SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zo een slecht verliezer is het.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
Aah kitty heeft verloren omdat er een plens water op haar helling was gevallen
dat is het 'twister bord', hebben ze gespeeldquote:Op zondag 9 januari 2022 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
was het jullie ook al opgevallen dat in die bij kamer bij de kachel allemaal kleurtjes op de grond liggen?
Altijd een excuusquote:Op zondag 9 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
Tuurlijk. En ik zie gelijk weer haar pak.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
Allemaalquote:Op zondag 9 januari 2022 10:34 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat het de afvallers zijn die nu binnen zitten.
Omg jaquote:Op zondag 9 januari 2022 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik zie gelijk weer haar pak.![]()
Die kwam haar tegemoet lopenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:36 schreef Clasientje het volgende:
Bah heeft Kitty nou serieus weer die vieze roze pak aan gedaan🤮
Hadden ze allemaal chufquote:Op zondag 9 januari 2022 10:37 schreef chufi het volgende:
Nous heeft een BB shirt met naam ... maar Kitty nniet dus
En dan nog denken sommige dat het per ongeluk is dat de rosepakken niet van te voren bedacht is.quote:
Nu terug afbreken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De luxaflex zit dicht dus ze zijn buiten wat aan het opbouwen.
Dat is alleen voor de spelletjes en ze wil niet de regels overtreden, daar die daarbuiten om aan te doen.quote:
Dit is andere dan vorige weekquote:Op zondag 9 januari 2022 10:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de spelletjes en ze wil niet de regels overtreden, daar die daarbuiten om aan te doen.
Ik kijk 2 ..quote:Op zondag 9 januari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nou mogen ze de normale streams wel weer instellen. Stom kutgeluid, schel en met echo en maar 1 open stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie de aankondiging gemist heeft, goedemorgen ....![]()
De bewoners zijn allemaal genomineerd - 9 januari 2022.ToppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Maar die ligt ook aan de tiet van kitty "te knuffelen"...quote:
Ja maar ja maarquote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef zodeju het volgende:
Kitty ook zo sportief om de embleem van de winnaars te waarderen. Ze is zo enthousiast.![]()
![]()
![]()
Ja snap het ook niet dat wijf spoort nietquote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef Pjotr1953 het volgende:
En maar in dat gore roze pak blijven lopen. Trek toch die zwarte outfit aan.
Ze moet en zal haar merch verkopenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet en wil zichzelf onderscheiden......
In het zwart gaat ze in de massa op.
begint irritant te wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
En Kitty weer zeggen ..ik maak dit.. claimt die keuken.
Ze is zelf al massa genoegquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet en wil zichzelf onderscheiden......
In het zwart gaat ze in de massa op.
Misschien moet veertje dat dan ook eens gaan doen..quote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die ligt ook aan de tiet van kitty "te knuffelen"...
Zegt erbij dat ze goed moet rekenen of ze uitkomt. Vraagt eentje wat ga je maken dan van de week. Ja dat weet ze nog niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
De rest kan gewoon niks. Zijn al blij dat Kitty er nog wat van maakt.quote:
Okee.Dus het kan ook nog zijn dat de twee ment de minste winnaarsbroches zijn genomineerd.quote:
Nee ze zeiden dat Tobias en Nawel vrijstelling haddenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee.Dus het kan ook nog zijn dat de twee ment de minste winnaarsbroches zijn genomineerd.
Ja zo kun je je onmisbaar maken en kom je misschien niet op de bank...quote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
Zij is de enige die al wat keertjes zelf dingen heeft gemaakt.....zonder Kitty....quote:Op zondag 9 januari 2022 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet veertje dat dan ook eens gaan doen..
Daar zag je alleen de uitzendingen .. heb je dus ook geen idee hoe het ging verderquote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Kunnen ze er niet een paar Aussies inzetten.. alleen is het maar om te laten zien hoe het werkt.
Durft ze vandaag niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij is de enige die al wat keertjes zelf dingen heeft gemaakt.....zonder Kitty....
Gewoon Kitty genegeerd en samen met Tobias dingen gebakken.
Al was het alleen om de spellen te bedenken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zag je alleen de uitzendingen .. heb je dus ook geen idee hoe het ging verder
Die maken ze hier na.. soort van.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Al was het alleen om de spellen te bedenken.
Wat moet kitty dan de hele dag doenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Regie moet ze gewoon even 2 dagen geen eten geven. Mooie tv gaat dat opleveren
Maar ze krijgen al best weinig qua etenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Preciesquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat moet kitty dan de hele dag doen
Die rent gillend weg denk ik..quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou echt vet afvallen als ik mee zou doen met BB, broccoli lust ik niet dus dat had ik niet gegeten rijst lust ik niet en kwark ook niet.
en dan deze week boerenkool![]()
ook dat lust ik niet
ik vind die sport kleren van BB wel leuk dit keer
MINDER MINDER MINDER!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ze krijgen al best weinig qua eten
je bent niet gezond,quote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Wat lust je wel?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou echt vet afvallen als ik mee zou doen met BB, broccoli lust ik niet dus dat had ik niet gegeten rijst lust ik niet en kwark ook niet.
ook dat lust ik niet
Sensationele spelletjes, het huis in een dichte mist zetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Al was het alleen om de spellen te bedenken.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ook dat lust ik niet
quote:
andere Hollandse groenten en aardappelen.... ja ben moeilijk eter dat houd me dus tegen om op te geven voor dingen hahahquote:
Ze moeten iedereen nog opnemen in de DBKquote:Op zondag 9 januari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nou mogen ze de normale streams wel weer instellen. Stom kutgeluid, schel en met echo en maar 1 open stream.
Afbouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De luxaflex zit dicht dus ze zijn buiten wat aan het opbouwen.
Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.quote:
nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt welquote:
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Kunnen ze er niet een paar Aussies inzetten.. alleen is het maar om te laten zien hoe het werkt.
En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.
Ze zijn al goed op weg.....altijd de jongelui de schuld geven van haar slaapgebrek. Kom maar op we hebben een plek voor je. (dit was vast niet de bedoeling van haar)
Doe er danmaar een zwembad in ....quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.
Ongeveer elke derde postquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?
Wat moet je doen, Kitty was de enige die gelijk doorliep toen ze binnenkwamen om haar rosegevalletje weer aan te trekken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?
Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt wel
De dames in bikini is beter te pruimen dan mensen met een dekentje of een jas aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.
Is ook zo, maar goed excuus voor als er dingen niet lukt of ze moet huilen Ze is dan nog zo moe.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!
whahhahha films jaquote:Op zondag 9 januari 2022 11:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.Zijn zeker hoogtepunten bij deze BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhh !
De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BOERENKOOL!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?
Boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?
Dat gevoel had ik ook al toen die deze week genomineerd was. Bleef niet hangen zoals Sercan, maar deed gewoon verder met BB.quote:
Superfoodquote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoveel ? Da's ook een hele week boerenkool dan.
De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.BoerenkoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf hoop houden, tegen beter weten inquote:Op zondag 9 januari 2022 10:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
kan je nog wel 10x zeggen [ afbeelding ]
Begin een beetje misselijk te worden van die ijdeltuit!🤢quote:Op zondag 9 januari 2022 11:13 schreef engine het volgende:
Salar heeft voor een jaar aan scheermessen bij.
Waren de 1e die ook aan het roddelen waren vanmorgen. Jammerquote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nagenieten... Back-Me setje Nawee&Noessie die hebben vast al een deal gemaakt
[ afbeelding ]
Ze zijn ook gek op fluisteren, ze moeten wel bonden, alleen ben je nix als je het uit wil houden daarquote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren de 1e die ook aan het roddelen waren vanmorgen. Jammer
Denk dat salar en nawee eerder een setje zijn. Maar Nawee kan wel de schijn ophouden. Mag haar ook niet zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nagenieten... Back-Me setje Nawee&Noessie die hebben vast al een deal gemaakt
[ afbeelding ]
Klagenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zal vroeg of laat ook mannetjes moeten aankleven wil ze volhouden, daar zal het misgaan met Lieve Poppekoppiequote:Op zondag 9 januari 2022 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat salar en nawee eerder een setje zijn. Maar Nawee kan wel de schijn ophouden. Mag haar ook niet zo.
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Vraag me af wanneer de sauna en hottub open gaan ... dan hebben ze iig weer meer te doen.
Denk voor de nooduitgang.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.
Ze hebben hem in de DBK moeten hangenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.
Mischien een geheime opdracht?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij
Symbolisch.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij
Ja maar ze dachten symbolisch ......quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is team geel en wie team groen?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.
Ja heel erg zijn die al bezig. Hou ik nooit zo vanquote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.
quote:
Ah dat kan ook nog ja, nja we zien het misschien nog wel een keer voorbij komenquote:
Die nu op de groene kamer zijn. Sanal, Kitty, Nouche, Narwel.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is team geel en wie team groen?
Salar houdt wel van roddelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.
Ja bezig met ze in een richting te duwenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.
Is wel een hele verbetering, zo'n masker. Oh, ik zie haar nu, vergeet wat ik gezegd heb🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 hier kan meneer Steven King een boek over schrijven, met Kitty in de rol van Pennywise🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Pjotr1953 het volgende:
Stream 2 effe schrikken Kitty met gezichtsmasker.
Nu durft Vera wel in de keuken te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
Oh, Vera is dingen aan het maken in de keuken.....vandaar dat Kitty in de groene slaapkamer is. Of net andersom
Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nu durft Vera wel in de keuken te komen
Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegevenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
Kitty heeft haar roze tenue uit de pan weten te redden.
Ik heb het ook niet gezien.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.
Zou zomaar kunnen....maar waarom. Lijkt me voor de tv beelden ook vragen te gaan oproepen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegeven
En hij nu fris en fruitig gewassen en in de droger is geweest
Hier ook team Groenquote:
Ik vind hem wel meevallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:36 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Maar ja, hij kan voor een hoop gedoe gaan zorgen .
Nee.. sportkleding van de challenge vanochtendquote:Op zondag 9 januari 2022 11:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie andere kleding
Hebben sommigen hun koffer terug, of iedereen?
Nee, da's hun slaapkamerquote:Op zondag 9 januari 2022 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zitten ze in de groene kamer? In opdracht?
En terecht!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Er is toestemming om bechamelsaus te pakken. Tobias vraagt het heel voorzichtig
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
quote:
Weet je wel wat narcistisch is? Salar is fare from it.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef Yolk het volgende:
Salar komt op me over als een narcistische, dominante, sneaky bastard. Potentieel goede tv dus.
Tobias lijkt me een lieve vent, wel een beetje saai. "Ik heb niet gescholden tijdens het spel, dat was mijn doel"
Ik hoorde het.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Hoezo wij weten toch niet echt of hij gewassen is, dat weet alleen kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen....maar waarom. Lijkt me voor de tv beelden ook vragen te gaan oproepen.
Denk dat hun uiterlijk uit eindelijk wel eens misleidend kan zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef Flow3r het volgende:
Tobias en Vera meest saaie bewoners die het kennelijk alleen van hun uiterlijk moeten hebben
Beetje slappe hap.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Hij wil Vera helpen maar ook Kitty niet schofferen.
aannamesquote:Op zondag 9 januari 2022 11:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo wij weten toch niet echt of hij gewassen is, dat weet alleen kitty
Tis ook zo vreemd dat ze direct weer in dat roze geval springt
Terwijl ze nu dus dat zwarte pak heeft...
Ze moet zichzekf toch ook smerig vinden in dat roze pak wat ze al 9 dagen dag en nacht aan heeft..
Of ze is dit gewend??
Vind kitty ook wel een typje wat thuis dag en nacht in zon roze pak loopt...
Dat veranderd nog wel. Zijn katuitdeboom kijkers.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef Flow3r het volgende:
Tobias en Vera meest saaie bewoners die het kennelijk alleen van hun uiterlijk moeten hebben
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan nog altijd spanning tussen Vera en Kitty
Denk dat dat alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan nog altijd spanning tussen Vera en Kitty
Waarom zou dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen maar erger wordt.
ja mag dat nietquote:
Twee, verwacht ikquote:Op zondag 9 januari 2022 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel bewoners er zullen zaterdag overblijven die genomineerd zijn.
Aangezien het de "survival week is"
Kitty voelt dat ze Vera niet onder haar vleugels kan krijgen. En Vera vindt dat Kitty teveel dingen naar haar toetrekt.quote:
Ik kan er niet naar kijken...dat geplukquote:Op zondag 9 januari 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Er word geepileerd, krijg er spontaan traanogen van
ALweer ,dat gesprek had ze vanmorgen ook al met Grace, met wie heeft ze het er nu over dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera accepteert niet dat Kitty de keuken steeds opeist.
Ze wil ook koken.
Kitty beslist nu alles.
Vera wou frietjes maken, maar dat mag niet van Kitty.
Ik kijk af en toe, ik luister meer dan dat ik kijkquote:Op zondag 9 januari 2022 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken...dat gepluk
Nee. Iemand vroeg wat er tussen Vera en Kitty speelde.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer ,dat gesprek had ze vanmorgen ook al met Grace, met wie heeft ze het er nu over dan?
Raar he we kijken allemaal naar het zelfde en horen ook vaak dezelfde dingen, en toch denken we allemaal zo verschillend. Dat verbaast me weleens....en denk dan hoe kan dat nou.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Thaidg het volgende:
Team groen! Vera vind ik maar een achterbaks nep persoon.
thnx. O, de spanning is dus voelbaar in het huisquote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Iemand vroeg wat er tussen Vera en Kitty speelde.
Hier hetzelfde. Vind er ook nog geen drol aan. Inspiratieloos is het tot nu. Totaal geen spelelement erg saai om het te volgen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe, ik luister meer dan dat ik kijk
Nee. Peter is geel. Beneden links.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapkamer indeling:
Gokje.
Groen.
Bovenlinks Kitty
Bovenrechts Nouchine
Benedenlinks Peter
Benedenrechts Nawel
Lange kant links Salar
Geel
Bovenlinks ?
Bovenrechts Grace
Benedenlinks ?
Benedenrechts Vera
Lange kant links Kristof
Langekant midden Dimitrii
Lange kant rechts Tobias
Goed?
Toen ze vanmorgen een spel moesten spelen buiten mochten we niet mee kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Vind er ook nog geen drol aan. Inspiratieloos is het tot nu. Totaal geen spelelement erg saai om het te volgen.
Andersom ook hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vera heeft al flink geroddeld over Kitty vanmorgen.
Peter lag dacht ik in goudenkamer beneden linksquote:Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapkamer indeling:
Gokje.
Groen.
Bovenlinks Kitty
Bovenrechts Nouchine
Benedenlinks Peter
Benedenrechts Nawel
Lange kant links Salar
Geel
Bovenlinks ?
Bovenrechts Grace
Benedenlinks ?
Benedenrechts Vera
Lange kant links Kristof
Langekant midden Dimitrii
Lange kant rechts Tobias
Goed?
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef zodeju het volgende:
Ook toevallig. Bewoners hebben er weer wat van gezegd....maar Kitty zegt, ze hebben duidelijk gezegd dat het alleen voor buiten is. Tobias zegt maar we hebben allemaal die kleding al aangehad.
Kitty.....ik doe het niet, ik blijf bij mijn mening.
Tobias verontschuldigd zich en zegt Ja, maar het is maar dat je het weet. Er is kleding.
is hier een filmpje van toevallig ?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef zodeju het volgende:
Ook toevallig. Bewoners hebben er weer wat van gezegd....maar Kitty zegt, ze hebben duidelijk gezegd dat het alleen voor buiten is. Tobias zegt maar we hebben allemaal die kleding al aangehad.
Kitty.....ik doe het niet, ik blijf bij mijn mening.
Tobias verontschuldigd zich en zegt Ja, maar het is maar dat je het weet. Er is kleding.
Iedereen heeft zijn eigen bias en vult dus aan..quote:Op zondag 9 januari 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar he we kijken allemaal naar het zelfde en horen ook vaak dezelfde dingen, en toch denken we allemaal zo verschillend. Dat verbaast me weleens....en denk dan hoe kan dat nou.
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ze vanmorgen een spel moesten spelen buiten mochten we niet mee kijken
Hoe vond je de live show gisteren?
Toch valt het op.....en het doet me zeerquote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef engine het volgende:
De jongens hebben een leuk gesprek over wintersport. Alleen Dimi skied altijd op snowblades. Dat is wel een beetje kansloos.
Peter inderdaad goudquote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Peter lag dacht ik in goudenkamer beneden links
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Flow3r het volgende:
Alsof er iets gaat gebeuren tussen een eventuele confrontatie![]()
Kitty gaat huilen, Vera gaat huilen, er gaat geknuffeld worden en alles is weer goed, over tot de orde van de dag
Ik heb het ook met pijn en moeite afgekeken hoop houdende dat er iets leuks ging komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.
Tot gisteren nog niet neequote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, had ie eerst niet toch?
Misschien van Grace?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, had ie eerst niet toch?
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook met pijn en moeite afgekeken hoop houdende dat er iets leuks ging komen.
we gaan het zienquote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.
Heb je gemist jaquote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.
Traditioneel is het dat als je dood gevonden wordt, de oorring betaalt voor de begrafenisquote:
ze bedoelen met geweldig : Kumbaya en loveeeeequote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.
Ik had er naar de vorige keer niet veel hoop in, dus ik ben niet teleurgesteld, ik had het wel verwachtquote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te jankenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Traditioneel is het dat als je dood gevonden wordt, de oorring betaalt voor de begrafenis
janken zal zequote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te janken
Oh, dat zou kunnen ja. uit pure onmacht en frustratie.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te janken
In ieder geval beter dan kitty of Nawel die voor de zoveelste keer huilie doenquote:
Het was inderdaad bloedsaaiquote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ie niet doenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij bedankte Newal dat hij haar oorring mocht lenen
Zegt de hippe 60tigger(gokje)quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ie niet doen
Oorringen bij mannen is zo 20e eeuw
Boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 12:24 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze nu boerenkool-week? Dan had dat voor mij het te teken geweest om op te stappendas het enige wat ik ab-so-luut niet lust
Denk dat ze bij BB verder komtquote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Grace zit volgens mij in het verkeerde programmaDie had zich op moeten geven voor The Voice.
Ik hoef geen geweldadige BB te zien. Het gaat om games en spelelementen die je gekluisterd houden aan de buis, maar als ik theekransjes wil zien, ga ik wel bij de kinderen van mijn neven en nichten zitten.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze bedoelen met geweldig : Kumbaya en loveeeee![]()
wij willen iets anders zien , maar dat is voor hun niet 'geweldig ', eerder gewelddadig
Had ze er na de 1e rond al uitgelegen, die komt niet ver met dat Brasiliaanse kattengejankquote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Grace zit volgens mij in het verkeerde programmaDie had zich op moeten geven voor The Voice.
Je kan er denk ik niet zoveel mee dan stampot. Boerenkoolsoepquote:Op zondag 9 januari 2022 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Boerenkool
Al weet ik niet of ik dat na een week nog zou zeggen
Ik eet het ook alleen als stamppot eigenlijk, dus ken het niet in andere vormenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan er denk ik niet zoveel mee dan stampot. BoerenkoolsoepLasagne van boerenkool
![]()
Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |