Dat is niet goed van Kitty. Snap je dat al?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kitty wilde juist niet dat de buiten pizza oven gebruikt werd, die wilde alles binnen bakken
Ja, hele nut van dat ding is op deze manier wegquote:Op [url=https://foru m.fok.nl/topic/2633996/6/25#p203127226]maandag 10 januari 2022 17:15[/url] schreef Li0nHeart het volgende:
@:rinardo
Je hebt het over die steen die heet moet worden .. maar mist die hier niet?
[ afbeelding ]
ja!!! die mist, de steen waar michel vorig jaar bloem op gooide weet je nog, en dan met die dunne schep de pizza er op liet glijdenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens wilde gisteren al een pizza bakken hadden ze gezegd tegen Kitty...nu heeft Kitty zelf al pizzadeeg gemaakt gister en vandaag vroegen ze het weer of ze haar konden helpen. Maar Kitty zei nee. ik het meeste werk doen en jullie met de eer strijken. Logisch dat de boys denken bekijk het, Maar in ene zei Kitty tegen Dimi we kunnen de buitenoven wel gebruiken. Dimmi haalde Kristoff en Tobias erbij maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van Kitty. Nu doet ze voorkomen dat ze het voor de jongens doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.
Kitty's hottub verhalenquote:Op maandag 10 januari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Het is nu wel lekker hottub weer. Wordt tijd dat ze deze vrij mogen spelen.
Ik heb het toch anders bekeken.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen die jongens dit zelf graag proberen. Daarin moet niks van Kitty.
De pizza moet gewoon op de steen op de bodem ja, wat ze er nu in hebben staan is een grillplaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Of is die steen onderin, en moet je die verwarmen met hout?
juistquote:Op maandag 10 januari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De pizza moet gewoon op de steen op de bodem ja, wat ze er nu in hebben staan is een grillplaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okay dat heb ik niet gezien. Ik doelde er vooral op dat ze gisteren al het plan hadden.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jongens wilde gisteren al een pizza bakken hadden ze gezegd tegen Kitty...nu heeft Kitty zelf al pizzadeeg gemaakt gister en vandaag vroegen ze het weer of ze haar konden helpen. Maar Kitty zei nee. ik het meeste werk doen en jullie met de eer strijken. Logisch dat de boys denken bekijk het, Maar in ene zei Kitty tegen Dimi we kunnen de buitenoven wel gebruiken. Dimmi haalde Kristoff en Tobias erbij maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van Kitty. Nu doet ze voorkomen dat ze het voor de jongens doet.
Klopt helemaal, maar Kitty wilde dat tegenhouden en op een gegeven moment hadden zo iets van laat maar.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dat heb ik niet gezien. Ik doelde er vooral op dat ze gisteren al het plan hadden.
Denk dat ze spreiden, ze komen niet allemaal tegelijk naar binnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Nieuwe bewoner op komst... Dinsdag zal ze waarschijnlijk de andere bewoners vervoegen in het BB huis .
Je kan haar misschien kennen van het VTM programma"Vakantiehuis for life" waar ze samen met haar papa een Chalet verbouwde.
Veel succes Amy Van Wingen 👍👍 Gelezen in een andere groep.
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebtquote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik in ene ur gemist?
ben eingeslapen
Goed dat ze het gewoon doen danquote:Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar Kitty wilde dat tegenhouden en op een gegeven moment hadden zo iets van laat maar.
Ja Mario! Dat was een genot om naar te kijken! Helaas heeft de regie die beelden moeten verwijderen ivm #metoo😉quote:Op maandag 10 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebt
ja en ik ben nikolausiquote:Op maandag 10 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vera heeft 40minuten naakt door het huis gelopen, jammer dat je dat net nu gemist hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |