Peter lag dacht ik in goudenkamer beneden linksquote:Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapkamer indeling:
Gokje.
Groen.
Bovenlinks Kitty
Bovenrechts Nouchine
Benedenlinks Peter
Benedenrechts Nawel
Lange kant links Salar
Geel
Bovenlinks ?
Bovenrechts Grace
Benedenlinks ?
Benedenrechts Vera
Lange kant links Kristof
Langekant midden Dimitrii
Lange kant rechts Tobias
Goed?
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef zodeju het volgende:
Ook toevallig. Bewoners hebben er weer wat van gezegd....maar Kitty zegt, ze hebben duidelijk gezegd dat het alleen voor buiten is. Tobias zegt maar we hebben allemaal die kleding al aangehad.
Kitty.....ik doe het niet, ik blijf bij mijn mening.
Tobias verontschuldigd zich en zegt Ja, maar het is maar dat je het weet. Er is kleding.
is hier een filmpje van toevallig ?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef zodeju het volgende:
Ook toevallig. Bewoners hebben er weer wat van gezegd....maar Kitty zegt, ze hebben duidelijk gezegd dat het alleen voor buiten is. Tobias zegt maar we hebben allemaal die kleding al aangehad.
Kitty.....ik doe het niet, ik blijf bij mijn mening.
Tobias verontschuldigd zich en zegt Ja, maar het is maar dat je het weet. Er is kleding.
Iedereen heeft zijn eigen bias en vult dus aan..quote:Op zondag 9 januari 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar he we kijken allemaal naar het zelfde en horen ook vaak dezelfde dingen, en toch denken we allemaal zo verschillend. Dat verbaast me weleens....en denk dan hoe kan dat nou.
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ze vanmorgen een spel moesten spelen buiten mochten we niet mee kijken
Hoe vond je de live show gisteren?
Toch valt het op.....en het doet me zeerquote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef engine het volgende:
De jongens hebben een leuk gesprek over wintersport. Alleen Dimi skied altijd op snowblades. Dat is wel een beetje kansloos.
Peter inderdaad goudquote:Op zondag 9 januari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Peter lag dacht ik in goudenkamer beneden links
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Flow3r het volgende:
Alsof er iets gaat gebeuren tussen een eventuele confrontatie![]()
Kitty gaat huilen, Vera gaat huilen, er gaat geknuffeld worden en alles is weer goed, over tot de orde van de dag
Ik heb het ook met pijn en moeite afgekeken hoop houdende dat er iets leuks ging komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.
Tot gisteren nog niet neequote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, had ie eerst niet toch?
Misschien van Grace?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, had ie eerst niet toch?
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook met pijn en moeite afgekeken hoop houdende dat er iets leuks ging komen.
we gaan het zienquote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.
Heb je gemist jaquote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.
Traditioneel is het dat als je dood gevonden wordt, de oorring betaalt voor de begrafenisquote:
ze bedoelen met geweldig : Kumbaya en loveeeeequote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.
Ik had er naar de vorige keer niet veel hoop in, dus ik ben niet teleurgesteld, ik had het wel verwachtquote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben de RLS liefhebbers weer zand in de ogen gestrooid. Het zou een geweldige BB worden. Het is nog maar net begonnen, maar het is tot nu een faal.
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te jankenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera gaat echt niet huilen, die is vanaf het begin al diegene die niet valt voor de tranen van Kitty.
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Traditioneel is het dat als je dood gevonden wordt, de oorring betaalt voor de begrafenis
janken zal zequote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |