je mag hier ook niet klagen hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in gezamt zijn
het zo 5 -7 mooie meiden
in brasil was laatste jaar en blonde Model Kerline Cardosoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat de modellen dan overblijven?
ik denk dat als er niet veel niveau in zit dat ze het niet lang volhouden
ik hoop je bedoelt dequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft een mooie poep volgens Nawel
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft een mooie poep volgens Nawel
Vanaf maanda teruglezen tot nu, ben je in 5 minuten klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Het heeft ook zo zijn voordelen dat er niets gebeurd.
Teruglezen is een eitje
een mooie poepquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hoop je bedoelt de
belgse poep??
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat de modellen dan overblijven?
ik denk dat als er niet veel niveau in zit dat ze het niet lang volhouden
als het mooie gezicht geen inhoud heeft of een rot karakter is het snel klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.
ik probeer niet rude of discriminerend te zijn maar dat is gewoon zo
Het is wat en ze zitten er nu bijna 1 week in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vanaf maanda teruglezen tot nu, ben je in 5 minuten klaar
ja dat moet je in en ned.forum bijzeggenquote:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts en mis niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Het heeft ook zo zijn voordelen dat er niets gebeurd.
Teruglezen is een eitje
als in brasil in erste week de housebass en mannquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.
ik probeer niet rude of discriminerend te zijn maar dat is gewoon zo
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karaktersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het mooie gezicht geen inhoud heeft of een rot karakter is het snel klaar
beauty is maar voor even
Dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts en mis niks
ze begrijpen me hier wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat moet je in en ned.forum bijzeggen
je zou ook niet zeggen kitty heeft in bed
gepoept en dann weet niemand wat bedoelt
is
dit zegt meer over jou dan over de rest van NLquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karakters
ja poepen in belgs is maar neukenquote:
maar iedereen hier weet dat Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja poepen in belgs is maar neuken
en poepen in nederlans is schijten
is wel en verschill van 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |