Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
En het gaat hier tenminste niet zo allejezus snel als in de Top 2000-reeks.
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb daar dit jaar niet eens meegelezen omdat ik het allemaal zo veel te snel vond gaan
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!quote:
De Top 2000-topics zijn wel één van de hoogtepunten op FOK. Buiten deze SC uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef Wickedangel het volgende: [..] Nou nee. Hij heeft het over een oude musical met ESF-deelnemers en ik denk aan Mamma mia. Maar daar zat Abba natuurlijk helemaal niet in
Ik ben trouwens waarschijnlijk de enige in Nederland die nooit Mamma mia heeft gezien. Sorry
![]()
Je TTaydar werkt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
Is niet de eerste keer, en vast ook niet de laatste keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat gek, dan heb ik echt compléét de verkeerde vibe van jou doorgekregen!
,Nee, anderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frida, Agnetha, Bjorn en Benny?
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @Wickedangel gevonden ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
De commissie gaat naar ondergetekende
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar in welk forum heb je @:Wickedangel gevonden ?
Dan ga ik daar ook heen,
Ik heb me opzich prima vermaakt met de Top 2000 op zichzelf. En hier ging het er af en toe ook wel over. In 2020 wel het Top 2000-topic meer gevolgd, maar dit jaar de energie er niet voor op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je knipperde met je ogen en dan was er weer een topic vol. Maar erg gezellig.
quote:
Damn, Ik was nog even aan het hopen op 40+quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Top2000 maar ik weet niet of je daar nog veel gaat vinden
Moet je werken dit weekend?quote:
Jawel hoor, alles wat zich in de publieke arena afspeelt, daar kunnen wij een mening over hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
@:Meke over Douwe Bob, ik vind het wel leuk om er flauwe grapjes over te maken (waarover niet eigenlijk), maar wat je zegt, walgelijk is het zeker niet. Uiteindelijk zijn het onze zaken niet ook nog eens.
Zeker. Maar wij weten niks van de details over hoe ze het gaan regelen. Dus wordt het lastig daar een beetje redelijke mening bij te geven. Bovendien is wat ze afspreken onze zaak niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles wat zich in de publieke arena afspeelt, daar kunnen wij een mening over hebben.
Eensch. Hoe ze het gaan regelen, zijn onze zaken niet. Interesseert me trouwens ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Maar wij weten niks van de details over hoe ze het gaan regelen. Dus wordt het lastig daar een beetje redelijke mening bij te geven. Bovendien is wat ze afspreken onze zaak niet.
quote:
Weekend begint nu, maar dat is geen onderdeel meer van de vakantie.quote:
Nee, ook niet.quote:
Wel 'grappig', aangezien het tempo dit jaar een stuk lager lagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb me opzich prima vermaakt met de Top 2000 op zichzelf. En hier ging het er af en toe ook wel over. In 2020 wel het Top 2000-topic meer gevolgd, maar dit jaar de energie er niet voor op de een of andere manier.
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zal een hint geven. In een bepaald jaar zouden ze mee doen, maar dat ging toen op het laatste moment niet door. Twee jaar later zijn ze toen alsnog gegaan.
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n allen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van Eurovisie oude stijl. 1973 was een goed jaar, met Cliff Richard ook. Ik zit alleen te peinzen wie er ook weer won?
Ik hou gewoon niet zo van dat Balkan-gestamp. Het meest recente Eurovisie-nummer dat ik aardig vond, was Euphoria.
Ja, weet niet, misschien lag het er ook gewoon aan dat dit jaar de dagen tussen kerst en oud & nieuw hier toch wat "voller" waren met het gezin met o.a. spelletjesavonden en veel wandelen. Dat ik daarbuiten er gewoon geen energie voor op kon brengen. In de Top 2000-periode van 2020 heb ik persoonlijk gewoon veel minder gedaan (= eerder aan Fok toe)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel 'grappig', aangezien het tempo dit jaar een stuk lager lag
Buiten de spitstijden, om het maar even zo te noemen, vond ik het ook best wel te doen deze keer om fatsoenlijk mee te kunnen lezen en posten
Treble?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zal een hint geven. In een bepaald jaar zouden ze mee doen, maar dat ging toen op het laatste moment niet door. Twee jaar later zijn ze toen alsnog gegaan.
Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n alleen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.
Zie daarvoor het "samenkijken oude editie" topic
2012 met die wanstaltige presentatie van Eldarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alvast een aanrader: als ik het goed uitreken kijken we met z'n alleen over 3 weken het jaar 1973 terug en volgende week het jaar 2012.
Zie daarvoor het "samenkijken oude editie" topic
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2012 met die wanstaltige presentatie van Eldar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een hint. Het jaar dat ze daadwerkelijk meededen, kwam hier zoiets in de SC voorbij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.
Ik heb ook geen idee wat Luc bedoeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm zegt me niks. Een mysterie.
Ik blijf erbij dat er niets mis is met een kerstboom kopen in januariquote:
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:49 schreef Strani het volgende:
Ze maken het je wel moeilijk hè @:WickedAngelRoep maar als je hulp nodig hebt om met dit tuig hier te dealen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niks wijzer. Nederlanders?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog een hint. Het jaar dat ze daadwerkelijk meededen, kwam hier zoiets in de SC voorbij.
Nee, wel Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog steeds niks wijzer. Nederlanders?
Vooral als er 60% korting af gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er niets mis is met een kerstboom kopen in januari
Oh bahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeld
70!quote:
Belgen dan. Zegt me nog steeds niks. Ik laat het los.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.quote:
Oh ja, hier in ESF zijn alle verbale klappen voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik ben ooit op FOK! in het Big Brother-forum begonnen en je wilt niet weten welke verbale klappen daar werden uitgedeeld
Owww. Jij bood me je bescherming aan, maar misschien heb jij meer bescherming nodigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, hier in ESF zijn alle verbale klappen voor mij
En van de andere kenners komt vast wel met het antwoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Belgen dan. Zegt me nog steeds niks. Ik laat het los.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww. Jij bood me je bescherming aan, maar misschien heb jij meer bescherming nodig
Ik ben meer van elkaar respectvol behandelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.
Oehquote:
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien stel ik het erger voor dan het was, sorry. Het was iig een knotsgek forum.
Oké hier schrik ik een beetje van. Ik wist dat je er extreem gedachtegoed op nahield maar dit?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben meer van elkaar respectvol behandelen.
Om toegang te krijgen heb je wel een codewoord nodig. Als je dit codewoord zegt, krijg je bij binnenkomst ook een gratis drankje aangeboden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer werkt het, daarna niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.
Zoiets hadden we nog niet eerder gezien,
I’ve blown my coverquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké hier schrik ik een beetje van. Ik wist dat je er extreem gedachtegoed op nahield maar dit?
Ik kwam er ook pas in bij BB5, hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog niet op fok, Maar dat eerste seizoen met Bart, Ruud, Sabine, Willem.
Zoiets hadden we nog niet eerder gezien,
Sorry is hier verbodenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om toegang te krijgen heb je wel een codewoord nodig. Als je dit codewoord zegt, krijg je bij binnenkomst ook een gratis drankje aangeboden.Een cocktail, hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Ik geloof dat ik het tweede en misschien zelfs derde seizoen ook heb gevolgd, maar ik weet geen naam meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De eerste keer werkt het, daarna niet meer denk ik.
BB3 was ook redelijk legendarisch, met een arm en rijk gedeelte.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het tweede en misschien zelfs derde seizoen ook heb gevolgd, maar ik weet geen naam meer.
Doe rustig aan met de warme chocomelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten drankjes thuis!
Ik koop morgen weer nieuwequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe rustig aan met de warme chocomel
Dat gaat automagisch als het goed is.quote:
Moet ik een toverspreuk gebruiken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat automagisch als het goed is.
Heb je mijn DM ook al gezien?quote:
Mag ik dan van u een Franse Boogschutter?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten drankjes thuis!
Gloepens donker hier!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de toko maar afsluiten
*doet het licht uit*
Oerend zacht, kwamen zie daar angeslopenquote:
Maar zoals altied kwam aan dat gesluip een end.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Oerend zacht, kwamen zie daar angeslopen
Bertus op pantoffels, en Tinus op de kousenvoet
Doar zaten zie nog joaren en die duurden heel erg langquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar zoals altied kwam aan dat gesluip een end.
Deur 'n grote agent die de traagheid van die gozers herkent.
Wel een leuke avond/nacht gehad?quote:
Overlevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |