Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.quote:
Ik heb de streams ook ff niet aan..graag meer capsssssquote:Op maandag 10 januari 2022 17:57 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.
Totdat ik dit zag. Nu snap ik het commentaar![]()
![]()
Jaquote:
heb een pizzaworkshop bij een Italiaanse kokkin geleerd, dus durf best te zeggen dat ik hier meer van af weet!quote:Op maandag 10 januari 2022 17:57 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zit hier bij te lezen en dacht echt “wat weet iedereen het weer beter. Lekker zeiken over hoe de pizza’s gemaakt worden”.
Totdat ik dit zag. Nu snap ik het commentaar![]()
![]()
Het ziet er echt niet verkeerd uit.quote:
tja als het te vreten is,maar wurst mis ikquote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar ze hebben er toch een pizza van gebakken. Iedereen blij
zelfgemaakte saus,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet met tomatensaus of Ketchup
Ze kiest daar zelf voor. Als ze de keuken niet wil verlaten moet ze dat er maar bijnemenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef Sestra666 het volgende:
Toch maar ff aangeslingerd..
ik zou gek worden, al die mensen die bovenop je staan te loeren
slappe zooi, ik twijfel of het deeg wel gaar is aan de onderkantquote:Op maandag 10 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet verkeerd uit.
behalve Kitty zelf dan. die is nog smerigerquote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Yolk het volgende:
Toch een puntje voor Kitty. Niets zo vies en smerig als die roddelpers.
Over het privéleven van een bekende volkszanger.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
over wat hebben het de meisjes?
monique,sarah,Tattoo
Het roze pak staat toch op de eerste plaats van viezigheid. Nog een puntje voor Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Yolk het volgende:
Toch een puntje voor Kitty. Niets zo vies en smerig als die roddelpers.
Dat is haar eer te na......straks krijgt het bakken nog tvtijd terwijl zij het meeste werk heeft gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom komt Kitty nu niet naar buiten om te kijken of ze alles wel goed doen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:03 schreef Sestra666 het volgende:
Hoeveel pizza's gaan ze maken, word je toch niet vol van, paar van die puntjes
tja ze hebben alleen zout en bloemquote:Op maandag 10 januari 2022 18:01 schreef danilel het volgende:
[..]
zelfgemaakte saus,
men neme 1 blik tomatenblokjes, zout, peper, knoflook, oregano en olijfolie, in de blender en klaar is je basissaus
salz en Blume?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
tja ze hebben alleen zout en bloem
dat snap ik, dus ik zou ook nu niet zo pizza maken, wel de bodem zonder er iets op bakken en erbij etenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
tja ze hebben alleen zout en bloem
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:05 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er van de vloer eten
pffquote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker die theedoek zo in d'r broek
[ afbeelding ]
ik mis de worst,schinken,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef zodeju het volgende:
Ik zou geen pizza boerenkool willen met zout. Ook zien ze er prachtig uit.
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondlooptquote:Op maandag 10 januari 2022 18:05 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er van de vloer eten
10 jaar in de keuken gewerkt, daar werd je al afgestraft als je dat ding op je schouder had. Laat staan zo goor in je broek 🤮quote:Op maandag 10 januari 2022 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker die theedoek zo in d'r broek
[ afbeelding ]
Is dat niet de grillpan? Die hadden ze er ook nog bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie nu dat ze de steen (die op de bodem moet), omgekeerd op de grillplaat hebben liggen!
[ afbeelding ]
Nouja. misschien krijgen ze het later nog door.
Hey hungergames it isquote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondloopt
Zit het diep Stargazing? Doet ze je misschien aan iemand denken die je niet mag?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Stargazing het volgende:
hebben ze hun koffers eigenlijk al ondertussen? Ik zou er niet versteld van staan dat Kitty nog steeds in dat roze pak zou rondlopen als ze haar koffer al had
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarellaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heerlijk, waar Kitty de hele dag op d'r blote voeten rondloopt
Ze vertelde dat ze nog zo'n soort pak had in haar koffer, maar kon die niet zo gauw vinden.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Stargazing het volgende:
hebben ze hun koffers eigenlijk al ondertussen? Ik zou er niet versteld van staan dat Kitty nog steeds in dat roze pak zou rondlopen als ze haar koffer al had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |