Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon prettiger als je commentaar geeft op de streams van dit moment en niet op die van een half uur geleden....
Dat zij het niet weten vind ik wel leuk, dat wij het niet weten wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Jockari het volgende:
Kristof wil dat ze nu eens snel gaan beslissen. Zitten dus zoals wij in onzekerheid.
Alcohol zou continu beschikbaar moeten zijn. Dan zien we dingen die niemand zou verwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
je denkt toch niiet dat alle altijdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is ook pas 1000 keer tegen 'm gezegd.
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zeuren dat ze te weinig koolhydraten binnen krijgen. Want weinig energie.
>>>>>>>> Brood, pannenkoeken, rijst, pasta![]()
Maar ik snap het wel. Ze willen limonade, koek, snoep en chocolade.
gisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoed dat de opdracht van Salar en Nawel pas in de liveshow bekend wordt gemaakt.
ze geven wel live commentaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je denkt toch niiet dat alle altijd
live kijken?
Ik denk dat ze suiker missen,quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel missen na een paar dagen
Ik wil het nu! Ik wil drama!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
achzo,vrijdag vandaag is liveshow?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bij de rest van de bewoners bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |