Pijn in mijn arm, verder wel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee! Hoe voel je je verder vandaag?
Ik ben er ook aan begonnen maar had behoefte aan iets luchtigers. Nu opnieuw starten is alleen wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb seizoen twee van The Witcher opgezet.
TT aangepast...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat het duidelijk was toen ik 3x zei dat ik deze week geen behoefte had om in de TT te komen. Jammer dat dat niet gerespecteerd wordt.
Mag ik eruit gehaald worden?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm, verder wel goed.
In veel gevallen komen die afsplitsingen ook bij de partijen vandaan die normaliter meedoen om te reageren. Daar gaat dan weer een zetel weg, wat het lastiger maakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, en een kabinet met een nog kleinere meerderheid, van nog maar 76 zetels.
Nou ja, ze komt uit Volendamquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef ijs_beer het volgende:
Mona Keijzer was toch niet wappie? Enkel tegen 2G?
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedendquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef Meke het volgende:
Het is MMF93 hoor Fred, deze TT lijkt zo nergens naar
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenquote:
Ik vind dat er teveel keer en in staat. Dat moet deels een komma zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedend
Nu snap je waarom men haar wilden cancelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef usagi414 het volgende:
@:Meke heeft wel wat aangericht gisteren met haar naamtopicpost.
Maar bedankt
Mij lijkt het ook wel heftig, hij zegt bijvoorbeeld je hebt al een melk thuis, weet je zeker dat je een melk wilt kopen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenUiteindelijk gaat het erover dat door middel van zo'n bril of lens of idk dat je ook volgespamd kunt worden met constant advertenties, "aanbevelingen" op je leven etc. Ik zou helemaal gek worden in elk geval. Uiteindelijk moesten we dus bediscussiëren wat we hierin wel/niet ethisch verantwoord vonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist heel dapper gewandelden uiteraard begon het weer te regenen
regen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Arizona het volgende:
@:agnesgruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Nee, ik neem mijn wandelingen wel op met Stravaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed bezig
Gebruik je ook de ommetje app?
Bij mij was het gelukkig droog tijdens mijn ommetje.
Ik ben ook weer rillerig, maar dat komt misschien ook omdat mijn broekspijpen een beetje nat zijn van de regenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik begin het weer koud te krijgen, maar dat kan ook komen, omdat het sneeuwt in de serie die ik kijk.
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forumquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:25 schreef Strani het volgende:
Nog even de postcounts voor december, met een glorieuze overwinning voor @:redefine
nr aantal posts gebruiker
1 994 Redefine
2 936 Strani
3 802 Luctor.et.Emergo
4 754 Arizona
5 579 H_T
6 571 Em31
7 442 molloot200
8 369 AgnesGru
9 359 Roger_Epiales
10 344 Fred_B
11 319 ijs_beer
12 257 Aoibhin
13 251 ESF1Gamer
14 231 GeorgeM
15 228 Meke
16 224 Guanabana
17 203 Cyan9
18 192 BillDauterive
19 186 Meridiaan
20 170 Koen66
Levensles 1 is tot nog toe geluktquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jonge mensen, neem deze 2 wijze levenslessen aan van opoe Ari:
- ga niet roken. NOOIT.
- zorg goed voor je gebit. ALTIJD.
Bij jou ook al. Ik ging lopen toen de zon nog scheen, maar na een paar minuten ging het al regenen. Tick maar stug mijn rondje afgemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Maar waarom laat je MMV erin staan als je inmiddels MMF hebt toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedend
HIer dus precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou ook al. Ik ging lopen toen de zon nog scheen, maar na een paar minuten ging het al regenen. Tick maar stug mijn rondje afgemaakt.
Goedzo Mollie! Roken zie je gelukkig sowieso een stuk minder dan toen ik nog jong was. In mijn vriendengroep rookte bijna iedereen. Op het schoolplein werd ook massaal gerookt. Nu bij de middelbare school van mijn dochter zie je nog een verdwaalde roker, maar lang niet meer zoveel als vroeger.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Levensles 1 is tot nog toe gelukt
Levensles 2 gaat het soms weleens mis. Als ik dan al 's avonds in bed lig en dan geen zin heb om m'n tanden te poetsen, dan denk ik "ach laat maar". Dat komt tegenwoordig denk ik wel vaker dan één keer in de week voor en I know dat het slecht is maar ik lig dan zo lekker en warm en dan wil ik toch niet meer met m'n blote voeten op de koude badkamervloer
Het zal inderdaad "moeilijker" zijn geweest toen om niet te gaan roken. In mijn beide vaste vriendengroepen zitten helemaal geen rokers, en daarbuiten bij mijn muziekvereniging is het gemakkelijk om het te vermijden (vind ik).quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo Mollie! Roken zie je gelukkig sowieso een stuk minder dan toen ik nog jong was. In mijn vriendengroep rookte bijna iedereen. Op het schoolplein werd ook massaal gerookt. Nu bij de middelbare school van mijn dochter zie je nog een verdwaalde roker, maar lang niet meer zoveel als vroeger.
Ik heb eigenlijk wel altijd braaf mijn tanden gepoetst, maar mijn eet- en drinkpatroon vroeger was gewoon echt niet goed![]()
Zo jammer dat je daar pas achterkomt als het te laat is. Nou, dat is ook niet helemaal waar. Je weet het natuurlijk altijd wel. Maar zolang je nergens last van hebt is het makkelijk je kop in het zand te steken
.
Ben jij mijn kind?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Yesse het volgende:
Soms vraag ik me af hoe die kilo's snoep die ik at (tegenwoordig eet ik nog steeds meer dan een gemiddeld persoon volgens mij maar wel een stuk minder) niet geleid heeft tot slechte tanden en vele kilo's. Uiteindelijk ben ik zo''n 5-6 kilo kwijtgeraakt toen ik wat meer ging opletten op mijn snoep-intakteNu heb ik wel het geluk dat mijn moeder heel erg into tandenpoetsen was toen ik jong was omdat haar eigen gebit niet zo goed meer is mede omdat ze vroeger niet zo goed tanden poetste. Ik kan me zelfs nog herinneren dat mijn moeder mijn tanden poetste, in ieder geval in de avond. Daarna hield ze vooral in de gaten of ik het niet vergat. Ik denk wel echt dat dat heeft bijgedragen aan mijn gebit.
De FOK!Stats tool.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forum
https://www.thuisserver.n(...)daaidj&tab=tab_tablequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forum
* met medewerking vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar waarom laat je MMV erin staan als je inmiddels MMF hebt toegevoegd
Ik ben pas in april erbij gekomen en sta gewoon op plaats 25quote:Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 04-01-2021 t/m 04-01-2022
25 3098 NailQueen
Belangrijk nieuws! Het blijkt dat 100% van de bn'ers die hun mening op Twitter geven een gebrek aan kennis hebben over datgene waar ze hun mening over geven. Dit komt door een tekort aan aandacht, zelfkennis en /of hersencellen!quote:
Ja dat snap ik maar het was een grapquote:
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh shit dát is het, hadden we dat maar eerder geweten.
Een frij slechte danquote:
Toen ik eenmaal doorhad waar het over ging vond ik hem best aardigquote:
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.quote:
Wij doen er alles aan om jou bezig te houden. Om maar te voorkomen dat je weer bushokjes gaat slopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.
Tevens zijn de bezwaren van de Groep @:redefine in overweging genomen.
Mensen die niet geremd door enige kennis van zaken alle wereldproblemen kunnen oplossenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?
GAUW, voordat alle potjes op zijn!
Ik ben daar jandorie de hele dag nog niet aan toe gekomenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij doen er alles aan om jou bezig te houden. Om maar te voorkomen dat je weer bushokjes gaat slopen.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal doorhad waar het over ging vond ik hem best aardig
Ik had echt METEEN die associatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.
Tevens zijn de bezwaren van de Groep @:redefine in overweging genomen.
Kim haar fans zullen me wel al voor zijn geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?
GAUW, voordat alle potjes op zijn!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben jij mijn kind?![]()
Ik hamer er bij mijn dochter ook altijd op dat ze poetst vanwege mijn eigen gebit![]()
Ik ben ook altijd slank geweest en gebleven, ondanks snoepen. Dus dat was óók al geen motivatie om minder te snoepen.
Binnenkort komt ze vast met glijmiddel met zink en seleniumquote:
Precies. Heel België en Nederland zijn zo weer veiligquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben daar jandorie de hele dag nog niet aan toe gekomen
Die drie mensen kopen heus niet alle winkels op hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kim haar fans zullen me wel al voor zijn geweest.
3quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Die drie mensen kopen heus niet alle winkels op hoor
Nee, maar die fandag met die 2 en Henk Vermeulen uit Purmerend (die zit niet op FOK) is elk jaar weer een hele happening hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
3Laatst vertelden @:Redefine en @:Strani nog dat er een hele fanclub is en ze regelmatig haar fandag bezoeken.
Ik heb nooit mijn winkelkarretje ontsmet. Zeker die gore spuitbus aanpakken waar iedereen met zijn tengels aan zitquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:39 schreef Yesse het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)eft-te-desinfecteren
Ik was wel nog steeds mijn handen bij thuiskomst, maar ik vond het zo onnodig om een winkelwagentje te ontsmetten als ik daarna allemaal boodschappen op pak die eerst in de handen van een medewerker en daarna vast ook nog wel door de handen van 1 of meer klanten zijn gegaan.
Ik af en toe, maar zeker niet altijd. Het hing er vooral van af hoeveel zin ik daar in hadquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn winkelkarretje ontsmet. Zeker die gore spuitbus aanpakken waar iedereen met zijn tengels aan zit
Inderdaad gewoon handen wassen bij thuiskomst
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef H_T het volgende:
Ik lees net dat de Nederlandse stem van Mevrouw Tuit is overleden
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Yesse het volgende:
Overigens. Altijd als ik ergens ander post dan hier krijg ik bijna instant spijt van dat ik mezelf laat meeslepen in discussiesIk heb geen prikspijt maar postspijt
![]()
Erg specifiek dit, is jouw echte naam soms Henk Vermeulen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar die fandag met die 2 en Henk Vermeulen uit Purmerend (die zit niet op FOK) is elk jaar weer een hele happening hoor.
Ik heb het in het normale leven ook. Het vervelende daarbij is dat ik nogal een flapuit ben en dus regelmatig dingen zeg waar ik me later druk over maak. Terwijl 99% van de tijd de mensen zelf allang zijn vergeten wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Ik vind het soms wel lastig om mezelf goed uit te drukken. Soms denk ik wel, had ik het maar anders gezegd. Maar van het posten op zich heb ik eigenlijk nooit spijt
Redefine, Strani, Kim is toch precies driequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
3Laatst vertelden @:Redefine en @:Strani nog dat er een hele fanclub is en ze regelmatig haar fandag bezoeken.
Beschoten zelfs, vrij gewelddadig van de Jumbo, hoor, Ferry Bouman in de weer, zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze zo'n ding waar je kar automatisch beschoten wordt met ontsmettingsmiddel als je je handen ontsmet.
Bij onze Jumbo niet hoor, daar staat gewoon een spuitbus. Die dus iedereen met zijn met virusdeeltjes- en bacteriën-dragende handen aanpaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze zo'n ding waar je kar automatisch beschoten wordt met ontsmettingsmiddel als je je handen ontsmet.
Die hebben ze hier al sinds de eerste lockdown.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Noujaa zeg niet eens een carwashquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij onze Jumbo niet hoor, daar staat gewoon een spuitbus. Die dus iedereen met zijn met virusdeeltjes- en bacteriën-dragende handen aanpakt
Dus daar deed ik niet aan mee.
Boh, wat futuristischquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Noujaa zeg niet eens een carwash
[ afbeelding ]
Dat zou ik nog durven toegeven, maar uit Purmerend komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Erg specifiek dit, is jouw echte naam soms Henk Vermeulen?
Ik heb het nooit aangedurfd mijn handen in random gaten te steken..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze het in dit geval als Karwash hadden moeten spellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Fred_B het volgende:
Hier betekent het karretje ontsmetten dat je hem eerst (nog ‘besmet’) uit het rek buiten trekt. Daarna rij je hem 50 meter naar de ingang. Daar staat een spuitbus waar iedereen met zijn Coronavingers aanzit. Dat veeg je over het karretje met een stuk keukenrol, dat je af kan scheuren van een rol waar iedereen aanzit. Daarna gooi je dat papier in een uitpuilende prullenbak vol ‘besmet’ papier.
En dan ga je de winkel in waar op 1200 m2 letterlijk alles op elke vierkante centimeter continu door mensen wordt aangeraakt.
Niet geheel verrassend laat ik dat reinigingsritueel altijd aan mij voorbijgaan
Ik vond hem vroeger nog wel een leuke speler. Maar de laatste jaren is het echt een glijdende schaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
Wie het wil kan Djokovic uitlachen
[ twitter ]
Ja, nootjes eet ik nooit in het openbaar tenzij ik zeker weet dat ik de eerste ben of in die vaas-situatie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.
Eén keer heb ik ook gezien dat de nootjes in een vaas zaten met smalle opening. Daar kon je echt niet met je hand in, dus dan moest je de nootjes op je hand gieten. Dat werkt dan een stuk beter
Hoogtepunt van mijn dag!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere handquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.
Eén keer heb ik ook gezien dat de nootjes in een vaas zaten met smalle opening. Daar kon je echt niet met je hand in, dus dan moest je de nootjes op je hand gieten. Dat werkt dan een stuk beter
[ twitter ]
Ik graai er gewoon in en neem ook knoflooksaus op mijn kebabquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger nog wel een leuke speler. Maar de laatste jaren is het echt een glijdende schaal.
[..]
Ja, nootjes eet ik nooit in het openbaar tenzij ik zeker weet dat ik de eerste ben of in die vaas-situatie.
Eén post hierover was niet genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Sowieso dat door corona zoveel meer mensen smetvrees krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere hand
'quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere hand
[ twitter ]
Daar had je nog niet over nagedacht hequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef H_T het volgende:
[..]
'
Ja jemig, wat nu! Iedereen noodgedwongen over op pelpinda's? Dan hoef je het deel dat je eet niet zelf aan te raken
Zeker. Er zijn volgens mij ook nog steeds mensen die hun boodschappen wassen bij thuiskomst..quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso dat door corona zoveel meer mensen smetvrees krijgen
Ik geloof in een wereld waarin mensen nootjes in de kroeg kunnen eten zonder angst! Waarin mensen zich niet hoeven af te vragen of dat prikkertje al een keer eerder is gebruikt en zo ja, door wie! Een open schaal pepermuntjes bij de kassa, en niemand die dat gek vindt!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar had je nog niet over nagedacht he![]()
Het goede nieuws is, je hebt nootjes gegeten uit een vaas en je hebt het overleefd
Ik denk dat nootjes in de kroeg gewoon verboten moeten worden
Martin Luther King had geen mooiere speech kunnen schrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof in een wereld waarin mensen nootjes in de kroeg kunnen eten zonder angst! Waarin mensen zich niet hoeven af te vragen of dat prikkertje al een keer eerder is gebruikt en zo ja, door wie! Een open schaal pepermuntjes bij de kassa, en niemand die dat gek vindt!
Je moet eigenlijk echt niet over zulke dingen na gaan denkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker. Er zijn volgens mij ook nog steeds mensen die hun boodschappen wassen bij thuiskomst..
Ik gooi het altijd rechtstreeks uit de AH-zak in de vaatwasser. Bloemkolen, pakken meel, dozen eieren, allesquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker. Er zijn volgens mij ook nog steeds mensen die hun boodschappen wassen bij thuiskomst..
Dan zou die pas echt kwaad wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef Arizona het volgende:
Djokovic zit gewoon al in Australië op het vliegveld. Ik hoop toch zo dat hij terug moet
Als er geen Belg wint (en dat is redelijk waarschijnlijk) is heel België boos.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Momo het volgende:
WK veldrijden zonder Mathieu want blessure en nu gaat Wout ook niet mee.
Ja, ik zie Pidcock wel winnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als er geen Belg wint (en dat is redelijk waarschijnlijk) is heel België boos.
Als er een Belg wint, zal die voor eeuwig moeten aanhoren dat dat alleen maar was omdat de topfavorieten er niet waren.
Daar zitten mooie bij jaquote:
*Klikt op notificatie terwijl een hap nootjes naar binnen gaat*quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef H_T het volgende:
Voor de zekerheid even @:ijs_beer taggen nu het hier over nootjes gaat.
IJs, wat is jouw noot van de week? En vind je dat walnootwoensdag een ding zou moeten zijn, of wijd je liever een dag aan lekkere noten?
Komt dat van zijn rug helemaal door die val op de OS?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Momo het volgende:
WK veldrijden zonder Mathieu want blessure en nu gaat Wout ook niet mee.
Wij hopen op Pidcock.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als er geen Belg wint (en dat is redelijk waarschijnlijk) is heel België boos.
Als er een Belg wint, zal die voor eeuwig moeten aanhoren dat dat alleen maar was omdat de topfavorieten er niet waren.
Wel jammer dat de Koriander dan zo naar zeep smaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd rechtstreeks uit de AH-zak in de vaatwasser. Bloemkolen, pakken meel, dozen eieren, alles
En hij was een aantal weken geleden ook gevallen op zijn knie, maar volgens mij had hij vooral last van die rug ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt dat van zijn rug helemaal door die val op de OS?
Nog steeds zo'n bizar moment was dat
Blijkbaar heeft hij al twee seizoenen last van z`n rug.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt dat van zijn rug helemaal door die val op de OS?
Nog steeds zo'n bizar moment was dat
quote:De rugproblemen van VDP komen niet uit de lucht vallen. Hij kwakkelt er in feite al minstens twee seizoenen jaar mee. Zijn vader, Adrie, had er last van. Zijn broer David ook. Net als zoveel andere renners. Wielrennen is geen sport die je alleen met je benen uitoefent. Veel van de kracht die je ontwikkelt komt uit je rug - zeker als je je forceert, zoals tijdens koersen. En al helemaal tijdens de korte, felle inspanningen die veldritten en moutainbikewedstrijden van je vragen.
Aanvankelijk gaf Van der Poel dat hij vooral last had van zijn rug bij de switch naar de mountainbike: de positie op die fiets is wezenlijk anders dan die op een veldritfiets of een koersfiets. Vóór de Spelen van Tokio was het al een issue, erna nog meer, nadat hij de diepte van een afgrond in reed in de veronderstelling dat er een plankje lag. Al die tijd bleef de precieze toedracht van zijn rugpijn medisch gezien nogal vaag: hoeveel testen hij ook deed, de oorzaak was onvindbaar. Zijn rugprobleem werd bestreden met oefeningen en behandelingen.
Rust kon hij pas écht nemen na het wegseizoen. Het is alarmerend dat ook de wekenlange periode van relatieve kalmte tussen Parijs-Roubaix en zijn eerste cross het probleem niet heeft verholpen. Er is eigenlijk maar één klein lichtpuntje: dat er drie weken geleden eindelijk een medisch aanwijsbare oorzaak is gevonden. Het zou gaan om een verdikte tussenwervelschijf.
https://www.ad.nl/wielren(...)ratie-zijn~accd8e6f/
Ah dankje! Ik dacht al, zou wel heel zuur zijn dat het alleen door die klap kwam.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij al twee seizoenen last van z`n rug.
[..]
Geld is de enige motivatie geweest. Medische uitzonderingquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef Arizona het volgende:
Djokovic zit gewoon al in Australië op het vliegveld. Ik hoop toch zo dat hij terug moet
Geld is in dit geval slechts indirect de reden. Het is de nummer één van de wereld en al een tijd verreweg de beste tennisser die er is. Dat geeft zoveel macht en aanzien dat ze een oogje dicht knijpen. Voor de nummer 83 van de wereld hadden ze het niet gedaan. Ik denk zelfs voor de nummer twaalf niet eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geld is de enige motivatie geweest. Medische uitzondering
Des te dommer om dan maar alke drie de disciplines te blijven. Als topsporter moet je helaas keuzes maken en heel veel laten. In zijn geval is het laten vallen van minimaal een van de disciplines. Ook al waren dat zijn pleziertjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij al twee seizoenen last van z`n rug.
[..]
Jammer dat het zo’n kwal is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geld is in dit geval slechts indirect de reden. Het is de nummer één van de wereld en al een tijd verreweg de beste tennisser die er is. Dat geeft zoveel macht en aanzien dat ze een oogje dicht knijpen. Voor de nummer 83 van de wereld hadden ze het niet gedaan. Ik denk zelfs voor de nummer twaalf niet eens.
Ja, precies, een beetje hetzelfde als met Sven Kramer op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Des te dommer om dan maar alke drie de disciplines te blijven. Als topsporter moet je helaas keuzes maken en heel veel laten. In zijn geval is het laten vallen van minimaal een van de disciplines. Ook al waren dat zijn pleziertjes.
Voorheen kon je dan nog zeggen dat die het fysiek juist wel goed aankon. Maar als je dan maar blijft zitten met die rugklachten dan is daar ook geen sprake met van.
Be. Benieuwd of hij nu met een van de drie gaat stoppen.
Absoluut. En dat is met Corona alleen nog maar erger geworden.quote:
We weten allemaal dat hij dan stopt met wegwielrennenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Des te dommer om dan maar alke drie de disciplines te blijven. Als topsporter moet je helaas keuzes maken en heel veel laten. In zijn geval is het laten vallen van minimaal een van de disciplines. Ook al waren dat zijn pleziertjes.
Voorheen kon je dan nog zeggen dat die het fysiek juist wel goed aankon. Maar als je dan maar blijft zitten met die rugklachten dan is daar ook geen sprake met van.
Be. Benieuwd of hij nu met een van de drie gaat stoppen.
Dat vindt hij wel het saaiste ja. Maar als hij dat moet laten vallen. Dan moet die dat vooral doen. Vervelend voor ons als kijker, maar ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We weten allemaal dat hij dan stopt met wegwielrennen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We weten allemaal dat hij dan stopt met wegwielrennen
Haa Mandy!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:23 schreef Mandy040986 het volgende:
Gister booster gehad maar heb flink last gehad daarna. Rillend in bed en zo. Maar ik heb ‘m gehad.
Wij hebben ooit een kat gehad die het voor elkaar kreeg haar staart te breken. Geen idee hoequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
Onze kat is echt te wild![]()
Dit weekend gad hij een wondje bij zijn oog ( is gelukkig weer genezen) en vanmiddag rende hij tegen het schoenenrek aan toen hij overenthousiast op het oordopje (zijn lievelingsspeelgoed) aan het jagen was. Dan legt hij het op een ingewikkelde plek zodat hij allemaal capriolen moet uithalen om hem weer te kunnen vangen
![]()
En nu heeft hij dus een wondje op zijn neus
Hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een kat gehad die het voor elkaar kreeg haar staart te breken. Geen idee hoeIk denk dat ze in een hek is blijven steken of zo. Het was ook een van de eerste staartbotten, dus die heeft een paar weken op half zeven gehangen maar is uiteindelijk wel genezen
Ahquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
Onze kat is echt te wild![]()
Dit weekend had hij een wondje bij zijn oog ( is gelukkig weer genezen) en vanmiddag rende hij tegen het schoenenrek aan toen hij overenthousiast op het oordopje (zijn lievelingsspeelgoed) aan het jagen was. Dan legt hij het op een ingewikkelde plek zodat hij allemaal capriolen moet uithalen om hem weer te kunnen vangen
![]()
En nu heeft hij dus een wondje op zijn neus
Met de staart wel, beest was aardig psycho. Ik weet niet meer of ze dat ook al was voor ze haar staart brak of waar het door komt, maar ze staat niet hoog op de lijst van mijn favoriete katten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha![]()
Gelukkig maar dat het goed kwam
Wielrennen = Voetbalquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vindt hij wel het saaiste ja. Maar als hij dat moet laten vallen. Dan moet die dat vooral doen. Vervelend voor ons als kijker, maar ja.
Denk nog steeds dat ze hadden gewonnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:26 schreef H_T het volgende:
Think About Things komt voorbij in een playlistWe zullen nooit weten hoe goed dat nummer het gedaan zou hebben, maar ik denk heel erg goed
En waar staat Teqball in de ranking?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wielrennen = Voetbal
Tijdrijden = Zaalvoetbal
Mountainbiken = Voetvolley
Veldrijden = Tafelvoetbal
BMX = Blaasvoetbal
Om het even in verhouding van prestige te zetten voor de voetballiefhebbers.
Wat geinig van die flamingoquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de staart wel, beest was aardig psycho. Ik weet niet meer of ze dat ook al was voor ze haar staart brak of waar het door komt, maar ze staat niet hoog op de lijst van mijn favoriete katten.
Het was bij haar wel gelukt om aan te leren dat ze weg moest wezen bij het roepen van het woord 'flamingo'. Als ze ergens zat waar ze niet mocht komen riepen m'n broer of ik eerst flamingo en smeten meteen daarna een knuffelflamingo haar kant opDat was aardig effectief
Dat is ook zo. Maar denk niet dat hij daar zo over denkt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wielrennen = Voetbal
Tijdrijden = Zaalvoetbal
BMX = Blaasvoetbal
Klinkt als ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat geinig van die flamingoWat was wel je favoriete kat?
Luuc is niet psycho, is een ontzettend lieve kat. Blaast nooit (heeft hij ook nog nooit gedaan), als hij het te druk of te spannend vindt (bij bezoek) gaat hij gewoon weg![]()
Hij zoekt heel erg vaak ons gezelschap. Als wij werken ligt hij op een van onze bureaus, zitten we op de bank dan pikt hij een plaatsje op schoot of tussen ons in.![]()
Soms gaat hij ook wel even in zijn uppie naar boven, maar meestal is hij waar een van ons is / wij zijn.
Hij is echt een lichtpunt in mijn leven. Klinkt heel klef maar het is wel zo. En vroeger had ik echt zo’n hekel aan katten
Zoiets heb ik zelf weleens gedaan op de middelbare school en ik blonk niet bepaald uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En waar staat Teqball in de ranking?
Ik zag laatst een stuk en dacht echt waar ben ik naar aan het kijken.
Arizonaaaa.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haa Mandy!
Ik lag gisteren ook ziek in bed en op de bank van mijn booster van maandag, dus wel herkenbaar.
Hoe is het verder met je?
Federer en Nadal vind sympathieker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. En dat is met Corona alleen nog maar erger geworden.
Het gaat. Ups en downsquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Arizonaaaa.![]()
Verder is alles wel goed hoor. Voel me ook al een stuk beter.![]()
Hoe ist met jou?
Precies ja. Hij kan zo nep deemoedig en dankbaar doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Federer en Nadal vind sympathieker.
Bij Djokovic voelt het allemaal een beetje gemaakt of zo.
Mendiequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Arizonaaaa.![]()
Verder is alles wel goed hoor. Voel me ook al een stuk beter.![]()
Hoe ist met jou?
Volgens mij kun je met 100 euro inzet al boven in staan. Daar staat Polen ook hoog vanwege dat Jason Derulo geruchtquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Nexum het volgende:
Letland is eerste in de odds, volgens mij vanwege Aminata?
Goed!quote:
Van mij mogen ze de winter overslaan hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat. Ups en downs![]()
Maar mag niet klagen!
Ik hoop wel dat het gauw weer voorjaar is, de winter is niet mijn beste seizoen
Ik ook. Vooral omdat het dan een stuk langer licht is. En ik dan veel meer buiten wandel. Tussen de middag kan ik niet heel lang lopen. En na mijn werk is het nu donker, dus dat is niet echt ideaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat. Ups en downs![]()
Maar mag niet klagen!
Ik hoop wel dat het gauw weer voorjaar is, de winter is niet mijn beste seizoen
Kan dit ook voor de kunstschaatsliefhebbers?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wielrennen = Voetbal
Tijdrijden = Zaalvoetbal
BMX = Blaasvoetbal
Heb jij een goede dag en date gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Strani het volgende:
Een hele goedenavond beste mensen en goede-maar-niet-de-beste mensen!
Ja, was gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij een goede dag en date gehad?
Goed om te horenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, was gezelligIk ben nu wel echt doodop trouwens. Daten is ook erg vermoeiend.
Prima. Weer een drukke werkdag. En net seizoen 3 van You afgekeken.quote:
Aha!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. Weer een drukke werkdag. En net seizoen 3 van You afgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha!
You spoiler:Reactie op You spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja dat blijft maar doorgaan. En dan zijn er mensen hier die vinden dat we naar het buitenland moeten kijken, want daar doen ze het zo goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef Momo het volgende:
335.000 besmettingen vandaag in Frankrijk
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Reactie op You spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big oofquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef Momo het volgende:
Oei.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef Momo het volgende:
Nee is dit nog wel erger, Frankrijk heeft ongeveer 3,5 keer zoveel inwoners als ons. Dan zouden wij ook bijna 100.000 positieve tests hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Big oof
Alsof het in Nederland wel zo goed gaat trouwensProcentueel is Nederland misschien nog wel slechter bezig dan Frankrijk?
Over Frankrijk gesproken, ik las ergens dat dat JESC in Parijs afgelopen december een coronabrandhaard is geweest, althans het publiek. Auch
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Is dit een nieuwstekst of zelf getypt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Redefine het volgende:
Wat vorig jaar verrassend genoeg uitbleef, is dit jaar wel het geval. De feestdagen zijn in Nederland een brandhaard gebleken, gezien het nieuwe dagrecord en de stijgingen de laatste dagen. Dat zal deels komen omdat Omnicron een stuk besmettelijker is (en tegelijkertijd lijkt het ook nog steeds voor een milder ziekteverloop te zorgen wat gunstig is). Maar daarnaast ook wel omdat je toch wel van (bijna) iedereen hoort dat ze kerst en oud&nieuw met meer mensen en dichter op elkaar gevierd hebben dan vorig jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Uiteraard zelf getypt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit een nieuwstekst of zelf getypt?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
Nee joh, zowat elk land doet het nu veel slechter omdat Omicron alles laat ontploffen en wij dan nog wel in lockdown zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Big oof
Alsof het in Nederland wel zo goed gaat trouwensProcentueel is Nederland misschien nog wel slechter bezig dan Frankrijk?
Ja. Deze keer waren ze er bij ons eens vroeg bij en hebben ze toch eens een verstandige keuze gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, zowat elk land doet het nu veel slechter omdat Omicron alles laat ontploffen en wij dan nog wel in lockdown zitten.
Redefine Steenhuizen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit een nieuwstekst of zelf getypt?
Maar dan zonder hakken hequote:
Jup, maar je wordt hier in Nederland alleen doodgegooid met grafiekjes en tabellen als we bovenaan staanquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Deze keer waren ze er bij ons eens vroeg bij en hebben ze toch eens een verstandige keuze gemaakt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die andere is tenminste verstandig.quote:
Mijn favoriet was toch wel Tobiasquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat geinig van die flamingoWat was wel je favoriete kat?
Wa?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
Wisten jullie al dat ik heel goed ben ik dingen negeren.
Door schade en schande wijs geworden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
Ja wist ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
Lekker hakkuh bij het nieuws zou wel interessant zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan zonder hakken heDan maar niet rechtop staand presenteren
Of het de juiste vertaling is weet ik niet. Maar samen kunnen we het.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jup, maar je wordt hier in Nederland alleen doodgegooid met grafiekjes en tabellen als we bovenaan staan
Vooral als Annechien Steenhuizen dat doet, daar verwacht je dat het minste van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker hakkuh bij het nieuws zou wel interessant zijn.
Ja. Al denk ik dat Nederland ook zonder lockdown dan weer wel een flink verschil zou geven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber Nederland met lockdown versus België zonder lockdown. Dat maakt dus weinig verschil.
Ohh die heb ik vorig jaar wel veel gekeken zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of het de juiste vertaling is weet ik niet. Maar samen kunnen we het.
Ik denk dat één van de problemen die nu spelen is dat veel mensen die positief zijn, maar slechts milde klachten hebben, zich niet laten testen, omdat ze geen quarantaine willen. En dan misschien niet naar oma gaan en/of wel thuiswerken, maar toch nog de nodige mensen aansteken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al denk ik dat Nederland ook zonder lockdown dan weer wel een flink verschil zou geven.
Dat zal een van de oorzaken waarschijnlijk wel zijn. Verder heb je ook wel dat de bereidheid om de regels te blijven volgens afnemen naarmate het duurt. Zeker zo rond de feestdagen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de problemen die nu spelen is dat veel mensen die positief zijn, maar slechts milde klachten hebben, zich niet laten testen, omdat ze geen quarantaine willen. En dan misschien niet naar oma gaan en/of wel thuiswerken, maar toch nog de nodige mensen aansteken.
Denk niet dat we tegen Omicron op kunnen, maar lijkt me dat het verschil nu zit in wie maatregelen heeft genomen tijdens die Delta-golf nog (Nederland, België, Oostenrijk). De rest had die golf niet (echt) gehad en vliegen eerder omhoog nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber Nederland met lockdown versus België zonder lockdown. Dat maakt dus weinig verschil.
Ik bekijk het nog steeds regelmatig. Ook al versta ik het niet, het geeft mij zo`n goed gevoel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh die heb ik vorig jaar wel veel gekeken zegGrappig om 'm hier langs te zien komen.
Wat leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik bekijk het nog steeds regelmatig. Ook al versta ik het niet, het geeft mij zo`n goed gevoel.
Is dat niks voor jou, werken voor de Australische douane?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
Djokovic helemaal naar Australië laten vliegen en 'm dán weigeren, well played Australië.
Met zo’n lieve hond die naar drugs snuffeltquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niks voor jou, werken voor de Australische douane?
Ja, Denemarken was ook ooit nog een gidsland...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk niet dat we tegen Omicron op kunnen, maar lijkt me dat het verschil nu zit in wie maatregelen heeft genomen tijdens die Delta-golf nog (Nederland, België, Oostenrijk). De rest had die golf niet (echt) gehad en vliegen eerder omhoog nu.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
Djokovic helemaal naar Australië laten vliegen en 'm dán weigeren, well played Australië.
Het heilige land voor alle anti welke maatregelen dan ook types. Nu zal er vast een ander land wel weer heilig verklaard worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Denemarken was ook ooit nog een gidsland...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Veel meer besmettingen nu in België, terwijl minder inwoners.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Het overwegen waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niks voor jou, werken voor de Australische douane?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
'Zo meneer u reist vanuit Spanje? Dan moeten we u uit voorzorg weren. Kan zomaar die ene zijn en dat moeten we voorkomen.'quote:
Zelfs Orban heeft een vaccinatieverplichting voor ambtenaren ofzo, dus ze hebben het zwaar met kiezen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het heilige land voor alle anti welke maatregelen dan ook types. Nu zal er vast een ander land wel weer heilig verklaard worden.
Ivanisevic die stiekem allemaal drugs in de tas van de Djoker heeft gestopt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het in Border Security te zien is.
Ook gij Viktorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs Orban heeft een vaccinatieverplichting voor ambtenaren ofzo, dus ze hebben het zwaar met kiezen.
Proletenfamilie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]![]()
Jammer dat die kerel zo goed is.
En elk Spaans sprekend land heeft zijn eigen versie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat leukJa toen zaten we ook echt in de volledige lockdown dus kwam alles emotioneel sowieso sterker binnen.
Mooie backhand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
Walgelijk zulke lui, die moeten ze lekker lang opsluiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
NWS / Bekende coronademonstrant met grote fakkel bij huis Kaag
Draaideurgeteisem.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
NWS / Bekende coronademonstrant met grote fakkel bij huis Kaag
Australiegodgenotquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
Gaaf land!quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
Wat goed. Hopelijk is er snel een oplossing en valt het allemaal mee!quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Weer slecht geslapen, o.a. door mijn heup, dus ik heb vanmorgen toch maar de dokter gebeld (wat ik dus heel eng vind) om een afspraak te maken. Misschien is er wat aan te doen zodat ik in ieder geval 's nachts minder last heb. Morgenochtend kan ik terecht. Best vlot voor iets dat geen haast heeft
Dan is wel de vraag, moet je je hier nu wel of niet aangesproken door voelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen slechtste mensen!
(Die mogen óók wel eens in het zonnetje worden gezet.)
Ja. Voel jij je aangesproken?quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is wel de vraag, moet je je hier nu wel of niet aangesproken door voelen
Dan ook speciaal voor jou:quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik ben slecht in mens-zijn. Ik voel me eerder een soort unicorn
Dank jequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
Slechte morgen hierquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
Balenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Weer slecht geslapen, o.a. door mijn heup, dus ik heb vanmorgen toch maar de dokter gebeld (wat ik dus heel eng vind) om een afspraak te maken. Misschien is er wat aan te doen zodat ik in ieder geval 's nachts minder last heb. Morgenochtend kan ik terecht. Best vlot voor iets dat geen haast heeft
Dat ben je zeker!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Slechte morgen hier. Maar dat betekent wel dat ik een goed mens ben
![]()
Hoe was je date?
Jammer! Maar als DE klik er niet is, dan houdt het op, dat kun je ook niet afdwingen ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben je zeker!
Date was leuk en gezelligMaar voor mezelf geloof ik toch niet dat ik er verder mee wil gaan. Kan daar ook niet direct een vinger op leggen van waarom niet dus ik denk dat er gewoon niet genoeg chemie is van mijn kant. Wel jammer.
Nee precies, daar doe je niks aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer! Maar als DE klik er niet is, dan houdt het op, dat kun je ook niet afdwingen ofzo
Jammer, maar ergens goed dat je dit nu voelt. En positief, je hebt weer ervaring opgedaan met datenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben je zeker!
Date was leuk en gezelligMaar voor mezelf geloof ik toch niet dat ik er verder mee wil gaan. Kan daar ook niet direct een vinger op leggen van waarom niet dus ik denk dat er gewoon niet genoeg chemie is van mijn kant. Wel jammer.
Fijn! Dan begin je al een stuk fijner aan de dag hequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker geslapen, nergens last van gehad.
Gisteren ook gewoon gehad hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Em31 het volgende:
De zon schijnt, dat we dit nog mee mogen maken.
Dat kijk ik echt nooit. Ik heb er wel eens een klein stukje van gezien, dat is toch met zo'n spontaan gescripte gastheer / barman?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Strani is de vrouw bij first dates.
Hier nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren ook gewoon gehad hoor.
Het is wel koud buiten.
Precies! Ik heb de afgelopen maanden meerdere dates gehad maar dit was de eerste met wie ik wel een tweede date wilde. En inderdaad, het is ook goed denk ik dat ik het nu doorheb dat ik het zo voel. Een aantal jaar geleden zou ik denk ik gewoon door zijn gegaan met de situatie ondanks dit gevoel, maar nu ben ik eigenlijk best gelukkig met m'n leven zoals het is en het vinden van een relatie is niet langer het hoofddoel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jammer, maar ergens goed dat je dit nu voelt. En positief, je hebt weer ervaring opgedaan met daten
Mijn autoruiten zijn inderdaad nog bevroren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren ook gewoon gehad hoor.
Het is wel koud buiten.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga straks tussen de middag wel weer lopen, zonnetje schijnt hier ook welquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier nietNiet veel in ieder geval. Ik hoop vandaag nog even te kunnen wandelen..
Het valt mij bij first dates altijd op dat mensen die ter plekke "ja" zeggen tegen een vervolgdate veel daar van niet eens tot een tweede date komen. Dan denk ik; heb je dan zitten liegen voor de camera of is het app contact niet wat je erbij verwachtte?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alcoholquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt mij bij first dates altijd op dat mensen die ter plekke "ja" zeggen tegen een vervolgdate veel daar van niet eens tot een tweede date komen. Dan denk ik; heb je dan zitten liegen voor de camera of is het app contact niet wat je erbij verwachtte?
Ja ok, er staat natuurlijk ook een camera op je snufferd. Mijn ervaringen met eerste dates (al heb ik er niet heel veel gehad) was dat ik meestal na een minuut of 20 wel wist of ik nog een keer wilde afspreken. Al moet ik wel zeggen dat ik dan meestal nog de hele date bleef zittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Alcohol
Nee maar ik denk ook wel dat je in de situatie zelf meegaat met de 'flow' maar zodra je uit de situatie bent pas echt nadenkt over of je die persoon nou echt wel zo leuk vond.
Ja, dat klopt. En het is vaak dat de man nog wel een tweede date wil, maar de vrouw niet. Maar dat zal RL niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kijk ik echt nooit. Ik heb er wel eens een klein stukje van gezien, dat is toch met zo'n spontaan gescripte gastheer / barman?
Ik ook altijd, en dat vind ik ook goed want daar doe je ook weer ervaring mee op. Ik ben eigenlijk pas recent begonnen met daten en ik keek altijd al wel naar First Dates en had dan wel gedachtes over hoe ik me in zo'n situatie zou voelen. Ik ben blij dat het me eigenlijk best goed afgaat. In elk geval ben ik best ontspannen en praat ik makkelijk. Alle dates zijn ook eigenlijk gewoon leuk geweest alleen was er dan uiteindelijk geen chemie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ok, er staat natuurlijk ook een camera op je snufferd. Mijn ervaringen met eerste dates (al heb ik er niet heel veel gehad) was dat ik meestal na een minuut of 20 wel wist of ik nog een keer wilde afspreken. Al moet ik wel zeggen dat ik dan meestal nog de hele date bleef zitten
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt mij bij first dates altijd op dat mensen die ter plekke "ja" zeggen tegen een vervolgdate veel daar van niet eens tot een tweede date komen. Dan denk ik; heb je dan zitten liegen voor de camera of is het app contact niet wat je erbij verwachtte?
Hmm nou komen er ook wel een hoop vreemde kerels langs in dat programmaquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En het is vaak dat de man nog wel een tweede date wil, maar de vrouw niet. Maar dat zal RL niet veel anders zijn.
Dat is minstens zo belangrijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook altijd, en dat vind ik ook goed want daar doe je ook weer ervaring mee op. Ik ben eigenlijk pas recent begonnen met daten en ik keek altijd al wel naar First Dates en had dan wel gedachtes over hoe ik me in zo'n situatie zou voelen. Ik ben blij dat het me eigenlijk best goed afgaat. In elk geval ben ik best ontspannen en praat ik makkelijk. Alle dates zijn ook eigenlijk gewoon leuk geweest alleen was er dan uiteindelijk geen chemie.
Volgens mij moet je al een beetje vreemd zijn, wil je aan zo'n programma mee willen doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou komen er ook wel een hoop vreemde kerels langs in dat programma
Da's ook waarquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je al een beetje vreemd zijn, wil je aan zo'n programma mee willen doen.
Of heel wanhopig?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je al een beetje vreemd zijn, wil je aan zo'n programma mee willen doen.
Dat is wel heel fijn! En dat is ook wel leuk aan daten: de gezelligheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook altijd, en dat vind ik ook goed want daar doe je ook weer ervaring mee op. Ik ben eigenlijk pas recent begonnen met daten en ik keek altijd al wel naar First Dates en had dan wel gedachtes over hoe ik me in zo'n situatie zou voelen. Ik ben blij dat het me eigenlijk best goed afgaat. In elk geval ben ik best ontspannen en praat ik makkelijk. Alle dates zijn ook eigenlijk gewoon leuk geweest alleen was er dan uiteindelijk geen chemie.
Ik vind bij FD ook altijd dat ze mensen matchen die echt aan de andere kant van NL wonen. Dan denk ik; voor een tweede date zou ik ook niet zo ver gaan reizen. Als het echt een knaller is dan misschien wel, maar als je het niet zeker weet dan zou ik niet van Rotterdam naar Friesland reizen voor een tweede date.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.Dat je iemand voor de camera niet wil afwijzen en vervolgens die andere valse hoop geeft.
Klopt. In ieder geval, 7 jaar geleden toen ik nog op datingapps zat was dit ook al het geval. Je hebt ook echt een aantal categorieën mannen...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
Nou praat ik ook vrij openlijk met vrienden en vriendinnen over de dating apps en van vriendinnen hoor ik ook de gekste verhalen over de mannen op die apps. Jeetje wat een gestoord tuig is 90% van de mannen, als je tenminste afgaat op wat er op de apps zit. Echt niet normaal. Je hoeft als kerel maar een beetje normaal te zijn om in positieve zin op te vallen, lijkt het wel.
Wellicht dat ook wel.quote:
Ik snap het gewoon oprecht niet, waarom er zoveel gestoorde kerels op die apps zitten. En van wat ik begrijp zitten ze niet alleen op de apps maar echt overal, zelfs Wordfeud en zo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn! En dat is ook wel leuk aan daten: de gezelligheid
[..]
Ik vind bij FD ook altijd dat ze mensen matchen die echt aan de andere kant van NL wonen. Dan denk ik; voor een tweede date zou ik ook niet zo ver gaan reizen. Als het echt een knaller is dan misschien wel, maar als je het niet zeker weet dan zou ik niet van Rotterdam naar Friesland reizen voor een tweede date.
[..]
Klopt. In ieder geval, 7 jaar geleden toen ik nog op datingapps zat was dit ook al het geval. Je hebt ook echt een aantal categorieën mannen...
Daarom is er voor ons ook nog hoopquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
Nou praat ik ook vrij openlijk met vrienden en vriendinnen over de dating apps en van vriendinnen hoor ik ook de gekste verhalen over de mannen op die apps. Jeetje wat een gestoord tuig is 90% van de mannen, als je tenminste afgaat op wat er op de apps zit. Echt niet normaal. Je hoeft als kerel maar een beetje normaal te zijn om in positieve zin op te vallen, lijkt het wel.
Nee, dat is ook wat ver inderdaad. Dat zou ik ook niet doen. Ook niet ergens halverwege, dan zou ik altijd wel iets van een smoes hebben dat het niet uitkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind bij FD ook altijd dat ze mensen matchen die echt aan de andere kant van NL wonen. Dan denk ik; voor een tweede date zou ik ook niet zo ver gaan reizen. Als het echt een knaller is dan misschien wel, maar als je het niet zeker weet dan zou ik niet van Rotterdam naar Friesland reizen voor een tweede date.
Misschien ZIJN er gewoon zoveel gestoorde kerelsquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, waarom er zoveel gestoorde kerels op die apps zitten. En van wat ik begrijp zitten ze niet alleen op de apps maar echt overal, zelfs Wordfeud en zo.
Daarom gebruik ik ook geen datingapps, dan val ik niet in de categorie 'gestoorde mannen'quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, waarom er zoveel gestoorde kerels op die apps zitten. En van wat ik begrijp zitten ze niet alleen op de apps maar echt overal, zelfs Wordfeud en zo.
Aandacht, graag op TV willen, voor de vergoeding, als influencer voor meer volgers, redenen genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niet anders concluderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien ZIJN er gewoon zoveel gestoorde kerels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan zonder dating apps ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook geen datingapps, dan val ik niet in de categorie 'gestoorde mannen'
Maar wat trekken wij het gemiddelde hier dan toch weer hard naar normaal hèquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een collega heeft daar aan mij gedaan. Al moet dat nog steeds worden uitgezonden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normale mannen vind je inderdaad gewoon op een songfestivalforumquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar wat trekken wij het gemiddelde hier dan toch weer hard naar normaal hè![]()
Ik denk dat je drie type gestoorde mannen kunt onderscheiden:quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niet anders concluderenEn ik snap niet zo goed hoe dat komt.
Jammer, dat je de ballon weer moet doorprikken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zonder dating apps ook wel hoor.
Een collega van mij in Londen heeft aan de Britse versie meegedaan en heeft er zelfs haar relatie aan overgehouden. Dus het kan wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een collega heeft daar aan mij gedaan. Al moet dat nog steeds worden uitgezonden.
Ik had al een keer eerder gemeld dat ik toen het op werk erover ging ook zei waarom iemand daar ooit aan me zou doen. Dat je dat niet zou moeten willen o.i.d. en hij daarna zei dat die eraan mee had gedaanGelukkig was die niet beledigd.
Dat is dan wel een oeps-momentje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een collega heeft daar aan mij gedaan. Al moet dat nog steeds worden uitgezonden.
Ik had al een keer eerder gemeld dat ik toen het op werk erover ging ook zei waarom iemand daar ooit aan me zou doen. Dat je dat niet zou moeten willen o.i.d. en hij daarna zei dat die eraan mee had gedaanGelukkig was die niet beledigd.
Er zijn zelfs al FD kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Een collega van mij in Londen heeft aan de Britse versie meegedaan en heeft er zelfs haar relatie aan overgehouden. Dus het kan wel.
Toch een mooi verhaal om te vertellen aan je kinderen of kleinkinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al FD kinderenEn een paar huwelijken.
Een deel komt ook van castingbureau's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aandacht, graag op TV willen, voor de vergoeding, als influencer voor meer volgers, redenen genoeg.
Viel wel mee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel een oeps-momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |