En terecht!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Er is toestemming om bechamelsaus te pakken. Tobias vraagt het heel voorzichtig
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
quote:
Weet je wel wat narcistisch is? Salar is fare from it.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef Yolk het volgende:
Salar komt op me over als een narcistische, dominante, sneaky bastard. Potentieel goede tv dus.
Tobias lijkt me een lieve vent, wel een beetje saai. "Ik heb niet gescholden tijdens het spel, dat was mijn doel"
Ik hoorde het.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Hoezo wij weten toch niet echt of hij gewassen is, dat weet alleen kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen....maar waarom. Lijkt me voor de tv beelden ook vragen te gaan oproepen.
Denk dat hun uiterlijk uit eindelijk wel eens misleidend kan zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef Flow3r het volgende:
Tobias en Vera meest saaie bewoners die het kennelijk alleen van hun uiterlijk moeten hebben
Beetje slappe hap.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Hij wil Vera helpen maar ook Kitty niet schofferen.
aannamesquote:Op zondag 9 januari 2022 11:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo wij weten toch niet echt of hij gewassen is, dat weet alleen kitty
Tis ook zo vreemd dat ze direct weer in dat roze geval springt
Terwijl ze nu dus dat zwarte pak heeft...
Ze moet zichzekf toch ook smerig vinden in dat roze pak wat ze al 9 dagen dag en nacht aan heeft..
Of ze is dit gewend??
Vind kitty ook wel een typje wat thuis dag en nacht in zon roze pak loopt...
Dat veranderd nog wel. Zijn katuitdeboom kijkers.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:54 schreef Flow3r het volgende:
Tobias en Vera meest saaie bewoners die het kennelijk alleen van hun uiterlijk moeten hebben
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan nog altijd spanning tussen Vera en Kitty
Denk dat dat alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan nog altijd spanning tussen Vera en Kitty
Waarom zou dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen maar erger wordt.
ja mag dat nietquote:
Twee, verwacht ikquote:Op zondag 9 januari 2022 12:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel bewoners er zullen zaterdag overblijven die genomineerd zijn.
Aangezien het de "survival week is"
Kitty voelt dat ze Vera niet onder haar vleugels kan krijgen. En Vera vindt dat Kitty teveel dingen naar haar toetrekt.quote:
Ik kan er niet naar kijken...dat geplukquote:Op zondag 9 januari 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Er word geepileerd, krijg er spontaan traanogen van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |