SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Waar lees je dat allemaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef mario390 het volgende:
vera had ook bij en feest
ruzie met en meisje
plezierquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef Blackprinces het volgende:
Kitty weer bezig met brood zo te zien.
Wat zijn die andere aan het maken?
ja maar nur benny is veelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
@:Mario390
@:Bennie en @:Lavenderr en @:Gert zijn mod hier
is een megakwark bol die Vera heeft gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef Blackprinces het volgende:
Kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef Blackprinces het volgende:
Oh die wil ik ook wel zien!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
op stream 2,julie kijken jja
altijd nur stream 11
stream 11 was en foute typ,quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel zien!!!![]()
![]()
Bijna weekend Ebinasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Bijna weekend Ebinasvrijdag 7 januari 2022 15:32 schreef Ebinas het volgende:[/b]
- ik kap er mee, tik alles fout
-
Hij zei dat ie zich nu minder zelfverzekerd voelde etc,door dat hij zijn spullen/kleding niet heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
Sercan zit erbij alsof ie t niet meer ziet zitten
Vera zit aan tafel, Grace was aan t praten met Salarquote:
stream 2 20 min geledenquote:
Als je denkt dat de mensen thuis jou eerder weg willen hebben dan iemand zoals Kitty zou ik me ook niet zo prettig voelenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
Sercan zit erbij alsof ie t niet meer ziet zitten
Oh ik switch ook tussen beide streams..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 20 min geleden
ik kann niet 2 streams gleichzeitig
kijken deswegen ben ik betje achter
Niemand kan 2 streams kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 20 min geleden
ja even en 20 min wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik switch ook tussen beide streams..
Hoop het niet. Zou leuker zijn in de hele groep.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zouden ze het nu te horen krijgen?
het is gewoon prettiger als je commentaar geeft op de streams van dit moment en niet op die van een half uur geleden....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja even en 20 min was
leuke girltalk
nee ik heb en andere systemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand kan 2 streams kijken
dus je kiest er 1
en die volg je dan live
Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon prettiger als je commentaar geeft op de streams van dit moment en niet op die van een half uur geleden....
Dat zij het niet weten vind ik wel leuk, dat wij het niet weten wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Jockari het volgende:
Kristof wil dat ze nu eens snel gaan beslissen. Zitten dus zoals wij in onzekerheid.
Alcohol zou continu beschikbaar moeten zijn. Dan zien we dingen die niemand zou verwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
je denkt toch niiet dat alle altijdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
gisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoed dat de opdracht van Salar en Nawel pas in de liveshow bekend wordt gemaakt.
ze geven wel live commentaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je denkt toch niiet dat alle altijd
live kijken?
Ik denk dat ze suiker missen,quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagen
Ik wil het nu! Ik wil drama!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
achzo,vrijdag vandaag is liveshow?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
Is er iets met jouw geheugen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo,vrijdag vandaag is liveshow?
@mario390 ik vrees morgen zaterdag dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ga ik weer achterover in de lurkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... ik denk dat ze in de DBK de kijkersvragen moeten beantwoorden ... pff
Nee, morgen. Zaterdag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is geen excuus voor domme vragen waarop het antwoord al lang bekend is.quote:
laatste jaar was donderdag toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:mario390 ik vrees morgen zaterdag dus.
Niets van meegekregen iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaan
Dacht dat ze het hadden over een gesprek met een psycholoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
dat is geen dome vraagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor domme vragen
Eens. Gast is soms moedeloos van te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor domme vragen waarop het antwoord al lang bekend is.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaan
We moeten gewoon iets vaker op de Instagram Story van BB kijken blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Net gekeken, maar zag dat er niet bij staanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon iets vaker op de Instagram Story van BB kijken blijkbaar.![]()
[ afbeelding ]
Oh serieus, da's ook wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:00 schreef Burner82 het volgende:
Wel fijn dat Kutty even uitlegt dat kijkersvragen, vragen zijn die gesteld zijn door de kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Daar moeten we wel even van bijkomen. Even rust in de tentquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val echt om van hun reacties ... wow
Uh, ze bedoelen de streams die wij volgen. Er is niet nóg een andere stream als je dat dacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Oh
[..]
Oh serieus, da's ook wat.
Dan kan ik net zo goed kappen met deze streams, toch?
Want dan gebeurt er voor ons werkelijk niets meer.
Ik ga niet, naast FOK! en de live streams, ook nog eens Instagram in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lekker harigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias eet kiwi's met schil (sinds hij in het huis is zegt hij, want lui)
Oh pffffffffffffffffffff vond het best jammer ondanks dat er zo weinig gebeurd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh, ze bedoelen de streams die wij volgen. Er is niet nóg een andere stream als je dat dacht.
stemmen moet via de big brother site/rtlxl, streamen via videoland en updates gaan via instagram.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ga niet, naast FOK! en de live streams, ook nog eens Instagram in de gaten houden.
Hoop dat ze broccoli met kip heeft geantwoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:06 schreef Hunter het volgende:
Kitty haar vraag was wat ze het liefste kookte
Sercan zijn vraag ging over de uitspraak van zijn naam
Dat zet wel meteen de boel op scherp!
Wat een treurnisquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:06 schreef Hunter het volgende:
Kitty haar vraag was wat ze het liefste kookte
Sercan zijn vraag ging over de uitspraak van zijn naam
Dat zet wel meteen de boel op scherp!
En twitter, geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
stemmen moet via de big brother site/rtlxl, streamen via videoland en updates gaan via instagram.
lekker handig bezig
die kijkersvragen gaan zeker ook alleen via instagram?
in scanman lopt ook en discussie overquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef Harry het volgende:
Ik heb het afgelopen uur Grace (Braziliaanse) horen praten over "negerin" en "negrowalk".
Die zal het, wat taal betreft, niet snel over racisme hebben....
alvast aan het voorbereiden op de poes van vera kittyquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
alvast aan het voorbereiden op de poes van vera kitty
beide heb ik niet dus ze ontkomen aan mijn vragenquote:
Echt handig en overzichtelijk is het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
stemmen moet via de big brother site/rtlxl, streamen via videoland en updates gaan via instagram.
lekker handig bezig
Via Instagram Stories worden ook soms vragen gesteld ja, was vorig jaar ook al zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
lekker handig bezig
Ah, voorgekauwde veilige vragenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:10 schreef Hunter het volgende:
Even geleend van twitter
* Kristof zijn vraag was of hij het gevoel had dat hij iets gemist had omdat hij er later in kwam
* Nouchine haar vraag was waarom ze er altijd zo flawless uit zag
* Kitty haar vraag was wat ze het liefste kookte
quote:
quote:
Nog niet in t huis zelf zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee alleen simpele open deur vraagjes beantwoorden door kijkers...
Ik ga niet alles in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was woensdag op insta of Facebook
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera in de DBK : Volgens mij willen de mensen thuis dat ik met Tobias ga...
Daar hebben de kijkers niets mee te maken...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
zei zij dit? dat kann zij niet wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste excuus voor d'r moeder is al gevondenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah, stream 2. Leuk stukje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera in de DBK : Volgens mij willen de mensen thuis dat ik met Tobias ga... want Tobias en ik moesten daar ook al een keer met z'n 2en zitten, en toen was het van, jullie kunnen wel goed met elkaar opschieten he..
Ja, we hebben we gekletst, maar ik zie nog niet ... ja....
Nawel : Ja, zij zien soms wel meer dan wij he.
Vera : Ja, of ze willen dat gewoon he.
En zo verpest BB hetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera in de DBK : Volgens mij willen de mensen thuis dat ik met Tobias ga... want Tobias en ik moesten daar ook al een keer met z'n 2en zitten, en toen was het van, jullie kunnen wel goed met elkaar opschieten he..
Ja, we hebben we gekletst, maar ik zie nog niet ... ja....
Nawel : Ja, zij zien soms wel meer dan wij he.
Vera : Ja, of ze willen dat gewoon he.
denk je nu echt dat een meisje in een RLS na dag 6 gaat zeggen dat ze verliefd is op een jongen in datzelfde huisquote:
nee ik nooit maar somige hier in deze topicquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je nu echt dat een meisje in een RLS na dag 6 gaat zeggen dat ze verliefd is op een jongen in datzelfde huis
somige typten het alquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik nooit maar somige hier in deze topic
Hij is te cliché. Het ligt er te dik bovenop. Beetje studentikoos, oppervlakkig type.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:31 schreef Japio666 het volgende:
Tobias is in mijn opinie de meest fake persoon die daar rondloopt. Alles aan hem komt gemaakt over. Zelfs zijn lach ziet er geregisseerd uit. Heel bewust van de camera’s die jongen. Ik zeg: Eruit met die gast
Ik vind haar zelf ook niet echt slim overkomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Vera vertelt dat ze ooit een ex heeft gehad die niet zo slim was. Ze had hem ontmoet bij een Miss verkiezing. Deze verkiezing voor Miss Toerism in Sri Lanka: https://www.pzc.nl/algeme(...)%2Fwww.google.com%2F
Nee dat zeg ik helemaal niet, ik heb het nu puur over de types en scripts, of ze die nu aan een model geven of niet boeit helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zegt meer over jou dan over de rest van NL
jij vindt modellen dus interessante types en karakters![]()
![]()
vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar zelf ook niet echt slim overkomen.
je weet ook veelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Vera vertelt dat ze ooit een ex heeft gehad die niet zo slim was. Ze had hem ontmoet bij een Miss verkiezing. Deze verkiezing voor Miss Toerism in Sri Lanka: https://www.pzc.nl/algeme(...)%2Fwww.google.com%2F
Vera zegt daarnet, dat er nog geen man voor haar in het huis zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera ziet het nog niet zo zitten met Tobias zo lijkt het
En terecht. Daar zit je niet op te wachten zo'n klef stelletje in het huis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
mwahhhquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
wat is henna??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
wat nu lullig zou zijn
dat de helft stik allergisch is voor die Henna shit
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
wat nu lullig zou zijn
dat de helft stik allergisch is voor die Henna shit
Moet haar iets langer meemaken tijdens de streams, om daar idd een juist oordeel over te kunnen vormenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen
ook de mannen
hebben toch wel hersens in hun hoofden
Elke dag doorbrengen met iemand wie je seksueel aantrekkelijk vindt, dat kan zomaar anders zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Vera zegt daarnet, dat er nog geen man voor haar in het huis zit.
Maar ze zegt ook: "dat kan over drie weken zomaar anders zijn".
Wij zijn Google nietquote:
dit bedoel ik dus, Jill en Thomas waren populair omdat dat ook de enige 2 daren waarbij je niet meteen kon verwachten wat je zou krijgen omdat ze ook door het huis renden alsof ze achterna gezeten werden, dat maakt ook voor boeiende tv naar mijn mening kijk bijvoorbeeld naar Australië waar er geregeld wel meer energieke, kleurijke of speciale gevallen tussen zitten elk seizoen, ik weet het is nog maar de eerste week maar op Grace na vind ik iedereen wat... stijf for lack of a better wordquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:11 schreef Flow3r het volgende: [..] Vorige BB waren Jill en Thomas het populairst
![]()
Ze kreeg in de DBK de vraag wat ze van Tobias vond. Was een vraag van de kijkers.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei zij dit? dat kann zij niet weten
FOK! is vaak de eerste hit op Google, dus wij zijn het toch een beetje welquote:
ja weet ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:40 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze kreeg in de DBK de vraag wat ze van Tobias vond. Was een vraag van de kijkers.
Henna is een soort verfquote:
Ja! Nu! Meer suiker en meer alco er inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wil het nu! Ik wil drama!
Ze had het in ieder geval wel gezegd tijdens het kippenhok bij de kledingkasten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Salar vindt Vera het knapst
en Vera vindt Salar niet het knapst
heeft ze ook gezegd gisteren in de dbk?
aah toen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze had het in ieder geval wel gezegd tijdens het kippenhok bij de kledingkasten.
ik vind Peter niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
Vind die Tobias en Vera veruit de meest saaie bewoners tot nu toe
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
Saral doet daar eigenlijk echt nix. Zetelhangen, nog eens bankhangen. Geen inbreng in dat kot.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Peter niks
en Saral ook erg gelikt
Komt wel ze gaan seksenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter kreeg vragen over uit de kast komen. Hij zegt, ah ja, dat heb ik al zovaak verteld.
Ik dacht dat ik Vera van de week hoorde praten in de badkamer over dat ze hem té mooi vond en twijfelde of hij wel op vrouwen viel…quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Salar vindt Vera het knapst
en Vera vindt Salar niet het knapst
heeft ze ook gezegd gisteren in de dbk?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef odie22 het volgende:
ik vind Peter een flapdrol, die zie je helemaal nergens
wij zijn het eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef odie22 het volgende:
ik vind Peter een flapdrol, die zie je helemaal nergens
die 25 min is nog veel te lang, ze kunnen nu nog allemaal rustig douchen en warm water pakken en pannen vullen , of wat ze ook doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
Werkoverleg BB.
Stagair 1: Holy fuck, heb je die gasprijzen gezien?
Stagair 2: Ja man, eg nie normaal!
Stagair 1: Wat nou als ze straks weer allemaal 45 minuten onder die douche gaan staan
Stagair 2: Haha ja, daar gaat ons budget man! Dat wordt geen personeelsuitje
Stagair 1: Timertje op zetten? uurtje per dag?
Stagair 2: Fuck it. 25 min max.
Ja, had gewoon 7 minuten moeten zijn. Gedwongen met 3 tegelijk per douche.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
die 25 min is nog veel te lang, ze kunnen nu nog allemaal rustig douchen en warm water pakken en pannen vullen , of wat ze ook doen
Mario, we geilen niet allemaal op poepende vrouwenquote:
ik typ wat ik op stream zie,enquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario, we geilen niet allemaal op poepende vrouwen
Maar is je anus zo gebkleekt als haar tanden? Vragen, vragen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bovenlip van die wittand staat net zo stijf als mijn penis als ik geil ben
goed bedacht al, 2 in 1 hokje en dat roze fotomodel apartquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, had gewoon 7 minuten moeten zijn. Gedwongen met 3 tegelijk per douche.
ja deswegen zijn ze erder plassen geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kijk liever hier naar , maar ieder zijn meug
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar is je anus zo gebkleekt als haar tanden? Vragen, vragen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
De beste daar !quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:07 schreef Whuzz het volgende:
Noes complimenteert Navel over d'r borsten. Terecht!
Ik Vera, maar sla naveltje ook niet over hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste daar !
Als ik gedwongen werd om te kiezen zou ik sowieso Nawel doen.
Nou, stiften dan maar hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera is wat jong voor me, maar een schatjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik Vera, maar sla naveltje ook niet over hoor
Gelukkig hebben we iets waar we ons kapot aan kunnen ergerenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Krijg ook al de zenuwen van dat gezang van Grace![]()
heerlijk ergeren![]()
Kan wel hoor heb ze ook allebei open staanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 20 min geleden
en een snufje Kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vera is wat jong voor me, maar een schatje
Geef me Nawel met het karakter van Vera... dan komen we er wel.
Dat zou nog eens een luxe zijn he?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste daar !
Als ik gedwongen werd om te kiezen zou ik sowieso Nawel doen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we iets waar we ons kapot aan kunnen ergeren
Speel jij dan maar lekker met siliconenkit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
the mummy returnsquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Speel jij dan maar lekker met siliconenkit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een luxe zijn he?
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In de breedste zin van het woord bedoel ik dat en niet alleen haar borstenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Is dat al bewezen?
Ze bewegen namelijk best soepel
Ach.. ik probeerde een beetje fatsoenlijk over te komen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?
Dat zijn kogelgaten van zijn tijd in 'namquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dat ze hun koffer krijgen, Dimi's broek begint al helemaal te slijten
Het is tot nu boring iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef Mjelleke het volgende:
Big brother zou beter en uitdagender worden. Zie er nog niets van terug
Hey Lavenderrquote:
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?
ze heeft gewoon geen middel...quote:
Even oud! Wow.. dat had ik idd ook niet gedacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.
Ik had ook niet verwacht dat Nawel pas 26 zou zijn. Dacht eerder 35 ofzo. En Grace vind ik er dan wel weer jonger uit zien dan de 35 die ze is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.
Viel mij ook al op dat hij nog zo schoon wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat me wel opvalt aan het roze pak van Kitty, dat die van de week wat smerig was op der kont en nu weer smekkeloos schoo, als je al een week aan het koken bent, dan zou het er ook smerig uit moeten zien maar valt me op dat die schoon is, misschien zijn er 2 van hahahaha
toch niet aldoor in de keuken, je veegt je handen weleens af aan je broek maar niks...hmmmquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij nog zo schoon was
Hee daar zijn die dure tandenborstels niet voor bedoeld!quote:
hopelijk is het halfuur dat eraf is het halfuur met de "experts"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ik mag hopen dat de liveshow van morgen niet zo tegenvalt als deze week. Ze hebben een uur, waar het vorig jaar nog anderhalf uur was.
Ze hoeven niet zoals vorig jaar de afgelopen 24 uur te laten zien want dat gebeurd in de reguliere afleveringen al dus ze kunnen een vol uur TV maken. Dat is misschien wel een voordeel met vorig jaar vergeleken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ik mag hopen dat de liveshow van morgen niet zo tegenvalt als deze week. Ze hebben een uur, waar het vorig jaar nog anderhalf uur was.
Dotteke is dit jaar mod ipv Lavenderrquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
@:Mario390
@:Bennie en @:Lavenderr en @:Gert zijn mod hier
Wat!?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
hopelijk is het halfuur dat eraf is dat halfuur met de "experts"
ook hier in BB?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dotteke is dit jaar mod ipv Lavenderr
Dat is inderdaad wel een voordeelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet zoals vorig jaar de afgelopen 24 uur te laten zien want dat gebeurd in de reguliere afleveringen al dus ze kunnen een vol uur TV maken. Dat is misschien wel een voordeel met vorig jaar vergeleken.
Moeder Theresa/Moeder Overste...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is gewoon Moeder Theresa
Kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is gewoon Moeder Theresa
quote:
Dotteke heeft er wat van gezegd, jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook hier in BB?
maar in scanman heb je de
ruzie verwijdeerd wel?
Haal er nog eens ruim 20 minuten aan reclame vanaf.... Maar ja, voor een paar leuke bommetjes heb je ook maar 1 minuut nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af. Een dag schoonhouden moet lukken maar een hele weekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Angelique61 het volgende:
Bestaat
[..]
toch niet aldoor in de keuken, je veegt je handen weleens af aan je broek maar niks...hmmm
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja die zie je deze week al zeker niet want ze heeft corona
Ik ook. Grees zingen = streamswitchen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af. Een dag schoonhouden moet lukken maar een hele week
Tijdens de liveshow lijkt me ook wel wat als ze allemaal op de bank zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zal wss voor na de uitzending zijn, zodat er een dagje drama is voor de live
Waarom moet je een vuur aanmaken, terwijl het vuur al gedoofd is. Kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij kijkte om dat
ik getypt heb dat ruzie is
Big Brother zou het vandaag bekendmaken dacht ik, of dat werd hier toch gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tijdens de liveshow lijkt me ook wel wat als ze allemaal op de bank zitten.
Geraldine: "En Salar, waarom heb jij Sercan eigenlijk genomineerd?"
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij kijkte om dat
ik getypt heb dat ruzie is
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Big Brother zou het vandaag bekendmaken dacht ik
je schrijft "puur vervelend" verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zingen van die bewoners is pure verveling.
Dat komt van Salar want die fluisterde dat tegen Nawel gisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.
nee om dat ik het erder zei is het vuur uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je een vuur aanmaken, terwijl het vuur al gedoofd is. Kap daar eens mee.
Camera's te laag, douchewanden te hoog. Tis maar hoe je bekijkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kijk liever hier naar , maar ieder zijn meug
het valt me wel op dat er echt niets maar ook echt nog niets is gebeurd de laatste 4 dagen ofzo. Ja er zijn mensen bijgekomen maar qua opdrachten echt precies nog minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.
Fijn. vuur is dus uit. Je mag stoppen er over heen te pissen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ik het erder zei is het vuur uit
beter dan naar wc beelden waar mario het over hadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Camera's te laag, douchewanden te hoog. Tis maar hoe je bekijkt.
Ga jezelf een schouderklopje gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
je schrijft "puur vervelend" verkeerd
Bedoelde hij daar niet mee dat de kijkers thuis het in de uitzending van vrijdag zouden zien? Weet niet hoor, misschien heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat komt van Salar want die fluisterde dat tegen Nawel gisteren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ik het erder zei is het vuur uit
Kleine speldenprikjes, zeep maken en zulks. Ze overvoeren de bewoners niet met opdrachten is een understatement inmiddels...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het valt me wel op dat er echt niets maar ook echt nog niets is gebeurd de laatste 4 dagen ofzo. Ja er zijn mensen bijgekomen maar qua opdrachten echt precies nog minder dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of benen te kort. Als haar benen 50cm langer waren kon je d'r tieten zien. Dan had ze verder wel rare verhoudingen natuurlijk, maar dat zit achter een deurtje dan, dus geen last vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |