quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja die zie je deze week al zeker niet want ze heeft corona
Ik ook. Grees zingen = streamswitchen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af. Een dag schoonhouden moet lukken maar een hele week
Tijdens de liveshow lijkt me ook wel wat als ze allemaal op de bank zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zal wss voor na de uitzending zijn, zodat er een dagje drama is voor de live
Waarom moet je een vuur aanmaken, terwijl het vuur al gedoofd is. Kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij kijkte om dat
ik getypt heb dat ruzie is
Big Brother zou het vandaag bekendmaken dacht ik, of dat werd hier toch gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tijdens de liveshow lijkt me ook wel wat als ze allemaal op de bank zitten.
Geraldine: "En Salar, waarom heb jij Sercan eigenlijk genomineerd?"
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij kijkte om dat
ik getypt heb dat ruzie is
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Big Brother zou het vandaag bekendmaken dacht ik
je schrijft "puur vervelend" verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zingen van die bewoners is pure verveling.
Dat komt van Salar want die fluisterde dat tegen Nawel gisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.
nee om dat ik het erder zei is het vuur uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je een vuur aanmaken, terwijl het vuur al gedoofd is. Kap daar eens mee.
Camera's te laag, douchewanden te hoog. Tis maar hoe je bekijkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kijk liever hier naar , maar ieder zijn meug
het valt me wel op dat er echt niets maar ook echt nog niets is gebeurd de laatste 4 dagen ofzo. Ja er zijn mensen bijgekomen maar qua opdrachten echt precies nog minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was puur gespeculeer hier volgens mij, of ik moet iets hebben gemist.
Fijn. vuur is dus uit. Je mag stoppen er over heen te pissen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ik het erder zei is het vuur uit
beter dan naar wc beelden waar mario het over hadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Camera's te laag, douchewanden te hoog. Tis maar hoe je bekijkt.
Ga jezelf een schouderklopje gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
je schrijft "puur vervelend" verkeerd
Bedoelde hij daar niet mee dat de kijkers thuis het in de uitzending van vrijdag zouden zien? Weet niet hoor, misschien heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat komt van Salar want die fluisterde dat tegen Nawel gisteren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ik het erder zei is het vuur uit
Kleine speldenprikjes, zeep maken en zulks. Ze overvoeren de bewoners niet met opdrachten is een understatement inmiddels...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het valt me wel op dat er echt niets maar ook echt nog niets is gebeurd de laatste 4 dagen ofzo. Ja er zijn mensen bijgekomen maar qua opdrachten echt precies nog minder dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of benen te kort. Als haar benen 50cm langer waren kon je d'r tieten zien. Dan had ze verder wel rare verhoudingen natuurlijk, maar dat zit achter een deurtje dan, dus geen last vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |