Ja maarrrr… stel je voor dat hij rook in zijn oog krijgt! Of, erger nog, dat zijn wimpers verscroeien! En dat heb ik het nog niet eens over de kans op zwarte vingers!😱😱😱quote:Op maandag 10 januari 2022 17:35 schreef Mjelleke het volgende:
Salar grootste woord bij de oven maar steeds geen vinger uit
Dat zijn aannames en dat is onmogelijk want Kitty heeft het zelf gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat deeg lijkt wel snot en is veel te nat.
Zei ik ook al.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Michel deed het gewoon op dat steen kwamen die platen niet aan te pas een Italiaan gebruikt ook geen gietijzeren platen maar zoiezo is dat deeg veel te nat zag ik gisteren al bleef vreselijk plakken ook aan haar handenquote:
Dat Dusquote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft daar nu niemand ook gehoord van een steenovenpizza en de link gelegd met een steen?
Als het nu ovensteen was....quote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft daar nu niemand ook gehoord van een steenovenpizza en de link gelegd met een steen?
Dat wordt helemaal niks!quote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ook handig oven niet eerst voorverwarmen. En maar op 150 zetten. Een pizza moet op minstens 225 graden in de oven. Hete lucht 220 en dat is beter als je verschillende lagen erin hebt staan
ze kennen het daar denk ik als pizzaoven...quote:Op maandag 10 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Heb er echt geen verstand van, maar lijkt me ook eigenlijk niet de bedoeling dat het deeg een nacht in de vriezer moet. Volgens mij komt er dan veel vocht bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
En slecht deeg. Kitty heeft slecht gemaakt! Is dat al doorgedrongen?quote:
De jongens waren anders erg onder de indruk van dat deeg netquote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En slecht deeg. Kitty heeft slecht gemaakt! Is dat al doorgedrongen?
Zal wel de schuld van Vera zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En slecht deeg. Kitty heeft slecht gemaakt! Is dat al doorgedrongen?
Hier heb je ei..quote:Op maandag 10 januari 2022 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
ze zijn in de leer geweest bij de fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |