen in het BB huis .
Je kan haar misschien kennen van het VTM programma"Vakantiehuis for life" waar ze samen met haar papa een Chalet verbouwde.
Veel succes Amy Van Wingen 👍👍 Gelezen in een andere groep.
BB / [Aankomende bewoner] Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Nieuwe bewoner op komst... Dinsdag zal ze waarschijnlijk de andere bewoners vervoegen in het BB huis .
Je kan haar misschien kennen van het VTM programma"Vakantiehuis for life" waar ze samen met haar papa een Chalet verbouwde.
Veel succes Amy Van Wingen 👍👍 Gelezen in een andere groep.
EN toen kwam amy nietquote:Op maandag 10 januari 2022 17:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja er is gisteravond al een topic aangemaakt over amy, we hebben alles al van haar insta, facebook, enz
maar even serieus, je hebt niets gemist dat je nog niet gezien hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik in ene ur gemist?
ben eingeslapen
ik mag nie meer bemoeienquote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die steen.ligt er wel in hoor maar hun hebben die gietijzeren platen erop gezet
Ook niet zo raar , want ze loopt te emmeren met een natgemaakt lepel en veel te veel bejamel saus maar eerst voorbakken in de oven zou ook schelenquote:
Moet het niet andersom?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die steen.ligt er wel in hoor maar hun hebben die gietijzeren platen erop gezet
je weet wat ze zeggen over mensen die altijd het grootste woord moeten hebben he. Aan zijn gezicht en ijdelijheid te zien compenseert hij ook wel watquote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Mjelleke het volgende:
Salar grootste woord bij de oven maar steeds geen vinger uit
Wss welquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
Ik schakel net in. Kitty die met een natte lepel die pizza staat te prakken en met een theedoek(?) IN haar broek (die ze al 1,5 week aanheeft) staat te ‘koken’. Zijn er daar nou geen mensen die dat ongelofelijk ranzig vinden?!
niet zo ranzig als dat ze zonet eerst aan de kolen zat om vervolgens met die handen dat gehakt in stukken te trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
Ik schakel net in. Kitty die met een natte lepel die pizza staat te prakken en met een theedoek(?) IN haar broek (die ze al 1,5 week aanheeft) staat te ‘koken’. Zijn er daar nou geen mensen die dat ongelofelijk ranzig vinden?!
Terwijl ze een deeg roller hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:37 schreef mike0709 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |