Ja maar ja maarquote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef zodeju het volgende:
Kitty ook zo sportief om de embleem van de winnaars te waarderen. Ze is zo enthousiast.![]()
![]()
![]()
Ja snap het ook niet dat wijf spoort nietquote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef Pjotr1953 het volgende:
En maar in dat gore roze pak blijven lopen. Trek toch die zwarte outfit aan.
Ze moet en zal haar merch verkopenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet en wil zichzelf onderscheiden......
In het zwart gaat ze in de massa op.
begint irritant te wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
En Kitty weer zeggen ..ik maak dit.. claimt die keuken.
Ze is zelf al massa genoegquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet en wil zichzelf onderscheiden......
In het zwart gaat ze in de massa op.
Misschien moet veertje dat dan ook eens gaan doen..quote:Op zondag 9 januari 2022 10:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die ligt ook aan de tiet van kitty "te knuffelen"...
Zegt erbij dat ze goed moet rekenen of ze uitkomt. Vraagt eentje wat ga je maken dan van de week. Ja dat weet ze nog niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
De rest kan gewoon niks. Zijn al blij dat Kitty er nog wat van maakt.quote:
Okee.Dus het kan ook nog zijn dat de twee ment de minste winnaarsbroches zijn genomineerd.quote:
Nee ze zeiden dat Tobias en Nawel vrijstelling haddenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee.Dus het kan ook nog zijn dat de twee ment de minste winnaarsbroches zijn genomineerd.
Ja zo kun je je onmisbaar maken en kom je misschien niet op de bank...quote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef Pjotr1953 het volgende:
Zij is de enige die al wat keertjes zelf dingen heeft gemaakt.....zonder Kitty....quote:Op zondag 9 januari 2022 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet veertje dat dan ook eens gaan doen..
Daar zag je alleen de uitzendingen .. heb je dus ook geen idee hoe het ging verderquote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Kunnen ze er niet een paar Aussies inzetten.. alleen is het maar om te laten zien hoe het werkt.
Durft ze vandaag niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij is de enige die al wat keertjes zelf dingen heeft gemaakt.....zonder Kitty....
Gewoon Kitty genegeerd en samen met Tobias dingen gebakken.
Al was het alleen om de spellen te bedenken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zag je alleen de uitzendingen .. heb je dus ook geen idee hoe het ging verder
Die maken ze hier na.. soort van.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Al was het alleen om de spellen te bedenken.
Wat moet kitty dan de hele dag doenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Regie moet ze gewoon even 2 dagen geen eten geven. Mooie tv gaat dat opleveren
Maar ze krijgen al best weinig qua etenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Preciesquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat moet kitty dan de hele dag doen
Die rent gillend weg denk ik..quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat moet kitty dan de hele dag doen
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou echt vet afvallen als ik mee zou doen met BB, broccoli lust ik niet dus dat had ik niet gegeten rijst lust ik niet en kwark ook niet.
en dan deze week boerenkool![]()
ook dat lust ik niet
ik vind die sport kleren van BB wel leuk dit keer
MINDER MINDER MINDER!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ze krijgen al best weinig qua eten
je bent niet gezond,quote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef mikekomen het volgende:
Wat lust je wel?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou echt vet afvallen als ik mee zou doen met BB, broccoli lust ik niet dus dat had ik niet gegeten rijst lust ik niet en kwark ook niet.
ook dat lust ik niet
Hele dagen een huilende kittyquote:
Sensationele spelletjes, het huis in een dichte mist zetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Al was het alleen om de spellen te bedenken.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ook dat lust ik niet
quote:
andere Hollandse groenten en aardappelen.... ja ben moeilijk eter dat houd me dus tegen om op te geven voor dingen hahahquote:
Ze moeten iedereen nog opnemen in de DBKquote:Op zondag 9 januari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nou mogen ze de normale streams wel weer instellen. Stom kutgeluid, schel en met echo en maar 1 open stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |