Afbouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De luxaflex zit dicht dus ze zijn buiten wat aan het opbouwen.

Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.quote:

nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt welquote:

Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Kunnen ze er niet een paar Aussies inzetten.. alleen is het maar om te laten zien hoe het werkt.

En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.
Ze zijn al goed op weg.....altijd de jongelui de schuld geven van haar slaapgebrek. Kom maar op we hebben een plek voor je. (dit was vast niet de bedoeling van haar)

Doe er danmaar een zwembad in ....quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.

Ongeveer elke derde postquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?

Wat moet je doen, Kitty was de enige die gelijk doorliep toen ze binnenkwamen om haar rosegevalletje weer aan te trekken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?

Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt wel

De dames in bikini is beter te pruimen dan mensen met een dekentje of een jas aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.

Is ook zo, maar goed excuus voor als er dingen niet lukt of ze moet huilen Ze is dan nog zo moe.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!

whahhahha films jaquote:Op zondag 9 januari 2022 11:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |