Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon prettiger als je commentaar geeft op de streams van dit moment en niet op die van een half uur geleden....
Dat zij het niet weten vind ik wel leuk, dat wij het niet weten wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Jockari het volgende:
Kristof wil dat ze nu eens snel gaan beslissen. Zitten dus zoals wij in onzekerheid.
Alcohol zou continu beschikbaar moeten zijn. Dan zien we dingen die niemand zou verwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
je denkt toch niiet dat alle altijdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
gisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoed dat de opdracht van Salar en Nawel pas in de liveshow bekend wordt gemaakt.
ze geven wel live commentaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je denkt toch niiet dat alle altijd
live kijken?
Ik denk dat ze suiker missen,quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagen
Ik wil het nu! Ik wil drama!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
achzo,vrijdag vandaag is liveshow?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
Is er iets met jouw geheugen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo,vrijdag vandaag is liveshow?
@mario390 ik vrees morgen zaterdag dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ga ik weer achterover in de lurkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... ik denk dat ze in de DBK de kijkersvragen moeten beantwoorden ... pff
Nee hij is Oostenrijkerquote:
Nee, morgen. Zaterdag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is geen excuus voor domme vragen waarop het antwoord al lang bekend is.quote:
laatste jaar was donderdag toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:mario390 ik vrees morgen zaterdag dus.
Niets van meegekregen iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaan
Dacht dat ze het hadden over een gesprek met een psycholoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
dat is geen dome vraagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor domme vragen
Eens. Gast is soms moedeloos van te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor domme vragen waarop het antwoord al lang bekend is.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die gelegenheid tot vragen stellen is volgens mij helemaal aan FOK voorbijgegaan
We moeten gewoon iets vaker op de Instagram Story van BB kijken blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Net gekeken, maar zag dat er niet bij staanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
We moeten gewoon iets vaker op de Instagram Story van BB kijken blijkbaar.![]()
[ afbeelding ]
Oh serieus, da's ook wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:00 schreef Burner82 het volgende:
Wel fijn dat Kutty even uitlegt dat kijkersvragen, vragen zijn die gesteld zijn door de kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Daar moeten we wel even van bijkomen. Even rust in de tentquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val echt om van hun reacties ... wow
Uh, ze bedoelen de streams die wij volgen. Er is niet nóg een andere stream als je dat dacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Oh
[..]
Oh serieus, da's ook wat.
Dan kan ik net zo goed kappen met deze streams, toch?
Want dan gebeurt er voor ons werkelijk niets meer.
Ik ga niet, naast FOK! en de live streams, ook nog eens Instagram in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lekker harigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias eet kiwi's met schil (sinds hij in het huis is zegt hij, want lui)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |