Afbouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De luxaflex zit dicht dus ze zijn buiten wat aan het opbouwen.

Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.quote:

nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt welquote:

Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
Kunnen ze er niet een paar Aussies inzetten.. alleen is het maar om te laten zien hoe het werkt.

En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
Als BB nu een beetje minder medelijden met haar krijgt duurt het niet lang of ze stapt zelf op.
Ze zijn al goed op weg.....altijd de jongelui de schuld geven van haar slaapgebrek. Kom maar op we hebben een plek voor je. (dit was vast niet de bedoeling van haar)

Doe er danmaar een zwembad in ....quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.

Ongeveer elke derde postquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?

Wat moet je doen, Kitty was de enige die gelijk doorliep toen ze binnenkwamen om haar rosegevalletje weer aan te trekken.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef MMXMMX het volgende:
Is er nu echt niemand die Sjittie er op wijst dat ze al dagen lang slaapt en sport en kookt in dat vieze roze pakje ?

Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik eet het echt niet hoor zo ben ik echt wel

De dames in bikini is beter te pruimen dan mensen met een dekentje of een jas aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lagen ook grote delen van de dag bij het zwembad. Alleen uitzendingen en geen livestreams geeft nogal een vertekend beeld. Wel coolere challenges daar.

Is ook zo, maar goed excuus voor als er dingen niet lukt of ze moet huilen Ze is dan nog zo moe.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
En volgens Salar slaapt ze genoeg! Vertelde hij vannacht dat ze lang genoeg snurkt!

whahhahha films jaquote:Op zondag 9 januari 2022 11:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Als ik in films zie wat mensen eten als ze echt honger krijgen (uitschrapen van verschimmelde etenspannen bijvoorbeeld) dan zal dit vast wel meevallen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Op zondag 9 januari 2022 11:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.Zijn zeker hoogtepunten bij deze BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhh !

De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

BOERENKOOL!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?

Boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zag ik daar nu weer bakken broccoli staan ?

Dat gevoel had ik ook al toen die deze week genomineerd was. Bleef niet hangen zoals Sercan, maar deed gewoon verder met BB.quote:

Superfoodquote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoveel ? Da's ook een hele week boerenkool dan.

De boodschappen zijn binnen - 9 januari 2022.BoerenkoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik blijf hoop houden, tegen beter weten inquote:Op zondag 9 januari 2022 10:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
kan je nog wel 10x zeggen [ afbeelding ]

Begin een beetje misselijk te worden van die ijdeltuit!🤢quote:Op zondag 9 januari 2022 11:13 schreef engine het volgende:
Salar heeft voor een jaar aan scheermessen bij.

Waren de 1e die ook aan het roddelen waren vanmorgen. Jammerquote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nagenieten... Back-Me setje Nawee&Noessie die hebben vast al een deal gemaakt
[ afbeelding ]

Ze zijn ook gek op fluisteren, ze moeten wel bonden, alleen ben je nix als je het uit wil houden daarquote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren de 1e die ook aan het roddelen waren vanmorgen. Jammer

Denk dat salar en nawee eerder een setje zijn. Maar Nawee kan wel de schijn ophouden. Mag haar ook niet zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nagenieten... Back-Me setje Nawee&Noessie die hebben vast al een deal gemaakt
[ afbeelding ]

Klagenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat moet kitty dan de hele dag doen

Ze zal vroeg of laat ook mannetjes moeten aankleven wil ze volhouden, daar zal het misgaan met Lieve Poppekoppiequote:Op zondag 9 januari 2022 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat salar en nawee eerder een setje zijn. Maar Nawee kan wel de schijn ophouden. Mag haar ook niet zo.

Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Vraag me af wanneer de sauna en hottub open gaan ... dan hebben ze iig weer meer te doen.

Denk voor de nooduitgang.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.

Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.

Ze hebben hem in de DBK moeten hangenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.

Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.

Mischien een geheime opdracht?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij

Symbolisch.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij

Ja maar ze dachten symbolisch ......quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]

Wie is team geel en wie team groen?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.

Ja heel erg zijn die al bezig. Hou ik nooit zo vanquote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.

quote:
Ah dat kan ook nog ja, nja we zien het misschien nog wel een keer voorbij komenquote:

Die nu op de groene kamer zijn. Sanal, Kitty, Nouche, Narwel.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is team geel en wie team groen?

Salar houdt wel van roddelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.

Ja bezig met ze in een richting te duwenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.

Is wel een hele verbetering, zo'n masker. Oh, ik zie haar nu, vergeet wat ik gezegd heb🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 hier kan meneer Steven King een boek over schrijven, met Kitty in de rol van Pennywise🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Pjotr1953 het volgende:
Stream 2 effe schrikken Kitty met gezichtsmasker.

Nu durft Vera wel in de keuken te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
Oh, Vera is dingen aan het maken in de keuken.....vandaar dat Kitty in de groene slaapkamer is. Of net andersom

Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nu durft Vera wel in de keuken te komen

Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegevenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
Kitty heeft haar roze tenue uit de pan weten te redden.

Ik heb het ook niet gezien.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.

Zou zomaar kunnen....maar waarom. Lijkt me voor de tv beelden ook vragen te gaan oproepen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegeven
En hij nu fris en fruitig gewassen en in de droger is geweest

Hier ook team Groenquote:

Ik vind hem wel meevallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:36 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Maar ja, hij kan voor een hoop gedoe gaan zorgen .

Nee.. sportkleding van de challenge vanochtendquote:Op zondag 9 januari 2022 11:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie andere kleding
Hebben sommigen hun koffer terug, of iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |