Nee dat zeg ik helemaal niet, ik heb het nu puur over de types en scripts, of ze die nu aan een model geven of niet boeit helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zegt meer over jou dan over de rest van NL
jij vindt modellen dus interessante types en karakters![]()
![]()
vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar zelf ook niet echt slim overkomen.
je weet ook veelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Vera vertelt dat ze ooit een ex heeft gehad die niet zo slim was. Ze had hem ontmoet bij een Miss verkiezing. Deze verkiezing voor Miss Toerism in Sri Lanka: https://www.pzc.nl/algeme(...)%2Fwww.google.com%2F
Vera zegt daarnet, dat er nog geen man voor haar in het huis zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera ziet het nog niet zo zitten met Tobias zo lijkt het
En terecht. Daar zit je niet op te wachten zo'n klef stelletje in het huis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
mwahhhquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
wat is henna??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
wat nu lullig zou zijn
dat de helft stik allergisch is voor die Henna shit
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
wat nu lullig zou zijn
dat de helft stik allergisch is voor die Henna shit
Moet haar iets langer meemaken tijdens de streams, om daar idd een juist oordeel over te kunnen vormenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen
ook de mannen
hebben toch wel hersens in hun hoofden
Elke dag doorbrengen met iemand wie je seksueel aantrekkelijk vindt, dat kan zomaar anders zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Vera zegt daarnet, dat er nog geen man voor haar in het huis zit.
Maar ze zegt ook: "dat kan over drie weken zomaar anders zijn".
Wij zijn Google nietquote:
dit bedoel ik dus, Jill en Thomas waren populair omdat dat ook de enige 2 daren waarbij je niet meteen kon verwachten wat je zou krijgen omdat ze ook door het huis renden alsof ze achterna gezeten werden, dat maakt ook voor boeiende tv naar mijn mening kijk bijvoorbeeld naar Australië waar er geregeld wel meer energieke, kleurijke of speciale gevallen tussen zitten elk seizoen, ik weet het is nog maar de eerste week maar op Grace na vind ik iedereen wat... stijf for lack of a better wordquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:11 schreef Flow3r het volgende: [..] Vorige BB waren Jill en Thomas het populairst
![]()
Ze kreeg in de DBK de vraag wat ze van Tobias vond. Was een vraag van de kijkers.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei zij dit? dat kann zij niet weten
FOK! is vaak de eerste hit op Google, dus wij zijn het toch een beetje welquote:
ja weet ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:40 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze kreeg in de DBK de vraag wat ze van Tobias vond. Was een vraag van de kijkers.
Henna is een soort verfquote:
Ja! Nu! Meer suiker en meer alco er inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wil het nu! Ik wil drama!
Ze had het in ieder geval wel gezegd tijdens het kippenhok bij de kledingkasten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Salar vindt Vera het knapst
en Vera vindt Salar niet het knapst
heeft ze ook gezegd gisteren in de dbk?
aah toen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze had het in ieder geval wel gezegd tijdens het kippenhok bij de kledingkasten.
ik vind Peter niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
Vind die Tobias en Vera veruit de meest saaie bewoners tot nu toe
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
Saral doet daar eigenlijk echt nix. Zetelhangen, nog eens bankhangen. Geen inbreng in dat kot.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Peter niks
en Saral ook erg gelikt
Komt wel ze gaan seksenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter kreeg vragen over uit de kast komen. Hij zegt, ah ja, dat heb ik al zovaak verteld.
Ik dacht dat ik Vera van de week hoorde praten in de badkamer over dat ze hem té mooi vond en twijfelde of hij wel op vrouwen viel…quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Salar vindt Vera het knapst
en Vera vindt Salar niet het knapst
heeft ze ook gezegd gisteren in de dbk?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef odie22 het volgende:
ik vind Peter een flapdrol, die zie je helemaal nergens
wij zijn het eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef odie22 het volgende:
ik vind Peter een flapdrol, die zie je helemaal nergens
die 25 min is nog veel te lang, ze kunnen nu nog allemaal rustig douchen en warm water pakken en pannen vullen , of wat ze ook doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
Werkoverleg BB.
Stagair 1: Holy fuck, heb je die gasprijzen gezien?
Stagair 2: Ja man, eg nie normaal!
Stagair 1: Wat nou als ze straks weer allemaal 45 minuten onder die douche gaan staan
Stagair 2: Haha ja, daar gaat ons budget man! Dat wordt geen personeelsuitje
Stagair 1: Timertje op zetten? uurtje per dag?
Stagair 2: Fuck it. 25 min max.
Ja, had gewoon 7 minuten moeten zijn. Gedwongen met 3 tegelijk per douche.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
die 25 min is nog veel te lang, ze kunnen nu nog allemaal rustig douchen en warm water pakken en pannen vullen , of wat ze ook doen
Mario, we geilen niet allemaal op poepende vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |