ja moest net bij beide op live klikken want liep vanzelf weer achter hahaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb ik ook.. ik luister voornamelijk ( tabbladen)
zo irritantquote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat meisje heeft geen mening. Die gozer vult alles voor haar in. Zo'n manipulator vind ik het niet omdat zij het wel toe laat...beetje dommig.
quote:
Nu wel dusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen idee welke uitstraling deze mensen hebben
dat onzeker net zoquote:
Eentje schijnt droeftoeter te hetenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Irritant dat je niet weet hoe die twee heten op stream 2 .....
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen idee welke uitstraling deze mensen hebben
Yep. Die opmerking maakte ik hier boven ergens ook al.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Emil ja!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Zo te horen kun je het prima volgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker, dat die nieuwe kerel een Syrisch orthodoxe is.
Eensch!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
flikker op nieuwe pyama, kitty moet blijve
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Emil ja!
Zat er ook al aan te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |