Nu durft Vera wel in de keuken te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
Oh, Vera is dingen aan het maken in de keuken.....vandaar dat Kitty in de groene slaapkamer is. Of net andersom
Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nu durft Vera wel in de keuken te komen
Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegevenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
Kitty heeft haar roze tenue uit de pan weten te redden.
Ik heb het ook niet gezien.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of Kitty die het niet langer kan aanzien en naar de slaapkamer is gegaan. Weet niet wie het eerst was.
Zou zomaar kunnen....maar waarom. Lijkt me voor de tv beelden ook vragen te gaan oproepen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zpu me niks verbazen als bb deze vanacht voor haar gewassen heeft en haar voor de nacht een ander stuk vot heeft gegeven
En hij nu fris en fruitig gewassen en in de droger is geweest
Hier ook team Groenquote:
Ik vind hem wel meevallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:36 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Maar ja, hij kan voor een hoop gedoe gaan zorgen .
Nee.. sportkleding van de challenge vanochtendquote:Op zondag 9 januari 2022 11:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie andere kleding
Hebben sommigen hun koffer terug, of iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |