quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Speel jij dan maar lekker met siliconenkit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een luxe zijn he?
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vera is wat jong voor me, maar een schatje
Geef me Nawel met het karakter van Vera... dan komen we er wel.
In de breedste zin van het woord bedoel ik dat en niet alleen haar borstenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Is dat al bewezen?
Ze bewegen namelijk best soepel
Ach.. ik probeerde een beetje fatsoenlijk over te komen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?
Dat zijn kogelgaten van zijn tijd in 'namquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dat ze hun koffer krijgen, Dimi's broek begint al helemaal te slijten
Het is tot nu boring iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef Mjelleke het volgende:
Big brother zou beter en uitdagender worden. Zie er nog niets van terug
Hey Lavenderrquote:
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze even oud, of bedoelde je mentale leeftijd?
ze heeft gewoon geen middel...quote:
Even oud! Wow.. dat had ik idd ook niet gedacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.
Ik had ook niet verwacht dat Nawel pas 26 zou zijn. Dacht eerder 35 ofzo. En Grace vind ik er dan wel weer jonger uit zien dan de 35 die ze is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 26, maar Vera lijkt jonger en Nawel ouder vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |