Pijn in mijn arm, verder wel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee! Hoe voel je je verder vandaag?
Ik ben er ook aan begonnen maar had behoefte aan iets luchtigers. Nu opnieuw starten is alleen wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb seizoen twee van The Witcher opgezet.
TT aangepast...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat het duidelijk was toen ik 3x zei dat ik deze week geen behoefte had om in de TT te komen. Jammer dat dat niet gerespecteerd wordt.
Mag ik eruit gehaald worden?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm, verder wel goed.
In veel gevallen komen die afsplitsingen ook bij de partijen vandaan die normaliter meedoen om te reageren. Daar gaat dan weer een zetel weg, wat het lastiger maakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, en een kabinet met een nog kleinere meerderheid, van nog maar 76 zetels.
Nou ja, ze komt uit Volendamquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef ijs_beer het volgende:
Mona Keijzer was toch niet wappie? Enkel tegen 2G?
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedendquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef Meke het volgende:
Het is MMF93 hoor Fred, deze TT lijkt zo nergens naar
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenquote:
Ik vind dat er teveel keer en in staat. Dat moet deels een komma zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedend
Nu snap je waarom men haar wilden cancelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef usagi414 het volgende:
@:Meke heeft wel wat aangericht gisteren met haar naamtopicpost.
Maar bedankt
Mij lijkt het ook wel heftig, hij zegt bijvoorbeeld je hebt al een melk thuis, weet je zeker dat je een melk wilt kopen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit filmpje hebben we enkele weken geleden op m'n studie gekekenUiteindelijk gaat het erover dat door middel van zo'n bril of lens of idk dat je ook volgespamd kunt worden met constant advertenties, "aanbevelingen" op je leven etc. Ik zou helemaal gek worden in elk geval. Uiteindelijk moesten we dus bediscussiëren wat we hierin wel/niet ethisch verantwoord vonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist heel dapper gewandelden uiteraard begon het weer te regenen
regen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Arizona het volgende:
@:agnesgruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Nee, ik neem mijn wandelingen wel op met Stravaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed bezig
Gebruik je ook de ommetje app?
Bij mij was het gelukkig droog tijdens mijn ommetje.
Ik ben ook weer rillerig, maar dat komt misschien ook omdat mijn broekspijpen een beetje nat zijn van de regenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik begin het weer koud te krijgen, maar dat kan ook komen, omdat het sneeuwt in de serie die ik kijk.
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forumquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:25 schreef Strani het volgende:
Nog even de postcounts voor december, met een glorieuze overwinning voor @:redefine
nr aantal posts gebruiker
1 994 Redefine
2 936 Strani
3 802 Luctor.et.Emergo
4 754 Arizona
5 579 H_T
6 571 Em31
7 442 molloot200
8 369 AgnesGru
9 359 Roger_Epiales
10 344 Fred_B
11 319 ijs_beer
12 257 Aoibhin
13 251 ESF1Gamer
14 231 GeorgeM
15 228 Meke
16 224 Guanabana
17 203 Cyan9
18 192 BillDauterive
19 186 Meridiaan
20 170 Koen66
Levensles 1 is tot nog toe geluktquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jonge mensen, neem deze 2 wijze levenslessen aan van opoe Ari:
- ga niet roken. NOOIT.
- zorg goed voor je gebit. ALTIJD.
Bij jou ook al. Ik ging lopen toen de zon nog scheen, maar na een paar minuten ging het al regenen. Tick maar stug mijn rondje afgemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Arizona het volgende:
Maar waarom laat je MMV erin staan als je inmiddels MMF hebt toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wederom aangepast. Ik zal nog eens een naam-TT doen. Meteen is iedereen ziedend
HIer dus precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou ook al. Ik ging lopen toen de zon nog scheen, maar na een paar minuten ging het al regenen. Tick maar stug mijn rondje afgemaakt.
Goedzo Mollie! Roken zie je gelukkig sowieso een stuk minder dan toen ik nog jong was. In mijn vriendengroep rookte bijna iedereen. Op het schoolplein werd ook massaal gerookt. Nu bij de middelbare school van mijn dochter zie je nog een verdwaalde roker, maar lang niet meer zoveel als vroeger.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Levensles 1 is tot nog toe gelukt
Levensles 2 gaat het soms weleens mis. Als ik dan al 's avonds in bed lig en dan geen zin heb om m'n tanden te poetsen, dan denk ik "ach laat maar". Dat komt tegenwoordig denk ik wel vaker dan één keer in de week voor en I know dat het slecht is maar ik lig dan zo lekker en warm en dan wil ik toch niet meer met m'n blote voeten op de koude badkamervloer
Het zal inderdaad "moeilijker" zijn geweest toen om niet te gaan roken. In mijn beide vaste vriendengroepen zitten helemaal geen rokers, en daarbuiten bij mijn muziekvereniging is het gemakkelijk om het te vermijden (vind ik).quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo Mollie! Roken zie je gelukkig sowieso een stuk minder dan toen ik nog jong was. In mijn vriendengroep rookte bijna iedereen. Op het schoolplein werd ook massaal gerookt. Nu bij de middelbare school van mijn dochter zie je nog een verdwaalde roker, maar lang niet meer zoveel als vroeger.
Ik heb eigenlijk wel altijd braaf mijn tanden gepoetst, maar mijn eet- en drinkpatroon vroeger was gewoon echt niet goed![]()
Zo jammer dat je daar pas achterkomt als het te laat is. Nou, dat is ook niet helemaal waar. Je weet het natuurlijk altijd wel. Maar zolang je nergens last van hebt is het makkelijk je kop in het zand te steken
.
Ben jij mijn kind?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Yesse het volgende:
Soms vraag ik me af hoe die kilo's snoep die ik at (tegenwoordig eet ik nog steeds meer dan een gemiddeld persoon volgens mij maar wel een stuk minder) niet geleid heeft tot slechte tanden en vele kilo's. Uiteindelijk ben ik zo''n 5-6 kilo kwijtgeraakt toen ik wat meer ging opletten op mijn snoep-intakteNu heb ik wel het geluk dat mijn moeder heel erg into tandenpoetsen was toen ik jong was omdat haar eigen gebit niet zo goed meer is mede omdat ze vroeger niet zo goed tanden poetste. Ik kan me zelfs nog herinneren dat mijn moeder mijn tanden poetste, in ieder geval in de avond. Daarna hield ze vooral in de gaten of ik het niet vergat. Ik denk wel echt dat dat heeft bijgedragen aan mijn gebit.
De FOK!Stats tool.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forum
https://www.thuisserver.n(...)daaidj&tab=tab_tablequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zien? Ik ben nog steeds een baby als het gaat om dit forum
* met medewerking vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar waarom laat je MMV erin staan als je inmiddels MMF hebt toegevoegd
Ik ben pas in april erbij gekomen en sta gewoon op plaats 25quote:Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 04-01-2021 t/m 04-01-2022
25 3098 NailQueen
Belangrijk nieuws! Het blijkt dat 100% van de bn'ers die hun mening op Twitter geven een gebrek aan kennis hebben over datgene waar ze hun mening over geven. Dit komt door een tekort aan aandacht, zelfkennis en /of hersencellen!quote:
Ja dat snap ik maar het was een grapquote:
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh shit dát is het, hadden we dat maar eerder geweten.
Een frij slechte danquote:
Toen ik eenmaal doorhad waar het over ging vond ik hem best aardigquote:
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.quote:
Wij doen er alles aan om jou bezig te houden. Om maar te voorkomen dat je weer bushokjes gaat slopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.
Tevens zijn de bezwaren van de Groep @:redefine in overweging genomen.
Mensen die niet geremd door enige kennis van zaken alle wereldproblemen kunnen oplossenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?
GAUW, voordat alle potjes op zijn!
Ik ben daar jandorie de hele dag nog niet aan toe gekomenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij doen er alles aan om jou bezig te houden. Om maar te voorkomen dat je weer bushokjes gaat slopen.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal doorhad waar het over ging vond ik hem best aardig
Ik had echt METEEN die associatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
TT ter verduidelijking nog eens aangepast.
Tevens zijn de bezwaren van de Groep @:redefine in overweging genomen.
Kim haar fans zullen me wel al voor zijn geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen selenium en zinktabletten gehamsterd?
GAUW, voordat alle potjes op zijn!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben jij mijn kind?![]()
Ik hamer er bij mijn dochter ook altijd op dat ze poetst vanwege mijn eigen gebit![]()
Ik ben ook altijd slank geweest en gebleven, ondanks snoepen. Dus dat was óók al geen motivatie om minder te snoepen.
Binnenkort komt ze vast met glijmiddel met zink en seleniumquote:
Precies. Heel België en Nederland zijn zo weer veiligquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben daar jandorie de hele dag nog niet aan toe gekomen
Die drie mensen kopen heus niet alle winkels op hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kim haar fans zullen me wel al voor zijn geweest.
3quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Die drie mensen kopen heus niet alle winkels op hoor
Nee, maar die fandag met die 2 en Henk Vermeulen uit Purmerend (die zit niet op FOK) is elk jaar weer een hele happening hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
3Laatst vertelden @:Redefine en @:Strani nog dat er een hele fanclub is en ze regelmatig haar fandag bezoeken.
Ik heb nooit mijn winkelkarretje ontsmet. Zeker die gore spuitbus aanpakken waar iedereen met zijn tengels aan zitquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:39 schreef Yesse het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)eft-te-desinfecteren
Ik was wel nog steeds mijn handen bij thuiskomst, maar ik vond het zo onnodig om een winkelwagentje te ontsmetten als ik daarna allemaal boodschappen op pak die eerst in de handen van een medewerker en daarna vast ook nog wel door de handen van 1 of meer klanten zijn gegaan.
Ik af en toe, maar zeker niet altijd. Het hing er vooral van af hoeveel zin ik daar in hadquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn winkelkarretje ontsmet. Zeker die gore spuitbus aanpakken waar iedereen met zijn tengels aan zit
Inderdaad gewoon handen wassen bij thuiskomst
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef H_T het volgende:
Ik lees net dat de Nederlandse stem van Mevrouw Tuit is overleden
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Yesse het volgende:
Overigens. Altijd als ik ergens ander post dan hier krijg ik bijna instant spijt van dat ik mezelf laat meeslepen in discussiesIk heb geen prikspijt maar postspijt
![]()
Erg specifiek dit, is jouw echte naam soms Henk Vermeulen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar die fandag met die 2 en Henk Vermeulen uit Purmerend (die zit niet op FOK) is elk jaar weer een hele happening hoor.
Ik heb het in het normale leven ook. Het vervelende daarbij is dat ik nogal een flapuit ben en dus regelmatig dingen zeg waar ik me later druk over maak. Terwijl 99% van de tijd de mensen zelf allang zijn vergeten wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Ik vind het soms wel lastig om mezelf goed uit te drukken. Soms denk ik wel, had ik het maar anders gezegd. Maar van het posten op zich heb ik eigenlijk nooit spijt
Redefine, Strani, Kim is toch precies driequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
3Laatst vertelden @:Redefine en @:Strani nog dat er een hele fanclub is en ze regelmatig haar fandag bezoeken.
Beschoten zelfs, vrij gewelddadig van de Jumbo, hoor, Ferry Bouman in de weer, zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze zo'n ding waar je kar automatisch beschoten wordt met ontsmettingsmiddel als je je handen ontsmet.
Bij onze Jumbo niet hoor, daar staat gewoon een spuitbus. Die dus iedereen met zijn met virusdeeltjes- en bacteriën-dragende handen aanpaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze zo'n ding waar je kar automatisch beschoten wordt met ontsmettingsmiddel als je je handen ontsmet.
Die hebben ze hier al sinds de eerste lockdown.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Noujaa zeg niet eens een carwashquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij onze Jumbo niet hoor, daar staat gewoon een spuitbus. Die dus iedereen met zijn met virusdeeltjes- en bacteriën-dragende handen aanpakt
Dus daar deed ik niet aan mee.
Boh, wat futuristischquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Noujaa zeg niet eens een carwash
[ afbeelding ]
Dat zou ik nog durven toegeven, maar uit Purmerend komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Erg specifiek dit, is jouw echte naam soms Henk Vermeulen?
Ik heb het nooit aangedurfd mijn handen in random gaten te steken..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze het in dit geval als Karwash hadden moeten spellenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Fred_B het volgende:
Hier betekent het karretje ontsmetten dat je hem eerst (nog ‘besmet’) uit het rek buiten trekt. Daarna rij je hem 50 meter naar de ingang. Daar staat een spuitbus waar iedereen met zijn Coronavingers aanzit. Dat veeg je over het karretje met een stuk keukenrol, dat je af kan scheuren van een rol waar iedereen aanzit. Daarna gooi je dat papier in een uitpuilende prullenbak vol ‘besmet’ papier.
En dan ga je de winkel in waar op 1200 m2 letterlijk alles op elke vierkante centimeter continu door mensen wordt aangeraakt.
Niet geheel verrassend laat ik dat reinigingsritueel altijd aan mij voorbijgaan
Ik vond hem vroeger nog wel een leuke speler. Maar de laatste jaren is het echt een glijdende schaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
Wie het wil kan Djokovic uitlachen
[ twitter ]
Ja, nootjes eet ik nooit in het openbaar tenzij ik zeker weet dat ik de eerste ben of in die vaas-situatie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.
Eén keer heb ik ook gezien dat de nootjes in een vaas zaten met smalle opening. Daar kon je echt niet met je hand in, dus dan moest je de nootjes op je hand gieten. Dat werkt dan een stuk beter
Hoogtepunt van mijn dag!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere handquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een café geweest waar ze een schaaltje nootjes op elke tafel hadden staan met daarin een lepeltje, zodat je er niet met je hand in hoefde en zo viezigheid verspreidde. Dat hele systeem werkt alleen als iedereen zich daaraan houdt, en de mensen die zich daar het best aan houden zijn waarschijnlijk degene waarbij dat het minst nodig is.
Eén keer heb ik ook gezien dat de nootjes in een vaas zaten met smalle opening. Daar kon je echt niet met je hand in, dus dan moest je de nootjes op je hand gieten. Dat werkt dan een stuk beter
[ twitter ]
Ik graai er gewoon in en neem ook knoflooksaus op mijn kebabquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger nog wel een leuke speler. Maar de laatste jaren is het echt een glijdende schaal.
[..]
Ja, nootjes eet ik nooit in het openbaar tenzij ik zeker weet dat ik de eerste ben of in die vaas-situatie.
Eén post hierover was niet genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Sowieso dat door corona zoveel meer mensen smetvrees krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere hand
'quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus met je handen aan die vaas. En met diezelfde hand pak je ook je nootjes weer uit je andere hand
[ twitter ]
Daar had je nog niet over nagedacht hequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef H_T het volgende:
[..]
'
Ja jemig, wat nu! Iedereen noodgedwongen over op pelpinda's? Dan hoef je het deel dat je eet niet zelf aan te raken
Zeker. Er zijn volgens mij ook nog steeds mensen die hun boodschappen wassen bij thuiskomst..quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso dat door corona zoveel meer mensen smetvrees krijgen
Ik geloof in een wereld waarin mensen nootjes in de kroeg kunnen eten zonder angst! Waarin mensen zich niet hoeven af te vragen of dat prikkertje al een keer eerder is gebruikt en zo ja, door wie! Een open schaal pepermuntjes bij de kassa, en niemand die dat gek vindt!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar had je nog niet over nagedacht he![]()
Het goede nieuws is, je hebt nootjes gegeten uit een vaas en je hebt het overleefd
Ik denk dat nootjes in de kroeg gewoon verboten moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |