SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom hebben WIJ geen datacenter?
wtf, hoe regel je dan al je verlichting, beveiliging, cloudstorage, mediacenter, enzquote:
pappie!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
"die" accent.. tja soort zoekt soort?
Was mijn oog net op gevallenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind deze leuker @:Utopia2.0 @:Whuzz
Ook wel lekker.... Nog net onder Vera, maar close call.quote:
asy peasyquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf, hoe regel je dan al je verlichting, beveiliging, cloudstorage, mediacenter, enz
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Die dame in de regiekamer, euh wies da
We gaan er rekening mee houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef mario390 het volgende:
bij deze topic kom ik
niet mer met
dat moet stoppen
en langzamer gaan
Die steekt in, streamen gaat alleen naar Apple TV. Ach ach ja, zo boeiend vind ik het nou ook weer niet.quote:
En daar gaan we ook zeker naar luisterenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef mario390 het volgende:
bij deze topic kom ik
niet mer met
dat moet stoppen
en langzamer gaan
die geheime bewoner zit nu bij ze op de bankquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef Rhosyn het volgende:
Uuuuhhhh er zitten 2 bewoners in een data center? En er is ergens? een geheime bewoner.
We hebben dezelfde vrouwen. Ik neem Vera welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook wel lekker.... Nog net onder Vera, maar close call.
Hmmm.quote:
zegt de man die al een dweiltje nodig heeft vanwege veraquote:
Want rellen!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef BB-King het volgende:
Maar waarom krijgen die 2 nieuwen zo'n voorkeursbehandeling?
Zit er nog wat achter?
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de man die al een dweiltje nodig heeft vanwege vera
Als ik die gozer was zou ik ook liever focussen op de dame in de kamerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die twee in het datacenter hebben totaal geen oog voor de streams
Hij zit er al in en twee nieuwe geheime.. je loopt nu al achterquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Lepe harses...
Geheime bewoner+ secret mission .. nah, dat wordt weer wachten![]()
[ afbeelding ]
Ok, doeiquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
kut produktie
2 nominieren en
dann moet al en
leuke weg![]()
geen zinn in
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zit er al in en twee nieuwe geheime.. je loopt nu al achter
schlagerzangerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Lepe harses...
Geheime bewoner+ secret mission .. nah, dat wordt weer wachten![]()
[ afbeelding ]
Die moet ook blijven, zorgt voor irritatiequote:
Da's kut.. loopt GoPlay zolang achter ...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn geheime missie is vast geslaagdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
Hoezo vinden ze die Kristof een sterke speler
Omdat ie geen bovenlip heeftquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
En Peter ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
Mooi. Lok hem even bij #nieuwhertje weg, dan houd ik die bezigquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar vrouwen...
ja, eens!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond allen,
Was een goede eerste live, veel beter dan vorig jaar !
Stream 2 is toch wat interessanter nu.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond allen,
Was een goede eerste live, veel beter dan vorig jaar !
Dat is snel.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
Grace is sterk?
Of is dat belgisch voor irritant
oeie das minder inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Biste het volgende:
Zo, die Nouchinne heeft dus al zitten janken dat ze naar huis wil?
Zielig seg.
Echt he, kom dwars door mijn scherm heen als dat zo is.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef robmmad16 het volgende:
Als ze maar met hun jatten van Tobias af blijven!
Haha, dat gaat snel bij jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
ok mooiboy is al af
te bla bla
dan maar Tobias
Welkom maat in #Team Amazing Gracequote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
duhhhh dat zei ik tochquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Precies!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef robmmad16 het volgende:
Als ze maar met hun jatten van Tobias af blijven!
Ohquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die geheime bewoner zit nu bij ze op de bank
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom maat in #Team Amazing Grace![]()
![]()
Ze wilt haar deo, ze stinkt en heeft speciale deo. Die wilt ze hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Biste het volgende:
Zo, die Nouchinne heeft dus al zitten janken dat ze naar huis wil?
Zielig seg.
Ik heb videoland maar kan daar nergens de bb streams ontdekken op tvquote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Biste het volgende:
OMFG reclame tijdens dit gesprek.
Dit is bullshit...
Bluestacks.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
die nieuwe dame heeft aardig wat fillers volgens mijquote:
precies, dat zie ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die belgische vrouw heeft niet echt een mening in haar roze pyama vind ik.
Die man gaat de beslissing nemen.
Kijk. Dat zijn belangrijke vragen!quote:
pc of laptop?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het een sneakquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef spapaars het volgende:
Beetje raar toch dat er 2 mogen nomineren.
Bijdehandje is zeer tactisch aan het lullen.
heeft te maken met welk abo je hebt, basis is goedkoopste en met reclamequote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef pid1961 het volgende:
Die goozer in die aparte kamer is echt een doordachte viesneus, Dat meisje is te eerlijk en te zacht.... dat gaat een meelopertje worden.
Waar vrouwen ook op letten hequote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die nieuwe dame heeft aardig wat fillers volgens mij
Hey topperquote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel weer jammer dat ze er al een paar dagen in zaten ....
Ja, het wordt nu interessant...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef viseenoptie het volgende:
Ze maken zich nu al druk over de stream-kijkers dat ze wat leuks moeten gaan doen..
En kijk je via play of videoland? Wees toch eens duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef rinardo het volgende:
he
[..]
heeft te maken met welk abo je hebt, basis is goedkoopste en met reclame
Een emulator die je phone op je computer zet.quote:
Niet veel keuze als Belg. 1 livestreampje met reclame dit jaar blijkbaar...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar gaan we nog wel wat van zien en dan doel ik niet op goede tvquote:
die is te traag voor 2 streams aan te hebben loopt niet echt lekker en daarnaast ook nog op het forum zittenquote:
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
wat een akelig ventje in die aparte kamer. Hoe heet die droeftoeter?
heb ik ook.. ik luister voornamelijk ( tabbladen)quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is te traag voor 2 streams aan te hebben loopt niet echt lekker en daarnaast ook nog op het forum zitten
tis een sneaky basterdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Die nieuwe gozer lijkt op Emil uit Utopia 1.
Weten we nog niet. Voor nu heet ze Lekkertje2.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie is die nieuwe dame dan?
Hoe moet ik weten dat je een Belg bent?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Biste het volgende:
[..]
Niet veel keuze als Belg. 1 livestreampje met reclame dit jaar blijkbaar...
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja.
Die heet Droeftoeter. Sommige ouders zijn gewoon niet zo goed met namen kiezen... die van hem wel.
Denk dat er in de livestreams geen reclame zit.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb videoland maar kan daar nergens de bb streams ontdekken op tv
Ja, je merkt, dat ze elkaar al een beetje kennen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel weer jammer dat ze er al een paar dagen in zaten ....
Gewoon 3 schermen. 2 met stream, 1 met COS.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
Oh dan hoef ik niet verder te kijken of ik iets verkeerd doequote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
blij dat ik geabboneerd ben op videoland
Ik ook. Goede streams en zonder reclamequote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad ja, we missen nu het aftasten en snuffelenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, je merkt, dat ze elkaar al een beetje kennen.
Nu mis je best veel als je maar 1 stream hebt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat dusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
Jammer he. Doe het morgen wel weer op de laptop. Op tel lastigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef TheRacingElf het volgende:
Die gozer in de white room/regiekamer is wel een manipulator hoor
Jawel hoor. Zo kijk ik nu ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
want?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker, dat die nieuwe kerel een Syrisch orthodoxe is.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
kut produktie makt druk druk
zo gaa je niet met mensen om
zo en idioten
verblijfsvergunning in de broekzak!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
bij mij werkte het ook niet vorig jaar nu moet ik nog kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo kijk ik nu ook.
Big Brother, dan de optie live.
COS = leven!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Videoland op mijn 2de PC scherm. Beide streams open. Geen reclame tot dusver. Fok op eerste scherm. Ik ga de komende 100 dagen weer geen leven hebben.
Ze hadden er vanaf het begin een transgender persoon in moeten stoppen zoals vorig jaarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik geloof dat ik geen fan ben van OUWEJILL in d'r piggy pak.
ja moest net bij beide op live klikken want liep vanzelf weer achter hahaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb ik ook.. ik luister voornamelijk ( tabbladen)
zo irritantquote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat meisje heeft geen mening. Die gozer vult alles voor haar in. Zo'n manipulator vind ik het niet omdat zij het wel toe laat...beetje dommig.
quote:
Nu wel dusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen idee welke uitstraling deze mensen hebben
Eentje schijnt droeftoeter te hetenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Irritant dat je niet weet hoe die twee heten op stream 2 .....
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen idee welke uitstraling deze mensen hebben
Yep. Die opmerking maakte ik hier boven ergens ook al.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Emil ja!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Zo te horen kun je het prima volgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Eensch!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
flikker op nieuwe pyama, kitty moet blijve
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Emil ja!
Zat er ook al aan te denken.
oh god, da's wel verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hij is wel leuk, hij is niet leuk, hij is wel leuk, hij is niet leuk...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hier wat spuug. cojona!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kut dat ik weer heel de week moet gaan werken
Ja, ik zat ook al aan die sjarrel te denken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik ja
* Whuzz heeft nog een week vakantiequote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kut dat ik weer heel de week moet gaan werken
Syrisch Orthodox is een geloof.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
geen syrier, die ken ik teveel en herken er geeneen in. maar wel een andere gladdelander
En een worstelwedstrijd wil organiseren.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik ja
gifjes heb ik gemistquote:
Je hebt daar ook christenen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o sorry! ik ken alleen moslimmers van die kant
Nog welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn iig nu al actiever dan vorig jaar. Dat was veel bankhangen en stomme spelletjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |