Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Vraag me af wanneer de sauna en hottub open gaan ... dan hebben ze iig weer meer te doen.
Denk voor de nooduitgang.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is die sleutel die ze de eerste dag van de loopband hebben genomen ? En waarvoor dient die ? Hier wordt door Grace of Peter nooit over gerept.
Ze hebben hem in de DBK moeten hangenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het tegen de groep gezegd, en denken ook dat het voor de hottub en sauna is. Maar weten niet wanneer ze die kunnen inzetten.
Mischien een geheime opdracht?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij
Symbolisch.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die sleutel is groter, dan de slotjes die op de sauna en hottub volgens mij
Ja maar ze dachten symbolisch ......quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is team geel en wie team groen?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.
Ja heel erg zijn die al bezig. Hou ik nooit zo vanquote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is al een splitsing ontstaan in groep.
Ik ben team geel!
Die groene zijn al flink aan het roddelen steeds.
quote:
Ah dat kan ook nog ja, nja we zien het misschien nog wel een keer voorbij komenquote:
Die nu op de groene kamer zijn. Sanal, Kitty, Nouche, Narwel.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is team geel en wie team groen?
Salar houdt wel van roddelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.
Ja bezig met ze in een richting te duwenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Salar het meest bij de vrouwen is. Uitgezonderd Grace en Vera.
Is wel een hele verbetering, zo'n masker. Oh, ik zie haar nu, vergeet wat ik gezegd heb🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 hier kan meneer Steven King een boek over schrijven, met Kitty in de rol van Pennywise🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Pjotr1953 het volgende:
Stream 2 effe schrikken Kitty met gezichtsmasker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |