Denk dat dat alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan nog altijd spanning tussen Vera en Kitty
Waarom zou dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen maar erger wordt.
ja mag dat nietquote:
Twee, verwacht ikquote:Op zondag 9 januari 2022 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel bewoners er zullen zaterdag overblijven die genomineerd zijn.
Aangezien het de "survival week is"
Kitty voelt dat ze Vera niet onder haar vleugels kan krijgen. En Vera vindt dat Kitty teveel dingen naar haar toetrekt.quote:
Ik kan er niet naar kijken...dat geplukquote:Op zondag 9 januari 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Er word geepileerd, krijg er spontaan traanogen van
ALweer ,dat gesprek had ze vanmorgen ook al met Grace, met wie heeft ze het er nu over dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera accepteert niet dat Kitty de keuken steeds opeist.
Ze wil ook koken.
Kitty beslist nu alles.
Vera wou frietjes maken, maar dat mag niet van Kitty.
Ik kijk af en toe, ik luister meer dan dat ik kijkquote:Op zondag 9 januari 2022 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken...dat gepluk
Nee. Iemand vroeg wat er tussen Vera en Kitty speelde.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer ,dat gesprek had ze vanmorgen ook al met Grace, met wie heeft ze het er nu over dan?
Raar he we kijken allemaal naar het zelfde en horen ook vaak dezelfde dingen, en toch denken we allemaal zo verschillend. Dat verbaast me weleens....en denk dan hoe kan dat nou.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Thaidg het volgende:
Team groen! Vera vind ik maar een achterbaks nep persoon.
thnx. O, de spanning is dus voelbaar in het huisquote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Iemand vroeg wat er tussen Vera en Kitty speelde.
Hier hetzelfde. Vind er ook nog geen drol aan. Inspiratieloos is het tot nu. Totaal geen spelelement erg saai om het te volgen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe, ik luister meer dan dat ik kijk
Nee. Peter is geel. Beneden links.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapkamer indeling:
Gokje.
Groen.
Bovenlinks Kitty
Bovenrechts Nouchine
Benedenlinks Peter
Benedenrechts Nawel
Lange kant links Salar
Geel
Bovenlinks ?
Bovenrechts Grace
Benedenlinks ?
Benedenrechts Vera
Lange kant links Kristof
Langekant midden Dimitrii
Lange kant rechts Tobias
Goed?
Toen ze vanmorgen een spel moesten spelen buiten mochten we niet mee kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Vind er ook nog geen drol aan. Inspiratieloos is het tot nu. Totaal geen spelelement erg saai om het te volgen.
Andersom ook hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vera heeft al flink geroddeld over Kitty vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |