Viel mij ook al op dat hij nog zo schoon wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat me wel opvalt aan het roze pak van Kitty, dat die van de week wat smerig was op der kont en nu weer smekkeloos schoo, als je al een week aan het koken bent, dan zou het er ook smerig uit moeten zien maar valt me op dat die schoon is, misschien zijn er 2 van hahahaha
toch niet aldoor in de keuken, je veegt je handen weleens af aan je broek maar niks...hmmmquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij nog zo schoon was
Hee daar zijn die dure tandenborstels niet voor bedoeld!quote:
hopelijk is het halfuur dat eraf is het halfuur met de "experts"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ik mag hopen dat de liveshow van morgen niet zo tegenvalt als deze week. Ze hebben een uur, waar het vorig jaar nog anderhalf uur was.
Ze hoeven niet zoals vorig jaar de afgelopen 24 uur te laten zien want dat gebeurd in de reguliere afleveringen al dus ze kunnen een vol uur TV maken. Dat is misschien wel een voordeel met vorig jaar vergeleken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ik mag hopen dat de liveshow van morgen niet zo tegenvalt als deze week. Ze hebben een uur, waar het vorig jaar nog anderhalf uur was.
Dotteke is dit jaar mod ipv Lavenderrquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
@:Mario390
@:Bennie en @:Lavenderr en @:Gert zijn mod hier
Wat!?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
hopelijk is het halfuur dat eraf is dat halfuur met de "experts"
ook hier in BB?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Dotteke is dit jaar mod ipv Lavenderr
Dat is inderdaad wel een voordeelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet zoals vorig jaar de afgelopen 24 uur te laten zien want dat gebeurd in de reguliere afleveringen al dus ze kunnen een vol uur TV maken. Dat is misschien wel een voordeel met vorig jaar vergeleken.
Moeder Theresa/Moeder Overste...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is gewoon Moeder Theresa
Kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is gewoon Moeder Theresa
quote:
Dotteke heeft er wat van gezegd, jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook hier in BB?
maar in scanman heb je de
ruzie verwijdeerd wel?
Haal er nog eens ruim 20 minuten aan reclame vanaf.... Maar ja, voor een paar leuke bommetjes heb je ook maar 1 minuut nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Benny het volgende:
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af. Een dag schoonhouden moet lukken maar een hele weekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef Angelique61 het volgende:
Bestaat
[..]
toch niet aldoor in de keuken, je veegt je handen weleens af aan je broek maar niks...hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |