Oh, dat zou kunnen ja. uit pure onmacht en frustratie.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is denk ik wel een boze huiler .. zo boos dat je begint te janken
In ieder geval beter dan kitty of Nawel die voor de zoveelste keer huilie doenquote:
Het was inderdaad bloedsaaiquote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Dot, heb de helft niet eens gezien. Ben afgehaakt. Twee goede films gekeken gisteravond. Ben echt een RLS liefhebber, maar naar deze saaiheid kan ik niet kijken.
Moet ie niet doenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij bedankte Newal dat hij haar oorring mocht lenen
Zegt de hippe 60tigger(gokje)quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ie niet doen
Oorringen bij mannen is zo 20e eeuw
Boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 12:24 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze nu boerenkool-week? Dan had dat voor mij het te teken geweest om op te stappendas het enige wat ik ab-so-luut niet lust
Gelukkig nog lang nietquote:
Denk dat ze bij BB verder komtquote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Grace zit volgens mij in het verkeerde programmaDie had zich op moeten geven voor The Voice.
Ik hoef geen geweldadige BB te zien. Het gaat om games en spelelementen die je gekluisterd houden aan de buis, maar als ik theekransjes wil zien, ga ik wel bij de kinderen van mijn neven en nichten zitten.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze bedoelen met geweldig : Kumbaya en loveeeee![]()
wij willen iets anders zien , maar dat is voor hun niet 'geweldig ', eerder gewelddadig
Had ze er na de 1e rond al uitgelegen, die komt niet ver met dat Brasiliaanse kattengejankquote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
Grace zit volgens mij in het verkeerde programmaDie had zich op moeten geven voor The Voice.
Je kan er denk ik niet zoveel mee dan stampot. Boerenkoolsoepquote:Op zondag 9 januari 2022 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Boerenkool
Al weet ik niet of ik dat na een week nog zou zeggen
Ik eet het ook alleen als stamppot eigenlijk, dus ken het niet in andere vormenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan er denk ik niet zoveel mee dan stampot. BoerenkoolsoepLasagne van boerenkool
![]()
Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |