Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
En het gaat hier tenminste niet zo allejezus snel als in de Top 2000-reeks.
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaan
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!quote:
De Top 2000-topics zijn wel één van de hoogtepunten op FOK. Buiten deze SC uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef Wickedangel het volgende: [..] Nou nee. Hij heeft het over een oude musical met ESF-deelnemers en ik denk aan Mamma mia. Maar daar zat Abba natuurlijk helemaal niet in
Ik ben trouwens waarschijnlijk de enige in Nederland die nooit Mamma mia heeft gezien. Sorry
![]()
Je TTaydar werkt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
Is niet de eerste keer, en vast ook niet de laatste keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
,Nee, anderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frida, Agnetha, Bjorn en Benny?
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @Wickedangel gevonden ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
De commissie gaat naar ondergetekende
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @:Wickedangel gevonden ?
Dan ga ik daar ook heen,
Ik heb me opzich prima vermaakt met de Top 2000 op zichzelf. En hier ging het er af en toe ook wel over. In 2020 wel het Top 2000-topic meer gevolgd, maar dit jaar de energie er niet voor op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
quote:
Damn, Ik was nog even aan het hopen op 40+quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vinden
Moet je werken dit weekend?quote:
Jawel hoor, alles wat zich in de publieke arena afspeelt, daar kunnen wij een mening over hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
@:Meke over Douwe Bob, ik vind het wel leuk om er flauwe grapjes over te maken (waarover niet eigenlijk), maar wat je zegt, walgelijk is het zeker niet. Uiteindelijk zijn het onze zaken niet ook nog eens.
Zeker. Maar wij weten niks van de details over hoe ze het gaan regelen. Dus wordt het lastig daar een beetje redelijke mening bij te geven. Bovendien is wat ze afspreken onze zaak niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles wat zich in de publieke arena afspeelt, daar kunnen wij een mening over hebben.
Eensch. Hoe ze het gaan regelen, zijn onze zaken niet. Interesseert me trouwens ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Maar wij weten niks van de details over hoe ze het gaan regelen. Dus wordt het lastig daar een beetje redelijke mening bij te geven. Bovendien is wat ze afspreken onze zaak niet.
quote:
Weekend begint nu, maar dat is geen onderdeel meer van de vakantie.quote:
Nee, ook niet.quote:
Wel 'grappig', aangezien het tempo dit jaar een stuk lager lagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb me opzich prima vermaakt met de Top 2000 op zichzelf. En hier ging het er af en toe ook wel over. In 2020 wel het Top 2000-topic meer gevolgd, maar dit jaar de energie er niet voor op de een of andere manier.
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zal een hint geven. In een bepaald jaar zouden ze mee doen, maar dat ging toen op het laatste moment niet door. Twee jaar later zijn ze toen alsnog gegaan.
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n allen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van Eurovisie oude stijl. 1973 was een goed jaar, met Cliff Richard ook. Ik zit alleen te peinzen wie er ook weer won?
Ik hou gewoon niet zo van dat Balkan-gestamp. Het meest recente Eurovisie-nummer dat ik aardig vond, was Euphoria.
Ja, weet niet, misschien lag het er ook gewoon aan dat dit jaar de dagen tussen kerst en oud & nieuw hier toch wat "voller" waren met het gezin met o.a. spelletjesavonden en veel wandelen. Dat ik daarbuiten er gewoon geen energie voor op kon brengen. In de Top 2000-periode van 2020 heb ik persoonlijk gewoon veel minder gedaan (= eerder aan Fok toe)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel 'grappig', aangezien het tempo dit jaar een stuk lager lag
Buiten de spitstijden, om het maar even zo te noemen, vond ik het ook best wel te doen deze keer om fatsoenlijk mee te kunnen lezen en posten
Treble?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zal een hint geven. In een bepaald jaar zouden ze mee doen, maar dat ging toen op het laatste moment niet door. Twee jaar later zijn ze toen alsnog gegaan.
Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n alleen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.
Zie daarvoor het "samenkijken oude editie" topic
2012 met die wanstaltige presentatie van Eldarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n alleen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.
Zie daarvoor het "samenkijken oude editie" topic
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2012 met die wanstaltige presentatie van Eldar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een hint. Het jaar dat ze daadwerkelijk meededen, kwam hier zoiets in de SC voorbij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.
Ik heb ook geen idee wat Luc bedoeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.
Ik blijf erbij dat er niets mis is met een kerstboom kopen in januariquote:
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:49 schreef Strani het volgende:
Ze maken het je wel moeilijk hè @:WickedAngelRoep maar als je hulp nodig hebt om met dit tuig hier te dealen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niks wijzer. Nederlanders?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog een hint. Het jaar dat ze daadwerkelijk meededen, kwam hier zoiets in de SC voorbij.
Nee, wel Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog steeds niks wijzer. Nederlanders?
Vooral als er 60% korting af gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er niets mis is met een kerstboom kopen in januari
Oh bahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeld
70!quote:
Belgen dan. Zegt me nog steeds niks. Ik laat het los.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.quote:
Oh ja, hier in ESF zijn alle verbale klappen voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeld
Owww. Jij bood me je bescherming aan, maar misschien heb jij meer bescherming nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, hier in ESF zijn alle verbale klappen voor mij
En van de andere kenners komt vast wel met het antwoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Belgen dan. Zegt me nog steeds niks. Ik laat het los.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww. Jij bood me je bescherming aan, maar misschien heb jij meer bescherming nodig
Ik ben meer van elkaar respectvol behandelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.
Oehquote:
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.
Oké hier schrik ik een beetje van. Ik wist dat je er extreem gedachtegoed op nahield maar dit?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben meer van elkaar respectvol behandelen.
Om toegang te krijgen heb je wel een codewoord nodig. Als je dit codewoord zegt, krijg je bij binnenkomst ook een gratis drankje aangeboden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer werkt het, daarna niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.
Zoiets hadden we nog niet eerder gezien,
I’ve blown my coverquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké hier schrik ik een beetje van. Ik wist dat je er extreem gedachtegoed op nahield maar dit?
Ik kwam er ook pas in bij BB5, hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.
Zoiets hadden we nog niet eerder gezien,
Sorry is hier verbodenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om toegang te krijgen heb je wel een codewoord nodig. Als je dit codewoord zegt, krijg je bij binnenkomst ook een gratis drankje aangeboden.Een cocktail, hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Ik geloof dat ik het tweede en misschien zelfs derde seizoen ook heb gevolgd, maar ik weet geen naam meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De eerste keer werkt het, daarna niet meer denk ik.
BB3 was ook redelijk legendarisch, met een arm en rijk gedeelte.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het tweede en misschien zelfs derde seizoen ook heb gevolgd, maar ik weet geen naam meer.
Doe rustig aan met de warme chocomelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten drankjes thuis!
Ik koop morgen weer nieuwequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe rustig aan met de warme chocomel
Dat gaat automagisch als het goed is.quote:
Moet ik een toverspreuk gebruiken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat automagisch als het goed is.
Heb je mijn DM ook al gezien?quote:
Mag ik dan van u een Franse Boogschutter?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten drankjes thuis!
Gloepens donker hier!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de toko maar afsluiten
*doet het licht uit*
Oerend zacht, kwamen zie daar angeslopenquote:
Maar zoals altied kwam aan dat gesluip een end.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Oerend zacht, kwamen zie daar angeslopen
Bertus op pantoffels, en Tinus op de kousenvoet
Doar zaten zie nog joaren en die duurden heel erg langquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar zoals altied kwam aan dat gesluip een end.
Deur 'n grote agent die de traagheid van die gozers herkent.
Wel een leuke avond/nacht gehad?quote:
Overlevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Wij gaan straks door de modder banjeren bij de omgevallen boom.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
quote:
Dit komt geloof ik aardig met elkaar overeen.quote:
Je maakt er inderdaad een behoorlijke zootje van ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dit komt geloof ik aardig met elkaar overeen.
Edit: ik bedoel dit en de post van Fred. Ik zie het alweer, mobiel fokken is niks voor mij![]()
Neem even een kopje koffie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dit komt geloof ik aardig met elkaar overeen.
Edit: ik bedoel dit en de post van Fred. Ik zie het alweer, mobiel fokken is niks voor mij![]()
Hoop in ieder geval dat het ff droog is om nog ff naar buiten te gaan. Verder wil de pijn in m'n rug nog niet echt minder wordenquote:
Werken, net als morgen. Geen tijd dus voor avonturen bij omgevallen bomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
Ah sorry ik dacht je bent sarcastischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat het ff droog is om nog ff naar buiten te gaan. Verder wil de pijn in m'n rug nog niet echt minder worden
Was ook wel ietwat sarcastisch hoor, ondanks rugpijn nog steeds weinig te klagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah sorry ik dacht je bent sarcastisch![]()
Rugpijn is altijd vreselijk, sterkte![]()
Jawel. We hebben glühwein gedronken, helemaal niet lekker en ik dacht dat ik er hoofdpijn van zou krijgen. Het valt mee.quote:
Zit die niet naast het lichtknopje?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Heeft iemand de uitknop van m'n brein al gevonden?
Ik vermoed dat er bij mij een constructiefout is gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit die niet naast het lichtknopje?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je maakt er inderdaad een behoorlijke zootje van ja.
Oké nieuwe poging op m'n laptop. Nu moet het helemaal goedkomenquote:
Oh, dat is wel balen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er bij mij een constructiefout is gemaakt.
Sowieso raar. Eerst had hij een uitzondering om zijn hart en nu ineens omdat hij net besmet is geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat de advocaten hebben gezegd dat Djokovic een vrijstelling heeft gehad. Dan vraag ik me af, van wie heeft hij die gehad en was het een groene of een zwarte?
Ja, het blijft raar allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso raar. Eerst had hij een uitzondering om zijn hart en nu ineens omdat hij net besmet is geweest.
Vorige week begonnen met die nieuwe serie met Michiel Huismanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:12 schreef Momo het volgende:
Vanavond eerst Litouwen kijken en dan WIDM denk ik?
Het loopt weer de spuigaten uit hier met dat gesorry Emquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah sorry ik dacht je bent sarcastisch![]()
Rugpijn is altijd vreselijk, sterkte![]()
Ik doe het denk ik andersom (tenzij Litouwen vroeg begint maar geen idee eigenlijk hoe laat het begint?)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:12 schreef Momo het volgende:
Vanavond eerst Litouwen kijken en dan WIDM denk ik?
Ik ben benieuwd wanneer we die gele gaan zien zoals hier geteased door de regisseur van WIDMquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat de advocaten hebben gezegd dat Djokovic een vrijstelling heeft gehad. Dan vraag ik me af, van wie heeft hij die gehad en was het een groene of een zwarte?
Litouwen begint 20:00 - 21:30 en WIDM is 20:30-21:30quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik doe het denk ik andersom (tenzij Litouwen vroeg begint maar geen idee eigenlijk hoe laat het begint?)
Meestal is Estland lekker vroeg op de avond en bijvoorbeeld Portugal (en Italiëquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Maar dat gaat de komende zaterdagen zo zijn, nationale finales zijn van nu tot in maart elke zaterdag en de meeste zitten wel rond die tijd uit te zenden.
Ben ook benieuwd wat die gele doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we die gele gaan zien zoals hier geteased door de regisseur van WIDM
[ instagram ]
En natuurlijk hebben we al een aantal jaren de witte/doorzichtige vrijstelling ook, beter bekend als de finalevrijstelling
Denk dat ik wel het eerste halfuurtje meepak dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Litouwen begint 20:00 - 21:30 en WIDM is 20:30-21:30
Volgende week ook Noorwegen op dezelfde tijd voor een aantal wekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk dat ik wel het eerste halfuurtje meepak dan.
Maandag alle liedjes van Noorwegenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgende week ook Noorwegen op dezelfde tijd voor een aantal weken
Volgens mij las ik ergens dat 1 oud MPG winnaar meedoet, maar dat kan ook iemand anders zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maandag alle liedjes van NoorwegenZin in. Hoop eigenlijk stiekem dat Ulrikke terugkomt en haar kans krijgt daar.
Ik ben voor Blasemafian (maar dan met een andere zangeres) en Rein Alexander mag van mij ook wel weer terugkomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maandag alle liedjes van NoorwegenZin in. Hoop eigenlijk stiekem dat Ulrikke terugkomt en haar kans krijgt daar.
Em kan mij niet vaak genoeg sorry zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het loopt weer de spuigaten uit hier met dat gesorry Em
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:10 schreef Em31 het volgende:
Merk dat ik dit jaar nog totaal geen zin heb om alles te luisteren enzoluister steeds alleen even wat jullie als favoriet hebben
Blasemafian vond ik ook leuk! Rein Alexander vond ik twee jaar geleden erg leuk (One Last Time), vorig jaar vond ik het meh. Jorn vond ik idd ook leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben voor Blasemafian (maar dan met een andere zangeres) en Rein Alexander mag van mij ook wel weer terugkomenJorn was ook wel genieten vorig jaar. Ulrikke vind ik iets minder nodig
Als het maar niet wéér Keiino isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat 1 oud MPG winnaar meedoet, maar dat kan ook iemand anders zijn natuurlijk
Ja die welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je deze uit de Letse voorronde al gehoord? En dan met name het begin
Wat een eerste zinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je deze uit de Letse voorronde al gehoord? En dan met name het begin
Gaat al helemaal viral op Twitter en Tiktok en zo maar die Letten zullen waarschijnlijk kiezen voor een vrij saaie ballad van Aminata (zeker ten opzichte van Love Injected)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een eerste zinDie zag ik niet aankomen
Ik moet ook nog wel zien of de Letten daarvoor gaan, aan de andere hand ze hebben ook een piratenband naar het songfestival gestuurdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat al helemaal viral op Twitter en Tiktok en zo maar die Letten zullen waarschijnlijk kiezen voor een vrij saaie ballad van Aminata (zeker ten opzichte van Love Injected)Het enige waar we op kunnen hopen is een 100% televoting (inclusief online dus internationaal) systeem, net als ze in 2020 hanteerden.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wel zien of de Letten daarvoor gaan, aan de andere hand ze hebben ook een piratenband naar het songfestival gestuurd
Cake bakken en een salade maken, ik zie een verbandquote:
Ik zie wel dat die salade het op het ESF veel beter zou kunnen doen dan de cakequote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Cake bakken en een salade maken, ik zie een verband
Dat kan toch niet johquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Em31 het volgende:
Die arme Zweedse jongen nu bij het schaatsen
Wel starten, maar dan je 'verstappen' bij de startquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zelf gewoon niet starten, maar wie ben ik.
Nou, bij het afgelopen OKT zou hij toch maar mooi zesde zijn geworden op de 5km, bij de dames.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Em31 het volgende:
Die arme Zweedse jongen nu bij het schaatsen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, bij het afgelopen OKT zou hij toch maar mooi zesde zijn geworden op de 5km, bij de dames.
Andere Tijden Sport is meestal wel mooi. Ook als het over minder populaire sporten gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef Redefine het volgende:
Morgen Andere Tijden Sport met Gerard vam VeldeIs weliswaar een herhaling. Maar het blijft een mooi verhaal.
Gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:11 schreef Redefine het volgende:
De soap van Djokovic blijft ook maar doorgaan he. Hij geeft aan dat de medische uitzondering komt door een positieve Coroba test op 16 december. Waardoor die dan na twee weken het land in mag.
Op 17 december was hij nog een bij een of ander jongeren event aanwezig. Dus of hij liegt over zijn besmetting. Of hij gaat een dag na zijn positieve test nog even doodleuk naar een evenement
Over een paar jaar in Border Patrol' Deze Servische man probeert Australië binnen te komen om tijdelijk te gaan werken. Hij heeft een visum met een meduache verklaring, maar die lijkt niet helemaal zuiver. Komt deze man het land in of niet'
In het ropic erover kun je antivaxxers weet overigens zo uithalen. Die vinden het allemaal een schande wat hem wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens meer over.
Stel je voor dat hij toch nog mee mag doen straks, dat wordt echt één grote shitshow.
Oh dat zal wel weer ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het ropic erover kun je antivaxxers weet overigens zo uithalen. Die vinden het allemaal een schande wat hem wordt.
Ehhh, ahhh, ehhahh aldus Thierry.quote:
Alleen jammer dat het einde dan niet het echte einde is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ehhh, ahhh, ehhahh aldus Thierry.
Mooi. En toen stond ie met een mond vol tanden.quote:
Ah altijd weer handig als er in geknipt is. Waarbij het totale filmpje eigenlijk nog treuriger is van Baudet. Maar dat zijn we wel van hem gewend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het einde dan niet het echte einde is.
[ twitter ]
Ik vond die show ook leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:50 schreef Meke het volgende:
Ik lees iets over Andere Tijden Sport en schaatsen, dit was toch ook wel een pareltje, jammer dat dat nooit meer teruggekomen isEn ik hóú niet eens van sport
![]()
Die zijn in La Liga meer regel dan uitzonderingquote:
You arequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
Hoi mensen!
You are my daily sunshine, you are my evening star!
Ik luister Dolly Parton
Goede keuzequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
You are![]()
Een paar minuten geleden ook opgezet.
O... wow....quote:
quote:
Het boeit mij ook niet. Mijn dochter kijkt maar ik ben meer geboeid door mijn playlistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Strani het volgende:
Nee, ik geloof dat ook deze poging om WIDM interessant te vinden weer gestrand is
Ja ik merk dat ik amper oplet. Al die spelletjes vind ik eigenlijk nogal saai. De gedeeltes er tussenin zijn meestal leuker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet. Mijn dochter kijkt maar ik ben meer geboeid door mijn playlist
Ik vind de deelnemers dit jaar (tot nu toe) ook niet echt leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik merk dat ik amper oplet. Al die spelletjes vind ik eigenlijk nogal saai. De gedeeltes er tussenin zijn meestal leuker.
Zullen wij gewoon samen chagrijnig en afkeurend op een bankje de wereld aanschouwen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de deelnemers dit jaar (tot nu toe) ook niet echt leuk
Goed plan! Luisteren we ondertussen naar “oude” muziek want die muziek van dit millennium is het luisteren niet waardquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon samen chagrijnig en afkeurend op een bankje de wereld aanschouwen?
Ik vind 'muziek' nog een groot woord voor de herrie die ze tegenwoordig producerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed plan! Luisteren we ondertussen naar “oude” muziek want die muziek van dit millennium is het luisteren niet waard
Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon samen chagrijnig en afkeurend op een bankje de wereld aanschouwen?
Johquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkIk heb ook wel eens met het idee gespeeld naar een willekeurige plaats af te reizen met als voornemen om me daar te gaan ergeren aan van alles en nog wat
Ja kom er bij T!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkIk heb ook wel eens met het idee gespeeld naar een willekeurige plaats af te reizen met als voornemen om me daar te gaan ergeren aan van alles en nog wat
Mag ik trouwens hiervoor Drachten suggereren? Eerst een makkelijke om mee te beginnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Vitten op Strani dat hij geen thermoskan koffie heeft meegenomen (ook al hadden we hem dat niet gevraagd) en als hij even weg is klagen dat zijn koffie toch niet te drinken is, en dan volgende week weerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja kom er bij T!
Ik wou zeggen, gezellig, maar we gaan het natuurlijk niet gezellig hebben![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die van musical houden (en anderen ook); kijk Tick, Tick... Boom! die nu op Netflix staat. Vond het een geweldige film. (Geregisseerd door Lin-Manuel Miranda overigens).
Laatste keer dat ik daar was had ik het best gezellig, toen was ik met wat oude bekenden in een all-you-can-eat-tent. Ik heb het daar ook een paar keer best naar mijn zin gehad als vrijwilliger bij Kunstbende in de Lawei, dus ik heb zowaar wat positieve herinneringen aan die plaatsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mag ik trouwens hiervoor Drachten suggereren? Eerst een makkelijke om mee te beginnen
En de gevulde koek die we bij de lokale bakker kochten was te droog en op eentje zat geen nootquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Vitten op Strani dat hij geen thermoskan koffie heeft meegenomen (ook al hadden we hem dat niet gevraagd) en als hij even weg is klagen dat zijn koffie toch niet te drinken is, en dan volgende week weer
Oei, dan wordt het mopperbankje nog wel een uitdaging voor jou, als je zelfs in Drachten nog iets positiefs zietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was had ik het best gezellig, toen was ik met wat oude bekenden in een all-you-can-eat-tent. Ik heb het daar ook een paar keer best naar mijn zin gehad als vrijwilliger bij Kunstbende in de Lawei, dus ik heb zowaar wat positieve herinneringen aan die plaats
Zie je, dat hebben wij nou altijd! Kán geen toeval meer zijn! Weet je nog laatst dat we dachten ham-kaascroissants te kopen maar dat het alleen kaascroissants bleken te zijn? Of die keer dat we 15 cent te veel hebben betaald voor drie koppen koffie bij V&D?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de gevulde koek die we bij de lokale bakker kochten was te droog en op eentje zat geen noot![]()
O dit wordt fantastisch
We kúnnen naar Luik, dat was wel best stom. Maar dichter bij huis is vast ook een kutplek. Waddinxveen lijkt me vrij weinig aan bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, dan wordt het mopperbankje nog wel een uitdaging voor jou, als je zelfs in Drachten nog iets positiefs ziet
Ik vind m'n eigen koffie ook viesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Vitten op Strani dat hij geen thermoskan koffie heeft meegenomen (ook al hadden we hem dat niet gevraagd) en als hij even weg is klagen dat zijn koffie toch niet te drinken is, en dan volgende week weer
Ja jemig, ik probeerde het vetvrij te houden om iemand (ik noem geen namen) te pleasen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind m'n eigen koffie ook viesIs omdat goede koffie gewoon niet meer gemaakt wordt
Jouw bittergarnituur was trouwens ook een stuk lekkerder geweest als je het eerst had gefrituurd
Goed bezig, ook voorál mopperen op je eigen inbrengquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind m'n eigen koffie ook viesIs omdat goede koffie gewoon niet meer gemaakt wordt
Jouw bittergarnituur was trouwens ook een stuk lekkerder geweest als je het eerst had gefrituurd
En dan uiteindelijk zijn we zo geoefend en gaan we naar London of Parijs en gaan we daar zitten en vinden we daar ook alles kötquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
We kúnnen naar Luik, dat was wel best stom. Maar dichter bij huis is vast ook een kutplek. Waddinxveen lijkt me vrij weinig aan bijvoorbeeld
Duizenden euro's uitgeven aan een cruise en daar dan alleen maar zitten van:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig, ook voorál mopperen op je eigen inbreng
[..]
En dan uiteindelijk zijn we zo geoefend en gaan we naar London of Parijs en gaan we daar zitten en vinden we daar ook alles köt
Er is ook een mooie podcast over haar werk gemaakt, Dolly's Americaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede keuze
Ik vond Dolly Parton vroeger echt heel stom en kitsch maar de laatste jaren waardeer ik haar liedjes en haar stem steeds meer
O ik zie dit zo voor me, wij met ons drietjes op een rijtje op het dek. Het bankje verruild voor zonnebedjes. Strani lichtelijk groen omdat hij zeeziek isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Duizenden euro's uitgeven aan een cruise en daar dan alleen maar zitten van:
Kutboot
Ondanks Welmoedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Strani het volgende:
Nee, ik geloof dat ook deze poging om WIDM interessant te vinden weer gestrand is
Wat is dit nou weer voor persoonlijke aanval naar @molloot200 ineens? Is toch ook nergens voor nodigquote:
En 's avonds niet kunnen kiezen uit de twaalf restaurants aan boord omdat geen ervan iets heeft waar we alledrie zin in hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ik zie dit zo voor me, wij met ons drietjes op een rijtje op het dek. Het bankje verruild voor zonnebedjes. Strani lichtelijk groen omdat hij zeeziek is
Die positiviteit krijgen we er nog wel uit bij je, kan je de volgende keer gewoon meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef Meke het volgende:
Wel nu al zin in de livestream van jullie tripje
@Strani @Arizona Kijk mij een vegetariër recruteren, dan wordt de restaurantkeuze nog wat moeilijkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die positiviteit krijgen we er nog wel uit bij je, kan je de volgende keer gewoon mee
De excursie overdag vinden we ook stom want die mensen op het eiland praten allemaal buitenlandsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
En 's avonds niet kunnen kiezen uit de twaalf restaurants aan boord omdat geen ervan iets heeft waar we alledrie zin in hebben
Straks wil ze nog vegan ook, zal je net zienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Strani @:Arizona Kijk mij een vegetariër recruteren, dan wordt de restaurantkeuze nog wat moeilijker
En waarom moeten ze daar nou weer vier piramides neerzetten? Na eentje snap je het idee toch ook wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
De excursie overdag vinden we ook stom want die mensen op het eiland praten allemaal buitenlands
Ja dat draait je hamkaascroissantkwestie ineens omquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Strani @:Arizona Kijk mij een vegetariër recruteren, dan wordt de restaurantkeuze nog wat moeilijker
Met Ellie is dat wel weg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
Kan íemand dat gehypervan Luctor stoppen? Zo’n feest is het niet
Oh, dus dat wij ons lapje depressieve big moesten missen is jouw schuld?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat draait je hamkaascroissantkwestie ineens om
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Ellie is dat wel weg.
Ik krijg er koppijn van ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
Kan íemand dat gehypervan Luctor stoppen? Zo’n feest is het niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, de ESF-poule was voor mij voor korte duur
Nou, daar gaan de tomaten...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer![]()
Kom erbij! Tenzij je ook bepaalde dieetwensen hebt
Ik weet het nu welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
En nu maar hopen dat niemand uit z'n hoofd weet op wie je ingezet had
Van de week geswitcht naar een andere mol. Was geen goed ideequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
En nu maar hopen dat niemand uit z'n hoofd weet op wie je ingezet had
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, de ESF-poule was voor mij voor korte duur
Oowww kakquote:
Zoveel terechte klachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef Meke het volgende:
https://www.wanderlust.co(...)-holiday-complaints/
Kennen jullie deze klassieker? Dit is wel inspiraaasie denk ik
Kan je nog wat missen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn punten? Anders vind ik het zielig hoor
Zonder gehakt en zonder tomaten blijft daar weinig van overquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het énige waar ik eigenlijk nog zin in had, de spaghetti bolognese
Stomme boot. Ik wil er NU af maar dat schijnt ook weer moeilijk te zijn, we moeten eerst naar een haven ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het énige waar ik eigenlijk nog zin in had, de spaghetti bolognese
Ja ik heb ook niet meer de volle 400 punten maar juist omdat ik weet hoe het is om iets te missen ben ik empathisch en wil ik wel met je delenquote:
Ja maar dan heb je de aflevering al gezien en was de post van NQ an sich geen spoilerquote:
@Em31 je post onder Strani’s account!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet meer de volle 400 punten maar juist omdat ik weet hoe het is om iets te missen ben ik empathisch en wil ik wel met je delen
Welke?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
En wat een lekkere wijvuh in WIDM![]()
Oh, dit is het livetopic niet.
Ja, dat is echt onoverkomelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
Zoveel terechte klachten
Arme mensen, zo herkenbaar
Vooral klacht 17!
Het is wel typisch @Em31 inderdaad om mij in de armen van een andere vrouw te duwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Em31 je post onder Strani’s account!
Is dat een musical over The Hives?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die van musical houden (en anderen ook); kijk Tick, Tick... Boom! die nu op Netflix staat. Vond het een geweldige film. (Geregisseerd door Lin-Manuel Miranda overigens).
Huh waarom doet die tag het niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Em31 je post onder Strani’s account!
Dat klinkt als dat gezeik op weg naar de haven, toen die machinist met zijn schijttrein alleen maar bij stations wilde stoppenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stomme boot. Ik wil er NU af maar dat schijnt ook weer moeilijk te zijn, we moeten eerst naar een haven ofzo
In het WIDM-livetopic kregen alle vrouwen ‘complimenten’.quote:
O bij mij doet hij het wel, ik dacht even dat ze op #ANONIEM was gegaan ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh waarom doet die tag het niet?![]()
WAAR IS @:EM31?!
Ja pffff. En stel dat dat nog samengaat met klacht 8quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt onoverkomelijk![]()
Ik vond klacht drie ook wel heftig om te lezen, het zal je maar overkomen. Dan krijg je neem ik aan gewoon al je geld terug van de reisverzekering?
Ah dankje. Hoe ga je dat overmaken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet meer de volle 400 punten maar juist omdat ik weet hoe het is om iets te missen ben ik empathisch en wil ik wel met je delen
Oké dát wordt lastig, merk ik. We kunnen ook mijn punten samen managen, dat we ze gewoon samen inzetten volgende week? (Maar dan niet zoals je nu hebt gedaan allemaal op één persoon hè!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah dankje. Hoe ga je dat overmaken?
Als je alles op de mol zet, is er toch niets aan de hand?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dát wordt lastig, merk ik. We kunnen ook mijn punten samen managen, dat we ze gewoon samen inzetten volgende week? (Maar dan niet zoals je nu hebt gedaan allemaal op één persoon hè!)
Ik wil ook @Em31 kunnen taggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
O bij mij doet hij het wel, ik dacht even dat ze op #ANONIEM was gegaan ofzo![]()
Ik geloof niet dat @NailQueen en ik daar kundig genoeg voor zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je alles op de mol zet, is er toch niets aan de hand?
Ja ik snap niet zo goed dat je daar als hotel niet gewoon eerlijk over bent, dit kan mensen echt een hoop besparen. Ik vind dat eigenlijk wel je plicht als hotelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja pffff. En stel dat dat nog samengaat met klacht 8![]()
Menn, je loopt een levenslang trauma op
Had je je vorige post achteraf aangepast? Volgens mij werkt het dan niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:52 schreef Arizona het volgende:
Ik
[..]
Ik wil ook @:Em31 kunnen taggen.
Vaag, nu doet hij het wel![]()
Ik ook niet, maar ik hou de schijn op zo lang het duurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:NailQueen en ik daar kundig genoeg voor zijn.
Ah dat is liefquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dát wordt lastig, merk ik. We kunnen ook mijn punten samen managen, dat we ze gewoon samen inzetten volgende week? (Maar dan niet zoals je nu hebt gedaan allemaal op één persoon hè!)
Donequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah dat is lief![]()
Ik wil altijd alles of niets doen. Die les heb ik wel geleerd nu![]()
Misschien kun je de naam nog aanpassen? StraniQueen ofzo?
Jullie zijn veel te lief voor mijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
DoneCheck the poule maar.
Rond vrijdag gaan we dan in conclaaf over de punten
Geen rauwe tomaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer![]()
Kom erbij! Tenzij je ook bepaalde dieetwensen hebt
Nee joh, is toch leuk als jij ook langer lol beleeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te lief voor mij
Waarom als je vrouw was?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het WIDM-livetopic kregen alle vrouwen ‘complimenten’.![]()
Nou ja goed, niet onterecht. Als ik vrouw was, zou ik met Fresia trouwen
Mogen tomatensaus, ketchup en gedroogde tomaat nou wel of niet?quote:
Daar geeft ze de voorkeur aan.quote:
HIEEEERRRquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh waarom doet die tag het niet?![]()
WAAR IS @:EM31?!
Tomatensaus wel. De rest niet. Tenminste ze mogen wel, maar ik hoef ze niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Mogen tomatensaus, ketchup en gedroogde tomaat nou wel of niet?
Dat zou ik jullie nooit aandoenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
O bij mij doet hij het wel, ik dacht even dat ze op #ANONIEM was gegaan ofzo![]()
Is, dat zo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar geeft ze de voorkeur aan.
En ik ook, dus dat schept een band.
Ik word ook wel eens opgezocht door onbekenden. Vooral postbezorgers, soms een pakketdienst. De laatste onbekende die ook achter mijn voordeur kwam was een KPN-monteurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
"Ook Sander Dekker thuis opgezocht door onbekenden, doet aangifte"
Dat ligt dan toch aan hem dat hij die mensen niet kent? Ik krijg alleen bekende mensen over de vloer hoor.
Als ik naar google ga en zijn naam invul, heb ik hem ook thuis opgezocht.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
Dat ligt dan toch aan hem dat hij die mensen niet kent? Ik krijg alleen bekende mensen over de vloer hoor.
Er stond hier onlangs nog een onbekende fiscalist voor de deur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
En doe jij dan ook meestal meteen aangifte?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens opgezocht door onbekenden. Vooral postbezorgers, soms een pakketdienst. De laatste onbekende die ook achter mijn voordeur kwam was een KPN-monteur
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik naar google ga en zijn naam invul, heb ik hem ook thuis opgezocht.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er stond hier onlangs nog een onbekende fiscalist voor de deur.
Ik heb meteen aangifte gedaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat slechtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik naar google ga en zijn naam invul, heb ik hem ook thuis opgezocht.
Maandag maakt Sander Dekker geen deel meer uit van het kabinet en dan ga je hem vanavond nog even thuis opzoeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
Dat Sander Dekker die mensen niet kent, komt omdat die de tel kwijtgeraakt is bij het aantal functies die hij waardeloos heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
Ja echt bizar dat je iemand thuis gaat opzoeken omdat die een andere mening er op nahoudt/iets doet wat je niet leuk vindt/niet voldoende heeft gepresteerd voor jouw sportclubquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Dat thuis opzoeken “en toch niets verkeerds doen” is overigens wel een serieus probleem hoor. In de voetballerij is dat sinds een tijdje ook schering en inslag.
Blijkbaar laten een aantal politici ook al idioten toe tot de Tweede Kamer. Laatst ook die vrouw van BBB, stond er ineens een gek iets uit te delen bij allemaal partijen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Dat thuis opzoeken “en toch niets verkeerds doen” is overigens wel een serieus probleem hoor. In de voetballerij is dat sinds een tijdje ook schering en inslag.
Goed dat je aangifte hebt gedaan. Dat moeten we met heel Nederland doen, gezien al die dreigbrieven in blauwe enveloppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er stond hier onlangs nog een onbekende fiscalist voor de deur.
Ik heb meteen aangifte gedaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal dan heel schijnheilig doen 'Ik wil alleen maar het diegene praten' of in het geval van Jetten. 'We hoorden dat die ziek thuis zat, dus hebben we hem even een fruitmandje pakketje vlees bezorgd omdat we weten dat die vegetariër is.'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijkbaar laten een aantal politici ook al idioten toe tot de Tweede Kamer. Laatst ook die vrouw van BBB, stond er ineens een gek iets uit te delen bij allemaal partijen.![]()
En een keer bij Jetten, dat moest ook maar kunnen ja.
Ja, inder. Hij ziet er echt niet uit als iemand van 81. Als je zou zeggen dat ie in de 60 is, zou ik het ook geloven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
Ik zit mij er over te verbazen (ik kijk naar Matthijs Draait Door) dat Hans Dulfer er zo jong uit ziet voor iemand van 81.
Mja. De gekkies maken het nu wel heel moeilijk om een stevig standpunt hierover in te nemen zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
Ja, omdat je niet tevreden bent over de rechtsbuiten of de trainer van de plaatselijke FCquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja echt bizar dat je iemand thuis gaat opzoeken omdat die een andere mening er op nahoudt/iets doet wat je niet leuk vindt/niet voldoende heeft gepresteerd voor jouw sportclub
Echt om woest van te worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
En allemaal dan heel schijnheilig doen 'Ik wil alleen maar het diegene praten' of in het geval van Jetten. 'We hoorden dat die ziek thuis zat, dus hebben we hem even een fruitmandje pakketje vlees bezorgd omdat we weten dat die vegetariër is.'
Ben je weer helemaal hersteldquote:
Stel je voor dat we allemaal bij @Cyan9 voor de deur zouden staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, omdat je niet tevreden bent over de rechtsbuiten of de trainer van de plaatselijke FC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |