Vorige BB waren Jill en Thomas het populairstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karakters
ja misschien wegen laatste jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar iedereen hier weet dat Mario
Zo'n type zou wel voor wat reuring kunnen zorgen. "Joey doesn't share food!"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft mij maar Matt Le Blanc. Ik kan wel een "How ya doing" pickup lijntje gebruiken🤣
Salar komt bij mij niet eerlijk en oprecht over.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt he...speelt alsof die van niks weet..
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh mislukt, nou ja niet de pannenkoek dan
muffins??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Gaat ook iets in een muffinbakblik.
Ze maken wel van weinig iets.
Onderleiding van miss piggy
Kitty neemt de rol van moeder op zich. Ook wel weer liefquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Gaat ook iets in een muffinbakblik.
Ze maken wel van weinig iets.
Onderleiding van miss piggy
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Kitty neemt de rol van moeder op zich. Ook wel weer lief
Zwartje mag niet, Miss Piggy mag wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
ruzie in scanman topic
om dat jemand Grace
met dat Zwartje bedoelte
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.![]()
Maar Nouche ervaart het wellicht wel zo.
Ze luisterde goed naar Kitty
wel op vorm niet op kleurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zwartje mag niet, Miss Piggy mag wel.
Check
Kitty zit daar niet op haar plek, maar het maakt haar niet meteen een rottig persoonquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.![]()
Maar Nouche ervaart het wellicht wel zo.
Ze luisterde goed naar Kitty
Hij is sneaky, de ijdeltuitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Salar komt bij mij niet eerlijk en oprecht over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |