We moeten haar helaas uit de uitslag schrappenquote:
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg niet eens een bewijs, gewoon niets.
In die spuit zat inderdaad gebakken lucht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.
Als jullie binnenkort niets meer van me horen weten jullie waarom.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.
Nou ja. De eerste en gebruikelijke gedachte is dat je dan bent ontvoerd door @Strani. Maar we zullen dit ook in gedachten houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als jullie binnenkort niets meer van me horen weten jullie waarom.
Oei ja, moeilijk dit. Al is Strani denk ik wel een soort van psychopaat die dan in mijn naam gaat posten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De eerste en gebruikelijke gedachte is dat je dan bent ontvoerd door @:Strani. Maar we zullen dit ook in gedachten houden.
Goed punt. Nou ja dat doorzien we dan denk ik nog wel. Want het valt gelijk op als jij constant heel aardig tegen hem bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei ja, moeilijk dit. Al is Strani denk ik wel een soort van psychopaat die dan in mijn naam gaat posten.
Strani is wel zo smooth dat hij fictieve ruzies en diacussies tussen “hem” en “em” schrijft.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt. Nou ja dat doorzien we dan denk ik nog wel. Want het valt gelijk op als jij constant heel aardig tegen hem bent.
Ik kreeg mijn vorige injecties gewoon in mijn arm in plaats van tussen mijn oren, dan heb ik wel de echte gekregen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben je al in een vrij treurige plaats als Drachten of Heerenveen, is het nog voor niks ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie het was ook niet in een Elfstedenstad dus daar ga je al
Ik vind Heerenveen wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al in een vrij treurige plaats als Drachten of Heerenveen, is het nog voor niks ook!
De discussie over de aanwijsplekken maakt de voorbereiding op Peking er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Als ik Roest was zou ik straks per ongeluk op m'n plaat gaan.
Vind het echt zó dom allemaal. Denk dat niemand dit ook begrijpt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De discussie over de aanwijsplekken maakt de voorbereiding op Peking er ook niet beter op.
Maar de frustratie is te begrijpen.
Maar wel een prikbewijs? Of ben je zoals Em ook in het ootje genomenquote:
Dit zeg je ook alleen maar omdat mijn familie uit Drachten komt hèquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen wel leukDrachten heel deprimerend al ging ik er vaak half omheen.
Het is allemaal zo klunzig gegaan, je zou van een schaatsland als Nederland toch wel een betere voorbereiding voor de OS verwachten... Maar dat hele gedoe met die 'matrix maar toch niet helemaal want we doen ook aanwijsplekken en Sven is onze held' is zo rommelig als wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Als ik Roest was zou ik straks per ongeluk op m'n plaat gaan.
Dat wel, maar ik niet bij de GGD gepriktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel een prikbewijs? Of ben je zoals Em ook in het ootje genomen?
Ik verlies ook altijd alleen maar omdat ik daar zelf voor kies hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani is wel zo smooth dat hij fictieve ruzies en diacussies tussen “hem” en “em” schrijft.
Pas als hij keer op keer als winnaar naar voren komt moeten we ons zorgen gaan maken!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar omdat mijn familie uit Drachten komt hè
Die bondscoach wordt gewoon zwaar door iemand beïnvloed en/of heeft zelf ook een duidelijke voorkeur. Dat hoort gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is allemaal zo klunzig gegaan, je zou van een schaatsland als Nederland toch wel een betere voorbereiding voor de OS verwachten... Maar dat hele gedoe met die 'matrix maar toch niet helemaal want we doen ook aanwijsplekken en Sven is onze held' is zo rommelig als wat.
Sorry maar Drachten is superdeprimerendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar omdat mijn familie uit Drachten komt hè
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sorry maar Drachten is superdeprimerend![]()
Friesland heeft wel meer deprimerende plaatsjes (denk aan Paesens, of een Damwoude), maar die hebben toch weer iets van romantiek in hun troosteloosheid, hun afstand van de echt bewoonde wereld.
Drachten heeft zelfs dat niet.
@Em31 post jij nu als Strani soms?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verlies ook altijd alleen maar omdat ik daar zelf voor kies hoorEm en ik hebben gewoon een wat vreemde dynamiek.
Nou dat verbaast me niets, Drachten is ook niet een plek waar je heimwee naar hebt, lijkt mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]Ik ben er eerlijk gezegd nooit geweest. Mijn familie zit er ook al meerdere generaties niet meer.
Oké ja jullie hebben me doorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Em31 post jij nu als Strani soms?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Em31 post jij nu als Strani soms?
Dat busstation linksachter is dus hoe de meeste mensen Drachten leren kennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Strani het volgende:
Maar hoezo is dit nu weer deprimerend?
[ afbeelding ]
Oké ik geef toe, het is wel vrij ernstig jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat busstation linksachter is dus hoe de meeste mensen Drachten leren kennen.helemaal donker en verlept
Het centrale plein is ook wel heel knus eigenlijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
Of dit dan, is toch een prachtig gebouw voor een poppodium?
[ afbeelding ]
Je hebt ook wel normale delen hoor, was een keer op bezoek bij een meisje van mijn studie en die woonde me toch in een villawijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik geef toe, het is wel vrij ernstig jaWas vast veel mooier toen mijn familie er nog zat.
Dit ziet eruit als een nog treurigere versie van Almelo, johquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het centrale plein is ook wel heel knus eigenlijk!
[ afbeelding ]
Dat het bestáát hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een nog treurigere versie van Almelo, joh
Vergeten jullie niet om af en toe van account te wisselen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ja jullie hebben me doorStrani en ik delen onze accounts al ruim een jaar. Heel romantisch natuurlijk maar ja we dachten jullie begrijpen dit nooit.
Ik heb toch ook voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Ben even aan het teruglezen. Het onderwerp Douwe Bob is hier al uitgebreid besproken
Ik heb geduld hoor Timmie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:43 schreef H_T het volgende:
@:GeorgeM je zal toch nog even moeten wachten. De hele boom opzetten is toch wat meer werk dan waar ik nu zin in heb, maar ik beloof je te tangen als ie staat
Kan niet wachten om getangd te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:43 schreef H_T het volgende:
@:GeorgeM je zal toch nog even moeten wachten. De hele boom opzetten is toch wat meer werk dan waar ik nu zin in heb, maar ik beloof je te tangen als ie staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:57 schreef usagi414 het volgende:
Wat een mooi stuk van Thijs Zonneveld. over Amy Pieters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Had ook nooit gedacht dat we nu nog 35.000 besmettingen zouden hebben (incl storing dan wel).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef Em31 het volgende:
Had echt nooit gedacht dat we nu nog met een leeg Thialf zouden zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb toch ook voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest gedaan.
Ik hang m’n onderbroeken altijd buiten te drogen
Ja. Vooral voor de kinderenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar ik vind het echt dieptriest dit
Ik heb ‘m geprint. Maar je kunt op de priklocatie een verklaring invullen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Even een vraagje voor de mensen hier die zich al hebben laten boosteren, kregen jullie een uitnodiging en gezondheidsverklaring met de post? Ik namelijk niet. En zo nee, heb je dan de gezondheidsverklaring uitgeprint van die link in de mail?
Wij hebben geen werkende printer dus dan moet ik morgen nog langs de copyshop.![]()
Ja de grapjes zijn leuk, maar eigenlijk is het echt te dom voor woorden inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar ik vind het echt dieptriest dit
Met de post heb ik dit keer ook niets gekregen. En de vorige keren wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Even een vraagje voor de mensen hier die zich al hebben laten boosteren, kregen jullie een uitnodiging en gezondheidsverklaring met de post? Ik namelijk niet. En zo nee, heb je dan de gezondheidsverklaring uitgeprint van die link in de mail?
Wij hebben geen werkende printer dus dan moet ik morgen nog langs de copyshop.![]()
Schijnt voor mannen moeilijk te zijn weerstand te bieden als vrouwen zich aan je voeten werpen. Kijk maar naar Marco B. En zo zijn er zo veel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de grapjes zijn leuk, maar eigenlijk is het echt te dom voor woorden inderdaad.
Nouuu ho ho, om nou direct 'mannen' als collectief te beoordelen op wat Marco Borsato en Douwe Bob uitvreten...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Schijnt voor mannen moeilijk te zijn weerstand te bieden als vrouwen zich aan je voeten werpen. Kijk maar naar Marco B. En zo zijn er zo veel.
Ik doelde meer op de mannen in de spotlights en natuurlijk niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu ho ho, om nou direct 'mannen' als collectief te beoordelen op wat Marco Borsato en Douwe Bob uitvreten...
Zonder iemand als Martina Sáblíková wil ik het goud wel opschrijven voor Irene.quote:
Da's toch wel een belangrijke nuancequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mannen in de spotlights en natuurlijk niet allemaal.
Jij zou daar makkelijk weerstand aan kunnen bieden.
Dat lijkt mij een gevalletje autocorrect, maar ik ga kijken wat ik voor je doen kanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kan niet wachten om getangd te worden
Ja ook. Maar ik heb het vooral te doen met zijn ex-vriendin die al 3 jaar probeert zwanger te worden.quote:
Dacht dat je dat wel doorhad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's toch wel een belangrijke nuance
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ook. Maar ik heb het vooral te doen met zijn ex-vriendin die al 3 jaar probeert zwanger te worden.
Ik heb zelfs nog geen brief ontvangen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Ook mannen buiten de spotlight kunnen dit doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mannen in de spotlights en natuurlijk niet allemaal.
Jij zou daar makkelijk weerstand aan kunnen bieden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog geen brief ontvangen.
Gezondheidsverklaring van de site van RIVM geprint en ingevuld, uitnodiging via e-mail ontvangen nadat ik de afspraak had gemaakt. Die dus laten zien bij de ingang.
Overigens helemaal geen last gehad, behalve beetje pijnlijke plek waar geprikt is. Ik merk странно, поэтому я думаю, что все прошло хорошо, и я готов к номеру 4!
Of ze zijn weer bij elkaar, maar daar krijg hij nog een kindje mee. Echt te walgelijk voor woordenquote:
Ik heb zowel de uitnodigingen van onszelf als die voor mensen die drie straten verder wonen ontvangen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met de post heb ik dit keer ook niets gekregen. En de vorige keren wel.
Heb je stiekem Sputnik gehad?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Cee het volgende:
странно, поэтому я думаю, что все прошло хорошо, и я готов к номеру 4!
Chroestjov Stranikita?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef H_T het volgende:
Als ik het goed heb staat hier странно stranno... Wat ik verdacht veel vind lijken op een naam waar ik even niet op kom...
Ja en Harry Mensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ook mannen buiten de spotlight kunnen dit doen.
Een collega (en het is ook een lul) had ook twee kinderen bij twee vrouwen in dezelfde maand.
1 bij zijn ex en 1 bij zijn nieuwe vriendin.
Als ze straks maar wel durftquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef Em31 het volgende:
Dit kan ook nog een leuke verrassing worden op de OS
[ instagram ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:47 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Ik volg Douwe Bob totaal niet maar 3 kinderen binnen 1 jaarDan vraag je je toch ook af hoeveel soa’s die mensen inmiddels wel niet hebben..
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:59 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Ik volg Douwe Bob totaal niet maar 3 kinderen binnen 1 jaarDan vraag je je toch ook af hoeveel soa’s die mensen inmiddels wel niet hebben..
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:31 schreef Meke het volgende:
Huh wat gebeurde hier![]()
![]()
Dit:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar hoe zijn de kansen van Sven Kramer op de skeleton?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef Em31 het volgende:
[ instagram ]
Die doet ook nog even een looping en wint dan tóch nog goudquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar hoe zijn de kansen van Sven Kramer op de skeleton?
En ze is nog een FOK!ster ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef Em31 het volgende:
[ instagram ]
Zag een stukje van Rochelle, vond haar altijd heel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
Ohh mensen ik weet niet of jullie allemaal veel talentenjachten volgden, maar Better than Ever is echt ZO'N tof programmaMet allerlei mensen uit talentenjachten (zelfs Starmaker @:Prisha
), die een verhaal hebben en waarbij het niet heeft gebracht waar ze op hoopten of die best onder druk zijn gezet en niet zichzelf konden zijn.
Zij krijgen in het programma een herkansing en mogen een helemaal eigengekozen nummer zingen op de manier waarop zíj het willen. Echt fantastisch![]()
Wat Nicolien Sauerbreij over Edwin van Calker heeft gezegd in de quiz dekt denk ik de lading wel.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag een stukje van Rochelle, vond haar altijd heel goed
Ik zag een stukje bij Beau gisteren met Waylon. Lijkt mij zeker leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
Ohh mensen ik weet niet of jullie allemaal veel talentenjachten volgden, maar Better than Ever is echt ZO'N tof programmaMet allerlei mensen uit talentenjachten (zelfs Starmaker @:Prisha
), die een verhaal hebben en waarbij het niet heeft gebracht waar ze op hoopten of die best onder druk zijn gezet en niet zichzelf konden zijn.
Zij krijgen in het programma een herkansing en mogen een helemaal eigen gekozen nummer zingen op de manier waarop zíj het willen. Echt fantastisch![]()
In Den Haag moest je juist daar het formulier invullen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Zou ook kunnen dat je die vragenlijst op de priklocatie nog kan invullen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Aantal mensen in COR vroegen het ook en daar waren ook gewoon formulieren en pennen op locatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik doe het daar wel.
En als dat niet kan dan ga ik een scène schoppen en schreeuwend weg en wappie worden.
Ik heb de eerste gezien. Echt tof! En Waylonquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
Zij krijgen in het programma een herkansing en mogen een helemaal eigengekozen nummer zingen op de manier waarop zíj het willen. Echt fantastisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |